• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

تولید و فروش حوله هتلی با آرم و لوگوی سفارشی

پخش عمده حوله هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ با تولید و فروش حوله هتلی با آرم و لوگوی سفارشی توانسته است نامی برتر در حوزه تولیدکنندگان و کارخانجات حوله بافی در سطح دنیا و ایران به ثبت رساند.

فروش حوله هتلی

فروش حوله هتلی

 

گروه تولیدی زرین ساپ انواع متعدد حوله با درجه کیفی بسیار بالا را با قیمت مقرون به صرفه به فروش می رساند. همچنین این کارخانه تولید کننده، این امکان را فراهم نموده تا برای خرید راحت تر، واسطه ها حذف نموده و هتل داران به راحتی حوله هتلی با کیفیت را مستقیما از تولید کننده خریداری نمایند. گفتنی است حوله های تولیدی این شرکت که با کیفیت عالی به فروش می رسند، قیمتی کاملا ارزان و با صرفه نیز دارند.

حوله هتلی در انواع مختلفی تولید می گردد که با توجه به نیاز هتل داران آن ها را با تنوع بالایی از انواع حوله های با کیفیت و ارزان مواجه می نماید. لذا به راحتی می توان این حوله ها را به صورت اینترنتی سفارش داد و در اسرع وقت آن ها را در اختیار داشت.

خرید حوله یکبار مصرف هتلی

خرید حوله یکبار مصرف هتلی

 

این روزها در بازارهای جهانی عموما حوله های هتلی به شکل یکبار مصرف تولید می شود که خرید حوله یکبار مصرف در برند های داخلی نیز با استقبال رو به رو شده و بازار رقابتی پیدا کرده است.حوله یکبار مصرف هتلی با آرم مخصوص تولید می شود و دست مشتریان در انتخاب طرح و رنگ و شکل آرم حوله باز می باشد و محصولات پس از خروج از خطوط تولید با تکنولوژی روز بسته بندی می شوند و راهی بازارهای فروش می شوند.

حوله یکبارمصرف هتلی این روزها در بازار ، فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است. انواع حوله در ایران همگام با روش های روز دنیا در حال پیشرفت است و این روزها مشتریان برای خرید دیگر از روش های پرهزینه و زمان بر قدیمی استفاده نمی کنند و به لطف روش های جدید سریع و آسان و با کمترین هزینه سفارش خود را به ثبت می رسانند.

صادرات حوله

صادرات حوله

گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده از تجهیزات پیشرفته کارخانه ای و بهره گیری از علم نوین و دانش روزافزون توانسته است محصولات خود را به کشور های خارجی نظیر روسیه ، عراق ، بلاروس ، اوکراین ، افغانستان، آذربایجان ، قطر و ترکیه ارسال کند و یکی از نامدارترین کشور ها در زمینه صنعت تولید حوله محسوب شود. انتظار می رود تا با تولیدات هرچه بیشتر این مرکز تولیدی گامی نیک را در زمینه توسعه و پیشرفت میهن عزیزمان ایران برداشته باشیم.

 

قیمت روز حوله هتلی

قیمت روز حوله هتلی

امروزه بیشتر شاهد این موضوع هستیم که حوله در بازار های ایرانی با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. قیمت ها بر اساس سطح کیفی محصولات و نرمی و لطافت شان تعیین می گردد. هر چه حوله نرم تر باشد از درجه کیفی بالاتری برخوردار است و در نتیجه  قیمت آن ها گران تر خواهد شد. البته لازم به ذکر است که اندازه حوله در تعیین نرخ تاثیر گذار می باشد و حوله های بزرگ تر گران تر هستند.

قیمت حوله برای هتل باید به گونه ای باشد که برای هتلداران هم به صرفه باشد و زیاد برای شان هزینه بر ندارد. حوله ها بعد از این که مراحل تولید خود را طی می کنند در شرکت ها قیمت شان بر اساس لیست ها تنظیم می شود.

حوله هتلی ارزان در تبریز

حوله هتلی ارزان در تبریز

تبریز یکی از تولید کنندگان اصلی در زمینه انواع حوله به خصوص پخش عمده حوله هتلی می باشد. محصولاتی با کیفیت و مرغوب که طبق استاندارد های روز تولید می شوند. به منظور بررسی این محصولات میتوانید به دفتر فروش در تبریز مراجعه حضوری نمایید و یا در صورت عدم مقدور بودن این روش شما میتوانید تقاضای نمونه ای از محصولات را داشته باشید. ما آماده همکاری با تمامی ارگان ها،نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی و خریداران به صورت عمده و آنلاین می باشیم.جلب اطمینان شما هدف اصلی گروه تولیدی زرین ساپ میباشد.

 

 

قطب فروش حوله هتلی

قطب فروش حوله هتلی

قطب فروش حوله هتلی در خاورمیانه، همین سایت و فروشگاه اینترنتی است. فروش حوله هتلی در بسیاری از شهر ها تنها به شکل اینترنتی و با قیمت های بسیار ارزان و مناسبی صورت می گیرد. جهت خرید این محصول با ما تماس حاصل نمایید و یا با کانال های ارتباطی نظیر تلگرام (zarrinsap1@) و اینیستاگرام (zarrinsaptowel) و واتساپ محصول مورد نظر خود را انتخاب و پس از ثبت سفارش، جنس و حوله هتلی دلخواه خود را تحویل بگیرید.

خریدی مقرون به صرفه و با درجه کیفی بسیار بالا

خریدی مقرون به صرفه و با درجه کیفی بسیار بالا

نوبت به بررسی بعد بهداشتی و مصرفی این نوع از حوله ها رسید. همان طور که می دانید بسیاری از هتل ها حوله هایی که برای مسافرین تهیه می نمایند به صورت چند بار مصرف استفاده می کنند و یا به عبارتی حوله از فردی به فرد دیگر منتقل می گردد. ما همواره آماده خدمت رسانی به همه شما عزیزان هستیم تا سفارشات شما را به تولید رسانیم. توانایی تولید محصولات در تعداد بالا نیز امکان پذیر می باشد. فروش حوله های هتلی به صورت ساده و سفید رنگ می باشند ولی نحوه انتخاب و سفارش محصولات خاص در دسترس شما عزیزان میباشد.

مرکز خرید ارزانترین حوله یکبار مصرف هتلی

مرکز خرید ارزانترین حوله یکبار مصرف هتلی

اساس تفکر بیشتر افراد جامعه بر این موضوع است که تهیه و خرید یک محصول باکیفیت درگرو پرداخت هزینه های گزافی میباشد و همچنین محصولی که ارزان است دارای درجه کیفی پایین تری میباشد. در حالیکه این باور در مورد محصولات تولیدی شرکت زرین ساپ صدق نمیکند. این شرکت همواره در تلاش است تا با تولید محصولات متناسب با بودجه مشتریان وتوان مالی متعدد متقاضیان خرید گرامی همواره محصولاتی شایسته و درخور شآن خریداران و تجار ایرانی و خارجی را به  بازار عرضه کند و تولیدات خود را به تیراژ بالاتری برساند.

 

فروشگاه اینترنتی حوله با خرید مستقیم و آنلاین

فروشگاه اینترنتی حوله با خرید مستقیم و آنلاین

یکی از بسترهای موفق در عرضه محصولات بهداشتی و پوشاک، فروشگاه های اینترنتی هستند. البته هر فروشگاه اینترنتی نمی تواند در این عرصه موفق ظاهر شود؛ لکن این محصولات خاصیت و ویژگی این را دارند که بصورت غیرحضوری و آنلاین نیز خرید و فروش شوند. اما مهمترین چیزی که در فروش حوله هتلی بایستی مد نظر قرار گیرد، توجه به سلیقه و خواسته هتل داران و قیمت تمام شده حوله ها می باشد  .

قیمت آنلاین حوله سفید هتلی درجه یک

قیمت آنلاین حوله سفید هتلی درجه یک

قیمت به روز حوله سفید هتلی درجه یک را در این روزها فقط از راه های ارتباطی با مدیریت و کارشناسان فروش و پشتیبانی می توانید جویا شوید. آنالیز مکرر بازار و لحاظ نمودن قیمت های منصفانه و مقرون به صرفه، سبب رواج و فعالیت شدید کسب و کار این گروه تولیدی شده است. گروه تولیدی زرین ساپ سعی بر این موضوع دارد تا با تولید محصولات هتلی با درجه کیفی بسیار بالا قیمتهایی متناسب با انواع بودجه ها را حضور مصرف کنندگان گرامی ارائه کند.لازم به توضیح می باشد به همان اندازه که قیمت محصولات مهم و اثرگذار میباشد ، کیفیت محصول انتخابی نیز از اهمیت ویژه ای بر خوردار است. همراهی با گروه تولیدی زرین ساپ سبب می شود تا به نوعی به عمق ماجرا پی ببرید.

 

خرید حوله هتلی به صورت عمده

خرید حوله هتلی به صورت عمده

درعصر جدید باید این نکته را متذکر شد که خریداران محصولات هتلی همیشه به دنبال محصولات باکیفیت و با قیمت ارزانتر میباشند. ارتباط مستقیم با تولید کننده به منظور خرید محصولات کمی مشکل می باشد. امروز اینجا هستیم تا برای شما سبب ساز بهترین ها باشیم. اگر خرید های خود را از وبسایت گروه تولیدی زرین ساپ انجام دهید به نوعی خرید مستقیم و بدون واسطه را به ثبت می رسانید.اما چگونه؟ زرین ساپ در اصل یک شرکت تولید کننده می باشد که به صورت مستقیم و عمده محصولات خود را به فروش میرساند.

 

خرید اینترنتی حوله هتلی

خرید اینترنتی حوله هتلی

خرید حوله های هتلی تنها در این سایت اینترنتی با قیمت های ارزان و باورنکردنی به فروش می رسد. طرح، رنگ، سایز و مدل خود را برای ما ارسال نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نیاز و ثبت شدتان را تولید و توسط باربری برایتان به سراسر کشور ارسال نماییم. خرید اینترنتی بسیار مقرون به صرفه تر از خرید های حضوری می باشد زیرا در خرید های اینترنتی بسیاری از هزینه های خرید کاهش می یابد و یا به اصطلاح محصولات به صورت عمده قیمت گذاری می شوند.

فروش حوله هتلی یکبار مصرف

فروش حوله هتلی یکبار مصرف

دیری نپائید تا حوله های یکبار مصرف هتلی به یکی از محصولات پر فروش تبدیل گردد. این حوله ها یک محصول ایده آل برای هتل ها می باشد اما موارد مصرف دیگر این نوع از حوله ها در  آرایشگاه ها است. چرا که با بهره مندی از فروش حوله هتلی در رنج ارزان دیگر نیازی نیست تا هزینه های هنگفتی را جهت خرید حوله های دائمی و چند بار مصرف صرف کرد .جنس هر حوله هر چقدر که عالی باشد عمری دارد و با شستشوی مکرر و پی در پی این کیفیت از بین میرود و ظاهر نه چندان خوشایندی را سبب می شود.

 

روش های مختلف خرید و سفارش حوله یکبار مصرف

روش های مختلف خرید و سفارش حوله یکبار مصرف

گروه تولیدی زرین ساپ سعی بر این موضوع دارد تا با فراهم کردن روش های مختلف ارتباطی و یا ارتباط مستقیم با مدیریت فروش راه را برای سفارش و خرید محصولات  شرکت زرین ساپ هموار کند. شما متقاضیان و خریداران گرامی میتوانید با انتخاب یکی از روش های فوق جنس مورد نظر خود را سفارش داده و محصول دلخواه خود را متناسب با ذوق و سلیقه خود تحویل بگیرید.

سایت معتبر فروش عمده حوله سفید هتلی

سایت معتبر فروش عمده حوله سفید هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ با راه اندازی سایت معتبر عمده فروشی در تلاش است تا با فروش حوله هتلی با کیفیت بینظیر و غیر قابل وصف محصولی منحصر به فرد حضور مشتریان گرامی ارائه دهد. کارشناسان ما در بخش فروش و پشتیبانی ما در تلاشند تا بهترین محصولات را از نظر کیفی تقدیم حضور مشتریان نمایند و با تولید انبوه و لحاظ نمودن استاندارد های تولید و طراحی نامی نیک در سطح دنیا در زمینه تولید و فروش حوله هتلی از خود برجای بگذارند.
ما همراه با شما خواهیم بود تا با تولید بهترین محصولات هتلی، ارزنده ترین محصولات را روانه بازار جهانی نمائیم.گروه تولیدی زرین ساپ کلکسیونی از حوله های هتلی را گردآوری نموده است تا محصولات خود را چه از جنبه کیفیتی وچه از جنبه ابعادی و هزینه ها برای شما فراهم آورد.

 

درج تبلیغات بر روی حوله های هتلی

درج تبلیغات بر روی حوله های هتلی

اهمیت استفاده حوله در هتل ها در روز های آینده به شدت گسترش یافته است. وجود حوله هتلی در هتل ها از عوامل غیر قابل انکار می باشد که بهترین هتل ها، نوع درجه یک این محصولات را فراهم می کنند. علاوه بر این روند جدید تری که نیز اعلام می شود مبحث تبلیغات است، درج تبلیغات شما بر روی حوله های هتلی یکی از خدمات ارزنده زرین ساپ است که در روز های اخیر بسیار محبوبیت یافته اند؛ همین امر سبب دیده شدن بیشتر هتل ها در بین دیگر هتل ها می شود. چاپ تبلیغات شما بر روی حوله های هتلی از کارآمد ترین نوع تبلیغات می باشد که شما را به این پروسه نیز فرا می خوانیم.

 

ویژگی حوله مناسب هتلها

ویژگی حوله مناسب هتلها

از نکته نظرات مهمی که باید یادآور شد، ویژگیهای  حوله مناسب هتل ها می باشد.متقاضیان خرید گاهی بدون هیچ درک و بررسی لازمی اقدام به تهیه محصولاتی می کنند که هیچ ارزش و اعتباری از لحاظ کیفیت ندارند و این مقوله نتایجی که برای فرد نشان می دهد، به نوعی سبب دلسردی آنان ازخرید هایشان می شود. اما گروه تولیدی زرین ساپ این اطمینان را به شما می دهد تا با صرف کمترین هزینه و بودجه مالی محصولات حوله ای تولید شده توسط کارخانه زرین ساپ را با درجه کیفی بسیار بالا تقدیم حضورتان نماید.

 

انواع حوله هتلی

انواع حوله هتلی

حوله های هتلی دارای تنوع مدلی بسیار می باشد. از جمله حوله های هتلی می توان به:

  • حوله هتلی دستی
  • حوله هتلی حمامی
  • حوله هتلی استخری
  • حوله هتلی ابعادی
  • حوله هتلی تن پوش
  • حوله هتلی زنانه
  • حوله هتلی مردانه
  • حوله هتلی بچه گانه
  • و….

اشاره کرد.

اشاره ای داشته باشیم به ابعاد حوله های استخری، حمامی، دستی:

حوله های استخری:

  1. ۱۴۰*۷۰
  2. ۱۳۰*۷۰
  3. ۱۴۰*۸۰

حوله های دستی:

  1. 30*40
  2. 40*70
  3. 40*80
  4. 50*90

کاربرد حوله های هتلی

کاربرد حوله های هتلی

حوله هتل حوله ای است معمولا سفید رنگ در ابعاد متفاوت که از مهمترین وسایل در درون اتاق هتل می باشد. دارای کاربرد فروانی در هتل ها و مکان های دیگر می باشند. مکان های دیگری که از حوله های هتلی استفاده می شود مثل اتاق ماساژ، آرایشگاها ،بیمارستان ها استفاده می شود.

 

 

برچسب گذاری شده : / / / / / / / / /
ارتباط با ما