• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

کارخانه تولید حوله دست و صورت 

حوله دستی عمده و ارزان

کارخانه تولید حوله دست و صورت تحت عنوان زرین ساپ با بهره گیری از بهترین مواد و متریال اقدام به تولید حوله های دست و صورت دورونخ و مخملی می نماید که جنس آنها از نخ 100% پنبه می باشد.

 

تولیدکننده حوله دست و صورت

 

تولیدکننده حوله دست و صورت

یکی از پرتکرارترین سوالات از ما، در انتخاب حوله دست و صورت  این بوده که چه طور حوله دست و صورت مناسب از بین حوله‌های تولیدی زرین ساپ انتخاب کنم؟ ما در مجموعه کامل حوله‌ها تلاش کردیم با درجه بندی کیفی متفاوت و توضیحات صریح و صادقانه در خصوص نوع بافت، نوع الیاف و کیفیت بافت شما را به سمت مناسبت‌ترین محصول در خور بودجه در نظر گرفته هدایت کنیم.

 

کارخانه تولید حوله دست و صورت

کارخانه تولید حوله دست و صورت

برای بافت این حوله ها از دستگاه های بافندگی به روز استفاده شده است. استفاده از این دستگاه ها باعث میشود که حوله ها بسیار محکم بافته شود و به مرور زمان پرز نکند. برای بافت این حوله ها از دو روش استفاده میشود در روش اول ابتدا نخ ها را رنگرزی میکنند و سپس آنها را به قسمت بافندگی منتقل مینمایند. با این کار طرح ایجاد شده بر روی حوله ها دو رنگی میباشد. در روش دوم حوله ها با نخ های ساده میبافند و سپس به بخش رنگرزی منتقل میکنند که در این روش حوله ها فقط دارای یک رنگ میباشند.

قیمت حوله دست و صورت

قیمت حوله دست و صورت

خوب همانطور که از نام این مدل از حوله ها نیز کاملا مشخص است از آن ها برای خشک کردن دست و صورت استفاده می شود و در اصطلاح آن ها را حوله دستی می نامند. برای خرید حوصله دستی با توجه به وجود انواع و اقسام مختلفی از آن ها در جنس های گوناگون شما باید به یکسری نکات مهم توجه نمایید.

 

خرید حوله دست و صورت با وزن مناسب

خرید حوله دست و صورت با وزن مناسب

از موارد مهم در انتخاب حوله دستی توجه به وزن محصول می باشد. واقعیتش را بخواهید نه حوله سبک دارای کیفیت است و نه حوله سنگین؛ وزن یک حوله با مقبول باشد و حداقل طوری باشد که وقتی آن را در دست می گیرد نه احساس خستگی کنید و نه احساسی پوچ بودن ساختار درونی حوله شما را اذیت کند!

فروش حوله دست و صورت

فروش حوله دست و صورت

با توجه به افزایش فروش حوله دست و صورت، نیاز است که در مدت زمان کوتاه انواع حوله های دست و صورت بر اساس سفارشات مشتریان تولید شود. اغلب مشتریان خواستار دسترسی هر چه سریع تر به سفارشات خود هستند که مجموعه زرین ساپ نهایت تلاش خود را به کار بسته است تا با پیشرفته ترین امکانات و مجهز ترین کارخانه فعالیت تولید را پیش برد و متفاوت تر از سایر مجموعه ها فعالیت نماید. خوشبختانه این چنین فعالیتی خوشایند باتجربگان بازاری است .

 

تولید حوله دست و صورت

تولید حوله دست و صورت

امکانات و تجهیزات کارخانجات زرین ساپ نقش به سزایی در تولید حوله دست و صورت به بهترین شکل ممکن دارند . خوشبختانه امروزه مجموعه زرین ساپ توانسته است به پیشرفت چشم گیری دست یابد و این پیشرفت چشم گیر از چشم رقیبان فعالیت کننده در بازار دور نمانده است و این قبیل فعالیت کنندگان را نیز وادار به الگو برداری از مجموعه زرین ساپ نموده است. مواد اولیه و الیاف درجه یکی برای تولید حوله دست و صورت انتخاب می شوند .

حوله دست و صورت ارزان

حوله دست و صورت ارزان

با توجه به افزایش واسطه گران در بازار دیگر نمی توان به حوله های دست و صورت ارزان قیمت دست یافت و افزایش دائمی قیمت مواد اولیه و متریال مورد استفاده نیز این موضوع را مشکل تر نموده است. در مجموعه زرین ساپ فعالیتی غیر منتظره را شاهد هستیم . حوله دست و صورت ارزان قیمت به راحتی و به صورت عمده قابل خریداری از این مجموعه بزرگ است. حوله ای که خرید آن صرفه اقتصادی و سود بالایی را برای معامله گران بازاری به همراه دارد .

رنگ بندی حوله دستی

رنگ بندی حوله دستی

در این خصوص همه چیز مثل همیشه بر عهده خودتان است. در واقع اینکه حوله دستی شما از چه رنگ و طرحی برخوردار باشد، موضوعی است که خودتان باید آن را انتخاب کنید. فقط یادتان باشد اگر حوله شما در یکی دو بار شستشوی اولیه خود رنگ دهی زیادی داشت، بهتر است آن را با حوله ای دیگر تعویض کنید؛ چرا که فاقد کیفیت لازمه می باشد.

ویژگی حوله دستی زرین ساپ

ویژگی حوله دستی زرین ساپ

این حوله برخلاف اکثر محصولات موجود، هیچ‌گونه پرزی روی آن نیست، که باعث کاهش وزن و سبک بودن محصول می شود. با توجه با سایز مناسب آن  به‌راحتی شما می توانید در کیف دستی یا چمدان گذاشته تا در هر جایی از حوله‌ی شخصی و بهداشتی خود استفاده کنید. بافت حوله از جنس الیاف طبیعی پنبه است که باعث جذب بالای رطوبت و آب می شود.

 

برچسب گذاری شده : / / / /
ارتباط با ما