• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

تولید حوله تن پوش در بهترین مارک

حوله تن پوش ارزان

اگر به دنبال مرکز خرید و تولید حوله تن پوش با طرحهای متفاوت و مطابق با آخرین متدهای روز که تولید شده از بهترین مواد و متریال اولیه درجه یک که پنبه خالص می باشد ، هستید، باید به شما این اطلاع رسانی را انجام داد که بهترین مرکز خرید حوله را با معیارهای هوشمندانه انتحاب کرده اید.

مرکز تولید حوله تن پوش ارزان

مرکز تولید حوله تن پوش ارزان

یکی از مواردی که در حوله تن پوش اهمیت دارد، قیمت آن است به همین دلیل، قیمت حوله تن پوش، یکی از مواردی است که تبدیل به دغدغه ای برای خریداران شده است. حوله های تن پوش به دو دسته حوله تن پوش بچگانه و حوله تن پوش بزرگسالان تبدیل می شود. نوع بچگانه، قیمت نسبتا پایین تری نسبت به حوله های بزرگسالان دارد.

تولید حوله تن پوش در بهترین مارک

تولید حوله تن پوش در بهترین مارک

بین قیمت حوله پالتویی داخلی و قیمت حوله پالتویی خارجی تفاوت چشمگیری وجود دارد. خوشبختان حوله جز آن دسته کالاهایی است که با بهترین کیفیت در کشور ایران تولید می شود. در دسترس بودن بهترین نخ پنبه در ایران بستر تولید این کالا را از دیرباز فراهم آورده است بطوریکه حوله زرین ساپ امروزه نه تنها در داخل کشور نامی آشنا است بلکه به کشورهای مختلف نیز صادر می شود.این کیفیت باعث شده تا بسیاری از خریداران عمده نیز برای تامین کالای خود به دنبال حوله های ایرانی و خرید از مرکز معتبری مانند زرین ساپ باشند. در این بازار گرانی کمتر کسی حوله های وارداتی ترک را عرضه می کند. حوله های چینی نیز به دلیل نداشتن دوام و کیفیت مناسب طرفداران زیادی ندارد.

تولید حوله تن پوش در انواع مختلف

تولید حوله تن پوش در انواع مختلف

حوله های تن پوش به دلیل لباسی بودن از راحتی فوق العاده ای برخوردار هستند که همین امر باعث شده در میان خریداران از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. داشتن کلاه از مزیت های دیگر حوله تن پوش است که کمک می‌کند تا سر و بدنتان هم‌زمان و به خوبی خشک شود. دارای انواع مختلفی چون مردانه، زنانه، بچه گانه، حوله تن پوش آستین دار، حوله تن پوش بدون آستین، حوله تن پوش دکلته، بند دار، پانچویی و غیره است.حوله تن پوش، در رنگ های متفاوتی عرضه میشوند و مناسب خانم ها و آقایان هستند. حوله هایی که طرح های فانتزی و رنگ های ملایم مانند صورتی و بنفش دارند معمولا مناسب خانم ها هستند و حوله هایی که رنگ هایی مثل آبی، سبز و … دارند با طراحی ساده، مناسب آقایان. تمامی این حوله ها، یک کلاه دارند که از طریق آن میتوانید موهای خود را خشک کنید

ویژگی حوله تن پوش

ویژگی حوله تن پوش

حوله‌ های تن پوش را می توان اینگونه تعریف کرد که نوعی لباس از جنس حوله است که کاربرد آن برای پس از حمام می باشد. البته بسیاری از افراد قبل از پوشیدن آن، تن خود را با حوله‌ی حمامی سریع آبگیری می‌کنند و برای ورود به خارج از حمام و خشک شدن کامل بدن حوله‌ تن‌ پوش می‌پوشند.

نحوه شستن حوله تن پوش

تونحوه شستن حوله تن پوشلیدی حوله تن پوش

  • حوله وسیله ای کاملا شخصی است و باید برای هر فرد حوله ای جداگانه در نظر گرفته شود.
  • حوله ها را بصورت جداگانه شسته و با دیگر لباس ها در ماشین لباسشویی نریزید.
  • برای شستشوی حوله ها از آب با دمای ۳۰ الی ۶۰ درجه سانتی گراد استفاده کنید.
  • از شوینده مناسب و نرم کننده حوله بهره ببرید.

 

برچسب گذاری شده : / / / / / / / / / / /
ارتباط با ما