• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

تولید کننده حوله | برند های مختلف تولید کننده حوله در کشور

کارخانه های تولید کننده حوله فعال در سطح کشور  اقدام به تولید انواع حوله از جمله حوله های استخری ، دستی ، هتلی ، بچه گانه و …. میکنند.در تعریف اجمالی حوله میتوان گفت تکه ای از جنس پارچه یا کاغذ جاذب مایعات که جهت خشک کردن یک سطح یا بدن استفاده میگردد. جالب است بدانید حوله واژه ایست فارسی-ترکی که از دو بخش خواب و پسوند ترکی لی تشکیل شده و با توجه به این که در زبان ترکی  واژگان (خ) وجود  ندارد به جای خولی به آن حولی میگفتند که در بازگشت این کلمه به ایران این کلمه تبدیل به حوله شد.امروزه در کشور ما کارخانه ها و کارگاه های تولید کننده حوله  فراوانی حوله با کیفیت تولید می کنند.

تولید کننده حوله | برند های مختلف تولید کننده حوله در کشور

عرضه کننده حوله در کشور

عرضه کننده حوله در کشوریکی از انواع  حوله در کشور ،حوله  تن پوش بچه گانه می باشد که در هنگام خرید این محصول باید موارد زیادی را مدنظر خود قرار داد از جمله این موارد می توان به جنس،سایز،عدم حساسیت زا بودن و… اشاره کرد.یکی از پر مصرف ترین اقلام زندگی روزمره از گذشته های دور تا به امروز قطعا حوله بوده که به همین علت هم امروزه دارای تنوع فراوانی گردیده و افراد مختلف متاسفانه در بسیاری از موارد بدون توجه به نیاز خود و جنس حوله و کاربری ان از ان استفاده میکنند .

حوله ها با توجه به جنس و کاربری ان ها دارای وزن های متفاوتی می باشند در واقع هرچه پرزهای حوله بزرگ تر باشد وزن حوله افزایش پیدا کرده و قطعا این پرزها منجر به جذب اب بیشتر و بهتر میگردند.

معروف ترین برندهای تولید کننده حوله در سراسر ایران

معروف ترین برندهای تولید کننده حوله در سراسر ایرانکارخانه جات و کارگاه های معتبری در سطح کشور ما ایران با نام و برندهای مختلفی اقدام به تولید انواع حوله میکنند . در تولید حوله هایی از جنس پنبه ،اولین مرحله تولید جمع اوری پنبه از سطح زمین زیر کشت این محصول است .و از عوامل دیگر موثر در کیفیت این محصول میتوان به نوع بافت (یک طرفه یا دو طرفه) چگونگی بافت حوله،نوع نخ و تاب نخ و حتی نوع بسته بندی و انبار کردن انها  اشاره کرد.از کارخانه های معتبر تولید کننده ی حوله با کیفیت میتوان به کارخانه ی حوله گلبافت تبریز اشاره کردکه تمام موارد فوق در ان به دقت رعایت می گردد.

حوله ماندگار خوبه؟ حوله در تبریز از برند های معتبر  و قدیمی تولید کننده حوله در شهر تبریز می باشد که در تولید  انواع حوله های استخری،دستی، حمامی و … از گذشته های دور فعال می باشد.

فروش عمده حوله

فروش عمده حوله پخش عمده حوله تبریز از گزینه های مناسب جهت خرید و فروش عمده ی  حوله می باشد. این محصول با توجه به قیمت و کیفیت مناسب و همچنین بازار پسندی خوبی که در سراسر ایران دارد محصول مناسبی جهت فروش می باشد .از حوله های تولید تبریز با کیفیت میتوان به حوله ای از برند های حوله ارس وحوله ریز بافت  تبریز و قیمت حوله آذرریس تبریز وقیمت حوله تن پوش ماندگار سبز وحوله ماندگار در تبریز اشاره کرد .

از ویژگی های یک حوله با کیفیت میتوان به صورت تیتر وار به موارد زیر اشاره کرد :

  • استفاده از رنگ های با کیفیت راکتیو در رنگ امیزی حوله 
  • عدم تغییر رنگ در مقابل پهن شدن در افتاب 
  • ندادن پرز پس از شست و شو 
  • جذب اب مناسب 
  • عدم تغییر رنگ پس از چندبار شست و شو

امروزه از حوله ها فقط برای خشک کردن استفاده نمیشود در واقع استفاده از حوله نقش بسیار فراتری پیدا کرده ،در واقع امروزه در هنگام خرید حوله  به موارد مختلفی دقت میگردد از جمله اینکه با توجه به محل استفاده از حوله و طرح .و رنگ ان محل از حوله هایی با رنگ و طرح متناسب استفاده می گردد.

خرید حوله به قیمت درب کارخانه

خرید حوله به قیمت درب کارخانهبا توحه به کیفیت بالای حوله های تولیدی در داخل کشور و بازار پسندی مناسب این محصول در کشور های همسایه صادرات این محصول رو به رونق است .از محصولاتی که حوله هایی با قیمت مناسب دارند میتوان به دو محصول قیمت حوله تن پوش رویال و قیمت حوله برند های تبریز وقیمت حوله تن پوش در برند های مختلف اشاره کرد. 

قیمت حوله اذرریس تبریز  :انواع حوله های تولیدی شرکت آذر ریس با توجه به سایز و جنس مدل قیمت های مختلفی دارند که از 30 هزار تومان برای حوله های دستی شروع می شود و همچنین حوله تن پوش رویال که هم قیمت مناسب و هم دارای کیفیت بالایی در تولید می باشند.اشاره کرد .

حوله هایی که از جنس پنبه یا بامبو تولید شده اند دارای خاصیت کششی هستن و بنابر این باید هنگان شستشوی این محصولات به برچسب درج شده روی محصول درباره نحوه شستشوی ان دقت داشته و موارد درج شده را رعایت کرد تا حوله پس از شستشو کیفیت خود را از دست ندهد البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که معمولا کشیدگی محصولا ت در شستشو اول تا پنجم ان رخ میدهد.

شرکت زرین صنعت الپ اقدام به تولید انواع حوله های خشک کن برقی و معمولی به قیمت درب کارخانه در طرح ها ، رنگ ها و ابعاد مختلف کرده است.

امروزه برای خرید انواع حوله از جمله حوله های تن پول ؛ استخری ؛بچگانه ؛ دست و صورت میتوان به فروشگاه های معتبر سراسر کشور و یا حتی به فروشگاه های معتبر اینترنتی برای خرید انواع حوله مراجعه کرد .

با توجه به این که انواع حوله امروزه در طول روز مکرر با پوست ما در ارتباط است باید در خرید حوله چه در مراجعه به فروشگاه های فیزیکی و چه در مراجعه به فروشگاه های اینترنتی باید مد نظر داشت از فروشگاه های معتبر و مطمئن خرید کرد.

قطب تولید حوله در کشور

قطب تولید حوله در کشورقطب تولید حوله در ایران از گذشته ها شهر تبریز بوده که از علل اصلی این موضوع میتوان برداشت محول پنبه با کیفیت مناسب و حجم کافی از زمین های زیر کشت این محصول در این منطقه اشاره کرد .و در واقع می توان از علل موفقیت این شهر در تولید حوله را مدیون عملکرد مناسب این منطقه در تولید نخ دانست.

البته باید بدانیم که منطقه خمینی شهر اصفهان نیز به عنوان یکی از قطب های تولید حوله دانست و البته نکته جالب در این مورد تولید حوله در منزل و در کارگاههای کوچک این شهر انجام میگرد و  امروزه با کمک شرکت های دانش بنیان اصفهانی رنگرزی حوله های تولیدی این شهر نیز تغییر کرده و امروزه این حوله ها با توجه به کیفبت بالای خود به خارج از مرزهای کشورمان نیز صادر میگردد.

سفارش اینترنتی حوله به صورت عمده

سفارش اینترنتی حوله به صورت عمدهامروزه با به وجود امدن سایت های فروشگاهی موجود در اینترنت امر خرید در مورد محصولات مختلف بسیار سهل گردیده و حوله نیز از این موضوع مستثنی نیست ،یکی از سایت های فروشگاهی معروف فعال در این زمینه را می توان به سایت حوله پارادایس را عنوان کرد که اقدام به فروش محصولات با کیفیت هم راه ارائه اطلاعات مناسب جهت خرید حوله اشاره کرد .

امروزه در خرید عمده حوله هم میتوان از سایت های اینترنتی مختلفی همچون همین سایت استفاده کرد البته باید مد نظر داشت که حتما حوله را از سایت های معتبر خریداری کرد با توجه این که این محصول به طور مستقیم با بهداشت فردی اعضای خانواده در ارتباط است در خردیاری اسن محصول باید جوانب احتیاط را رعایت کرد.

خریدار حوله در ابعاد مختلف

خریدار حوله در ابعاد مختلفدر هنگام خرید حوله تن پوش ارزان حتما باید مد نظر داشت که اگاهانه و با کسب اطلاعات دقیق اقدام به خرید این محصول از مکان های معتبر کنیم و بدانیم که پنبه به علت جذب اب بالا و  خشک شدن سریع گزینه مناسبی جهت تولید حوله های دست و صورت می باشد و  البته حوله های تولید شده از جنس هیدرو کتان نسبت به حوله های تولید شده از جنس پنبه کیفیت بالاتری دارند و درواقع حوله های از جنس هیدروکتان به صورت صد در صدی پنبه هستند که باعث میشود محصولات تولیدی کاملا طبیعی باشند و ایجاد حساسیت نکنند.

یکی از اسان ترین ، ارزان ترین و راحت ترین راهکارها برای ایجاد تنوع در دکور منزل، دکور حمام استفاده از حوله های متنوع میباشد .میتوان حوله ها را در هنگام خشک بودن در سبد یا قفس قرار داد و یا به صورت اویزان در حمام قرار  داد .انتخاب رنگ روشن برای حوله های دست و صورت با توجه به اینکه این حوله ها در فواصل زمانی کوتاه شسته میشوند انتخاب مناسبی بوده و جلوه مناسبی به محیط میدهد.در حمام های دارای طرح و نقش میتوان از حوله های گلدار یا راه راه استفاده کرد که در ترکیب با محیط جلوه مناسبی داشته باشد.به ترکیب رنگ های مختلف حوله در حمام با محیط دقت نظر داشته باشید و همیشه حوله های جایگزین با رنگ های مناسب داشته باشید.

خریدار حوله باید درهنگام خرید حوله بسته به نوع نیاز استفاده ای که ار ان حوله داردباید به برخی از نکات ان توجه کنند،از جمله اندازه حوله ،رنگ حوله،جنس حوله،کیفیت حوله و…

خریداران حوله باید بدانند که حوله ها در ابعاد مختلفی هستند که در اینجا به برخی از انها اشاره میکنیم:

فروشنده حوله در طرح های مختلف

فروشنده حوله در طرح های مختلفامروزه از حوله در موارد مختلفی استفاده میگردد همچون استفاده از حوله تبلیغاتی تبریز در مواد مختلف برای تبلیغات ماثر از حوله استفاده گردد علت استفاده از حوله برای تبلیغات پر استفاده بودن این محصول است و در واقع افرد در طول روز چندین بار از حوله استفاده کرده که با تبلغات و استفاده از این بستر برای تبلغات منجر به دیده شدن تبلغات شما بیشتر و بهتر از انواع دیگر تبلیغ میگردد و امروزه استفاده از تبلیغ روی حوله گستردگی زیادی پیدا کرده.

چهار مزیت مهم استفاده از تبلیغات در حوله ها

  1. با توجه به تولید حوله در ایران در واقع تولید این محصول بومی شده و قیمت مناسبی دارد .
  2. نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی عمر بیشتری داشته و دارای ماندگاری بالایی است.
  3. حوله یک وسیله کاربردی است که هر شخصی در هر سنی و هر موقعیت اجتماعی از ان استفاده میکند.
  4. در طول روز مکررا از حوله استفاده میگردد که منجر به دیده شدن مکرر تبلیغ میگردد.

سایت خرید و فروش حوله

سایت خرید و فروش حولهحوله ساینا (شرکت نوین بافت اصفهان) از جمله شرکت های تولید کننده حوله در کشور است که توانسته با تولید محصولات متنوع و مناسب برای افراد و مصارف متفاوت ، استفاده از دستگاههای پیشرفته امروزی و همچنین صادرت محصولات با کیفیت به بازار های خارجی جایگاه مناسبی پیدا کندو تبدیل به یکی از برندهای معتبر تولید انواع حوله در ایران گردد.

بهترین دوره زمانی برای شست و شو حوله ها بستگی به دفعات استفاده از ان دارد اما به طور متداول شست و شو حوله ها هر یک هفته یکبار انجام گیرد مناسب است .برای لکه بری از روی حوله ها به موارد زیر دقت فرمایید :

برای رفع لکه خون از روی حوله لکه را زیر اب سرد چندبار بشویید . 

برای از بین بردن لکه ادامس از روی حوله یک تکه یخ  روی ادامس قرار داده تا ادامس از پارچه جدا شود.

برای از بین بردن لکه شیر از حوله مقدار کمی امونیاک را با مقدار زیادی اب رقیق کرده و با مخلوط کردن کمی نمک اقدام به پاک کردن لکه شیر می کنیم.

برای از بین بردن لکه جوهر میتوانیم حوله را به مدت پنج دقیقه در شیر بخوابانیم و سپس اقدام به شست و شو حوله بنماییم.

در زمان قبل تر دنیای تجارت و رقابت نسبت به امروز کوکتر و وکتر بود و هر کالایی که تولید میشد به راحتی در چند سال رشد خود را داشت اما امروزه با وجود رقابت شدید باید سایت های متنوعی را ایجاد کنیم  و تبلیغات بسیار زیادی را در ان بکنیم تا  خرید و فروش محصولات خود را بتوانیم به راحتی انجام دهیم .

فروش گاه های معتبر حوله در سراسر کشور

فروش گاه های معتبر حوله در سراسر کشورالیاف میکرو فیبر 0/01 تار موی انسان میباشد و امروزه حوله هایی که با این الیاف تولید میشوند از سایر حوله ها بهتر و داراری کیفیت بالاتر و سبک تر می باشند.از نکات مثبت حوله های تولید شده با الیاف میکروفیبر میتوان به جذب بالای این حوله ها وزن کم و نرمی و لطافت ان اشاره کرد.در رابطه با حوله ها موارد زیر را باید رعایت کرد :

  • همیشه بر طبق دستور العمل موجود بر روی حوله ها برای شست و شو اقدام کرد 
  • در شست و شو حوله ها از مواد سفید کنننده استفاده نکنیم زیرا باغث از بین رفتن پرز های حوله میگردد
  • حوله ها را با دیگر لباس ها شست و شو نکنید
  • پس از حمام حوله ها را داخل قفسه نذاشته و بهتر است پس از استفاده از حوله تا خشک شدن کامل ان از رخت اویز اویزان کنیم 

به طور کلی میتوان حوله ها را در 6دسته زیر  تقسیم بندی کرد:

لذت خریدی که امروزه با وجود شلوغی ها و روزمرگی ها می باشد را میتوان به راحتی با استفاده از تکنولوژی و با استفاده از یک کلیک ساده به راحتی انجام داد.امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیاری برای خرید انواع حوله وجود دارد که شرکت الفا و هوله اشنا کالا یکی از همین شرکت ها می باشند.                                                                                                                                                                                  

پرفروش ترین نوع حوله در بازار

پرفروش ترین نوع حوله در بازاریکی از انواع پرفروش حوله میتوان به حوله تن پوش اشاره کرد و باید در هنگام  خرید حوله تن پوش مد نظر داشت که 

  • اگر دارای سرشانه های کوچکی هستید از  حوله های تن پوش small استفاده کنید 
  • اگر سرشانه های شما متوسط است بهتر است از حوله تن پوش medium استفاده کنید 
  • اگر دارای سرشانه های بزرگ هستید از حوله تن پوش larg  استفاده کنید 
  • و اگر درارای سرشانه های خیلی بزرگ هستید از حوله های تن پوش x larg و یا xxlarg استفاده کنید

از حوله های تن پوش امروزه علاوه بر حمام ها در سواحل و چشمه های ابگرم هم استفاده می گردد و در واقع امروزه حوله های تن پوش با توجه به کاربرد های متنوع خود تبدل به هدایای مناسبی گردیدند .حوله های تن پوش از لحاظ اندازه به سه دسته ی تمام قد ، تا زانو و بالای زانو تقسیم میگردد.

راهنمای خرید حوله با کیفیت

راهنمای خرید حوله با کیفیتدر هنگام خرید حوله اولین نکته ای که باید بدان توجه داشت با مطالعه ی  برچسب همراه حوله از مواد سازنده ان باخبر شده و بدانیم که حوله مدنظر ما از چه جنسی است پنبه،بامبو یا میکروفیبر .

باید توجه داشت که هرکدام از موارد ذکر شده خاصیت خود را داشته اما با توجه به اینکه پنبه با خاصیت جذب بالای اب و طبیعی بودن انتخاب بهتری نسبت به گزینه های دیگر است. 

عدم استفاده از مواد با کیفیت در تولید حوله همچون عدم استفاده از نخ مناسب منجر به فرسایش لبه های حوله گردیده وباعث کم شدن عمر استفاده از حوله می گردد لذا در هنگام خرید حوله باید مدنظر داشت که  این محصول را از برندهای معتبر همچون محصولات حوله آذرریس و یا حوله بهباف آذر و از فروشگاه های معتبر انجام داد.

برچسب گذاری شده : / / / /
ارتباط با ما