• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

تولید حوله تبلیغاتی ارزان

حوله تبلیغاتی جدید

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید حوله تبلیغاتی با دارا بودن ظرفیت تولید بالا و با دریافت و پذیرش انواع سفارشات چاپ و گلدوزی روی حوله انتخابی توانایی این امر را دارد تا محصولی ارزنده و نفیس که ماندگاری بالایی نسبت به سایر انواع هدایای تبلیغاتی دارد را به خط تولید برساند.

تولید کننده حوله تبلیغاتی

تولید کننده حوله تبلیغاتی

 

کارخانه تولیدی زرین ساپ با تولید انواع حوله در طرح ها و مدل های مختلف و رنگبندی متنوع ،با کیفیت عالی، قیمتی مناسب، با دوام و پرکاربرد شما را در امر تبلیغاتی مفید در جهت رسیدن به چشم اندازتان کمک میکند .شما میتوانید به راحتی حوله ی مورد نظرتان را در ابعاد و رنگ بندی اختصاصی یا رنگ سازمانی خودتان سفارش دهید تا برند تجاری شما بر روی آن حک گردد .

تولید کننده حوله تبلیغاتی

تولید حوله تبلیغاتی ارزان

تولید حوله تبلیغاتی ارزان

امروزه با توجه به رقابتی که بین برندهای تجاری و سازمانها هست، تبلیغات ضروری ترین ملزوم برای بهتر دیده شدن است. راههای بسیار زیادی برای تبلیغات وجود دارد ولی همه آنها دارای کارایی مدنظر مدیران نیست، یکی از مهمترین راههای تبلیغات استفاده از هدیه تبلیغاتی است. در اینجا سوال مهم این است چه هدیه تبلیغاتی ای موثرتر است؟ پیشنهاد ما به شما استفاده و سفارش حوله تبلیغاتی از مرکز معتبر زرین ساپ می باشد.

تولید حوله تبلیغاتی ارزان

قیمت حوله تبلیغاتی

قیمت حوله تبلیغاتی

قیمت این محصول درابعاد مختلف متغیر می باشد.که به نامهای حوله دستی ، حوله هتلی، حوله حمامی و… شناخته میشوند.تولید حوله تبلیغاتی در کارخانه زرین ساپ بسیار با صرفه است.چرا تمام فعالیتها از قبل طراحی و دوخت و دوز و…در یک مکان انجام میپذیرد و هزینه های از قبل حمل نقل کاهش میابد.در نتیجه حوله تبلیغاتی در تبریز ارزان قیمت تولید و عرضه می شود

قیمت حوله تبلیغاتی

حوله تبلیغاتی ارزان

حوله تبلیغاتی ارزان

دلیل استفاد از حوله تبلیغاتی این است که افراد برند شما را بیشتر ببینند و کالایی باشد که افراد در روز چندین بار از آن استفاده کنند و ماندگاری بالایی داشته باشد تا با یک بار تولید آن مدت زمان بیشتری برند تبلیغ شده در دید عموم قرار گیرد.ما به شما حوله را به عنوان تبلیغات موثر و مناسب معرفی میکنیم که علاوه بر داشتن کیفیت بالا، قیمت های تقریباً متعادلی نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی دارد.

حوله تبلیغاتی ارزان

خرید حوله ارزان

خرید حوله ارزان

اگر قصد دارید با کمترین هزینه حوله تبلغاتی سفارش دهید بهترین راه آن است که از حوله سایز کوچک استفاده کنید مانند حوله دستی سایز ۳۰*۶۰ و اینکه با بالا بردن سفارش خود از قیمت پایین تری دریافت کنید.نکته : به هیچ وجه از مواد اولیه نا مرغوب جهت تولید حوله تبلیغاتی برای ارزان تر شدن آن استفاده نکنید.

خرید حوله ارزان

تولید حوله تبلیغاتی

تولید حوله تبلیغاتی

تجهیزات موجود در کارخانجات زرین ساپ شیوه تولید را در این مجموعه متمایز تر از سایر مجموعه های تولید کننده ایرانی کرده است . حوله تبلیغاتی از آن قبیل حوله هایی می باشد که در مجموعه زرین ساپ با شیوه ای نوین و مکانیزه تولید می گردد . نسبت به چاپ و گلدوزی لگوهای تبلیغاتی بر روی حوله های تبلیغاتی توجه ویژه ای می شود و با تضمین صد در صدی حوله های تبلیغاتی برند زرین ساپ در اختیار خریداران قرار می گیرد .

تولید حوله تبلیغاتی

چاپ حوله تبلیغاتی

چاپ حوله تبلیغاتی

تخصص خاصی برای سپری گشتن مراحل تولید و چاپ حوله های تبلیغاتی مورد نیاز است به همین دلیل مجموعه زرین ساپ همواره در فرایند تولید حوله ها از کارشناسان و کارکنان فعال و زبده کمک می گیرد و از طریق همکاری با این افراد توانسته است بهترین حوله تبلیغاتی را تولید نماید . اگر چنان چه قصد دارید حوله تبلیغاتی برند مورد نظر خود را سفارش دهید نسبت به تماس تلفنی با مدیر فروش مجموعه اقدام نمایید . مطمئنا محصول دلخواه شما با ویژگی های ظاهری مورد نظر در مجموعه زرین ساپ تولید می گردد و در اختیارتان قرار می گیرد .

چاپ حوله تبلیغاتی

 

حوله استخری تبلیغاتی

حوله استخری تبلیغاتی

چندی است که بسیاری از مراکز و مجتمع های تجاری نسبت به خرید حوله های تبلیغاتی اقدام می نمایند چون از منافع استفاده از حوله های تبلیغاتی برای توسعه کسب و کار های نوپا مطلع هستند . مجموعه زرین ساپ حوله استخری تبلیغاتی را برای بسیاری از استخر ها و مراکز تفریحی تولید نموده است و در سابقه چندین ساله خود این موضوع را ثابت نموده است که همواره بهترین محصول را تولید می نماید .

حوله استخری تبلیغاتی

 

 

گلدوزی لوگو روی حوله

گلدوزی لوگو روی حوله

مسلما حوله های گلدوزی شده برای این منظور بهترین انتخاب هستند زیرا علاوه کاربردی که دارند می توانند زیبایی بیشتری را نیز به همراه داشته باشند. حتی شما می توانید طرح های خاصی را که انتخاب خودتان است را روی حوله گلدوزی کنید! اما برای این کار یا باید خودتان دست به کار شوید و یا طرح مورد نظرتان را به یک تولید کننده حوله های گلدوزی سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان حوله ای با سلیقه خودتان را دریافت کنید

چاپ لوگو روی حوله

چاپ لوگو روی حوله

چاپ کردن,روشی دیگربرای ایجاد نام و لوگوشرکتهابرروی این کالامیباشد.که میتوان باتنوع رنگ بیشتری جذابیت خواصی را به وجود آورد. ولی این روش برای تیراژهای پایین مقرون به صرفه نیست.ولی چرا؟ چون که برای ایجاد هررنگ,کلیشه ای بایدساخته شودکه باعث افزایش هزینه ی تولید میشود.معمولاشرکتها و موسسه ها اغلب برروی حوله رایک رنگ ویا دورنگ سفارش میدهند.

برچسب گذاری شده : / / / / / / /
ارتباط با ما