• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

تولید کننده حوله تبلیغاتی ارزان

حوله فشرده تبلیغاتی

تولید کننده حوله تبلیغاتی زرین ساپ یک مرکز معتبر فروش و تولید حوله با کیفیت و بافت متراکم می باشد که توانسته است با تولید حوله های تبلیغاتی خود بیشترین بازدهی و اثر گذاری مثبتی را در امر تبلیغات و معرفی برند مرکز و یا سازمان سفارش دهنده داشته باشد.

قیمت حوله تبلیغاتی

قیمت حوله تبلیغاتی

جنس یکی دیگر از مواردی است که بر قیمت فروش حوله تبلیغاتی تاثیر مهم و مثبتی دارد که حتما باید مورد توجه قرار گیرد و علاوه بر اینکه در صورت مناسب بودن جنس مشتریان از حوله رضایت داشته و این امر سبب محبوبیت نام برند شما خواهد شد به دلیل استفاده طولانی از آن به دفعات بیشتری نام برند شما مورد توجه قرار خواهد گرفت. برای چاپ برند خود بر روی حوله ها باید بهترین کیفیت را انتخاب کنید تا امکان از بین رفتن چاپ وجود نداشته باشد.

 

تولید کننده حوله تبلیغاتی ارزان

تولید کننده حوله تبلیغاتی

صنایع حوله بافی زرین ساپ به عنوان مرکز معتبر تولید کننده حوله تبلیغاتی در صدد آن است تا همواره با ارائه خدمات چاپ برند و لوگو هر مرکزی که قصد دارد حوزه فعالیت خود را معرف حضور همگان نماید خدمات خود را به بهترین نحو ممکن به سرانجام برساند.گلدوزی روی حوله‌های تبلیغاتی در اندازه‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های متنوعی عرضه می‌شوند ویژگی حوله تبلیغاتی تا بتوانند تقاضاهای متعدد موجود در بازار را برآورده کنند. اندازه حوله‌های تبلیغاتی از حوله‌های کوچک دستی تا حوله‌های استخری بزرگ متغیر است. اما حتی کوچک‌‌ترین حوله‌ها هم سطح بزرگی را برای چاپ لوگو یا پیام تبلیغاتی شما فراهم می‌کنند

مرکز فروش حوله تبلیغاتی

مرکز فروش حوله تبلیغاتی

حوله های تن پوش را می توان یکی از بهترین انواع حوله ها دانست که این حوله ها در انواع اندازه های مختلف عرضه شده و به همین دلیل امکان استفاده از آن برای همگان وجود خواهد داشت. حوله های تن پوش در انواع رنگ و طرح های مختلف عرضه شده اند و می توانید با تبلیغات بر روی آنها سبب دیده شدن برند خود شوید. امروزه فضای رقابت در میان شرکت ها و تولید کنندگان بسیار گسترده شده و به همین دلیل برای دیده شدن نام برند شرکت خود باید از هیچ تلاشی فروگذار نکنید.

گلدوزی لوگو روی حوله

گلدوزی لوگو روی حوله

در بافت حوله تبلیغاتی از دو دستگاه ویژگی حوله تبلیغاتی به نامهای دابی و ژاکارد استفاده میشود .ویژگی حوله تبلیغاتی دستگاه ژاکارد جدیدتر و پیشرفته تر از دستگاه دابی می باشد و از لحاظ تکنیکی مزیت های بسیار بیشتری نسبت به دابی دارد و در نتیجه حوله های تبلیغاتی که با دستگاه ژاکارد تهیه می شوند بسیار مرغوب تر از حوله های تبلیغاتی بافته شده با دستگاه دابی می باشند.

ویژگی حوله تبلیغاتی

ویژگی حوله تبلیغاتی

بافت اصلی حوله پرزدار میباشد ولی بسته به نوع حوله تبلیغاتی ارزان از بافت های بدون پرز نیز در قسمتهای مختلف آن استفاده میشود.ویژگی حوله تبلیغاتی ارزان بافت ساده در حوله معمولا دو نوع میباشد:

  1. – بافت ساده که برای کناره دوزی، نوار دوزی یامشخص کردن الگو استفاده می شود.ویژگی حوله تبلیغاتی برای انداختن طرح و نقش روی متن حوله نیز از ترکیب بافت پرزدار و ساده استفاده می شود
  2. – بافت بردر که با نخ های رنگی ابریشمی انجام میشود و تراکم نخ پود در این بافت بسیار بالا میباشد.ویژگی حوله تبلیغاتی بردر در حوله های ابعادی یاحتی روبدوشامبر برای زیبایی و نیز محکم کردن بافت حوله استفاده میشود.

انواع حوله تبلیغاتی

انواع حوله تبلیغاتی

حوله‌های تبلیغاتی می‌تواند برای هر نوع ورزش، استخر، حمام، سالن ماساژ و غیره یک کالای تبلیغاتی مناسب باشد . اگر به دنبال یافتن هدایای تبلیغاتی هوشمندانه هستید، حوله‌های استخری بزرگ و سنگین وزن را انتخاب کنید.و یا اگر میخواهید پیام تبلیغاتی انعکاس بیشتری داشته باشد و روزانه و به صورت مکرر در معرض دید قرار گیرد و بازدهی پیام تبلیغاتی شما را چندین برابر نماید استفاده از حوله های تبلیغاتی در ابعاد دستی می تواند گزینه مناسب و اثر بخشی باشد.

برچسب گذاری شده : / / / / / / /
ارتباط با ما