• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

بافت حوله تبلیغاتی دستی با آرم مخصوص

چاپ لوگو روی حوله

بافت حوله تبلیغاتی در کارخانه زرین ساپ توسط به روز ترین ماشین آلات و دستگاه ها انجام می شود و تمامی مراحل پروسه ی تولید تحت نظر نیروی متخصص انجام می شود و در تمامی پروسه از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه استفاده می شود تا در نهایت محصولی با بهترین درجه کیفی از خطوط تولید خارج شود.

تولید حوله تبلیغاتی ایرانی با آرم مخصوص

تولید حوله تبلیغاتی ایرانی با آرم مخصوص

حوله تبلیغاتی ایرانی که این روزها در بازارهای فروش بسیار محبوب شده است در انواع مختلف (حوله تبلیغاتی ورزشی، حوله تبلیغاتی دستی، حوله تبلیغاتی هتلی و …) با بهترین کیفیت تولید شده و با بهترین شرایط قیمتی در بازارهای فروش عرضه می شود.
حوله های تبلیغاتی ایرانی در دو نوع پرز کوتاه و پرز بلند در انواع طرح و رنگ تولید می شوند و دست مشتریان برای سفارش آرم مخصوص بر روی حوله باز می باشد.

 

بافت حوله تبلیغاتی از بهترین مواد اولیه

بافت حوله تبلیغاتی از بهترین مواد اولیه

 

متریال اولیه که در پروسه ی بافت مورد استفاده قرار می گیرند اصلی ترین عامل برای تعیین کیفیت نهایی محصول می باشند از این رو برند های ایرانی در تلاش اند تا از درجه یک ترین متریال (پنبه، نخ، پشم و …) برای تولید حوله استفاده کنند تا محصول در نهایت مورد رضایت و اعتماد مشتریان واقع شود و همین توجه به کیفیت محصول سبب شده است که محصول ایرانی حتی در بازارهای صادراتی نیز درخششی بی سابقه داشته باشند.

 

فروش انواع حوله تبلبغاتی

فروش انواع حوله تبلبغاتی

 

مشتریان برای تهیه و بافت حوله تبلیغاتی و دیگر انواع حوله تنها کافیست به سایت های معتبر مراجعه کنند تا در کنار داشتن خریدی مطمئن در زمان و انرژِی خود نیز صرفه جویی کنند. لازم به ذکر است که مشتریانی که از طریق روش های اینترنتی به شکل آنلاین خرید می کنند از قیمت فروش عمده محصولات که بسیار به صرفه می باشند استفاده خواهند کرد.

قیمت حوله های تبلیغاتی چاپی

قیمت حوله های تبلیغاتی چاپی

لازم به توضیح میباشد که زرین ساپ یکی از تولید کننده حوله تبلیغاتی ارزان و اعلا در ایران می باشد که حوله های تولیدی خود را در ارزان ترین و مناسب ترین رنج قیمتی ارایه می دهد. حوله های تبلیغاتی در دو نوع چاپی و بردر دار تولید و عرضه می گردند که نوع چاپی بسیار پر طرفدار تر و محبوب تر می باشد. باید این نکته را متذکر شد که در هر زمانیکه اقدام به تهیه حوله های تبلیغاتی ارزان قیمت و با کیفیت را نمودید کافیست با ما تماس حاصل نمایید.

 

تولید کننده حوله تبلیغاتی

تولید کننده حوله تبلیغاتی

هنگامی که نیاز به تبلیغات یک کالا را دارید، دیگر جنسیت، سن، اندازه و سایر خصوصیات شخص یا ارگان سفارش دهنده فرقی برایتان نخواهد داشت، به بیانی دیگر می­توان فقط با استفاده از یک کالای تبلیغاتی بر محدوده گسترده ای از مخاطبان و مصرف کنندگان قشرهای مختلف تأثیر گذاشت.

تولید و عرضه حوله های تبلیغاتی به دلیل استفاده مکرر و روزانه تاثیر زیادی از بُعد تبلیغاتی دارد و همچنین فضای تبلیغاتی بالایی نسبت به دیگر اقلام تبلیغاتی دارد و به عنوان یک هدیه و ابزار تبلیغاتی لوکس هزینه نسبتاً کمی دارد گفتنی است که نگهداری و توزیع آن بسیار سهل و آسان می باشد .معمولاً افراد در مسافرت یک حوله همراه خود دارد پس حوله حتی در سفر نیزهمراه افراد است.

چاپ تبلیغات روی حوله

چاپ تبلیغات روی حوله

کارخانه تولیدی زرین ساپ با پذیرش سفارش بافت حوله تبلیغاتی امکانات وسیع و مجهز به تکنولوژی روز دنیا، و با تجربه چندین ساله در تولید انواع حوله، با نقش ها و طرح های بی نظیر، تنوع رنگ و با کیفیت عالی و قیمت مناسب، درخشش، دوام و ماندگاری نام تجاری شما را فراهم می سازد. شما می توانید به راحتی هدیه تبلیغاتی موردنظر خود را انتخاب کنید و در ابعاد مختلف سفارش دهید؛ طوری که برندو لوگوی شرکت شما بر روی آن حک گردد.

انواع چاپ لوگو روی حوله تبلیغاتی

انواع چاپ لوگو روی حوله تبلیغاتی

برای اینکه لوگو روی حوله نشانده یا به اصطلاح چاپ شود، چند روش وجود دارد. در یکی از روش ها لوگوی شما روی خاب حوله چاپ می شود که به اصطلاح “بافت روی حوله” می گویند.

در روش دیگر برند شما در بردر که قسمتی از انتهای حوله است که به صورت پارچه ای بافته شده است(Border)، چاپ می شود که به اصطلاح “بافت روی بردر” گفته می شود.

در روش سوم هر دو نوع چاپ یعنی هم بافت روی حوله و هم بافت روی بردر انجام می شود.

در روشی دیگر برند شما روی حوله چاپ سیلک می شود و به صورت گلدوزی انجام می شود. در این روش معمولا حوله باید سفید باشد. بنابراین اگر میخواهید تنوع رنگ در حوله ها داشته باشید، روش های قبلی توصیه می شود. این چهار روش مختلف است که بنا به سلیقه مشتری برای چاپ لوگو روی حوله های تبلیغاتی انجام می شود.

برچسب گذاری شده : / / / / /
ارتباط با ما