• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

تولید کننده حوله تبلیغاتی با ارزان ترین قیمت

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده حوله تبلیغاتی با ارزانترین قیمت، با پذیرش سفارش حوله تبلیغاتی همراه با درج لوگو روی حوله سفارشی توانسته است با حمایت و پشتیباتی خریداران گرامی ، نامی نیک در صنعت تولید حوله در سطح کشور به ثبت رساند.

تولید کننده حوله تبلیغاتی

تولید کننده حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده حوله تبلیغاتی این امکان را فراهم کرده است تا حوله دلخواه خود را از لحاظ اندازه و رنگ دلخواه به همراه درج لوگو به صورت بافت روی حوله سفارش دهید. کارخانه زرین ساپ سالهاست که در زمینه حوله تبلیغاتی فعال می باشد و این افتخار را دارد تا رضایت مشتریان و متقاضیان محترم خرید را جلب نماید و حوله متناسب با بودجه و توان مالی خریداران را به خط تولید برساند. گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته کارخانه ای برای چاپ لوگو روی بهترین جنس حوله، توانسته است حوله های تبلیغاتی مختلفی برای انواع سازمان ها که شامل حوله های حمامی، استخری و ورزشی است، تهیه کند.

سفارش حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی بصورت عمده با تخفیف و تعداد بالا مورد سفارش قرار میگیرند. سفارش انواع حوله تبلیغاتی خود را دراختیار ما  قرار دهید که شما شایسته بهترین ها هستید. تولید حوله تبلیغاتی با قیمت ارزان و کیفیت مناسب برای خریداران و مشتریان فراهم شده است و خریداران می توانند برای کسب اطلاع از نرخ فروش عمده، بامدیریت فروش این گروه تولیدی در ارتباط باشند. حوله های تبلیغاتی در انواع متفاوتی تولید و عرضه می شوند که در ادامه مطلب به انواع آن ها اشاره خواهیم کرد.

فروش حوله تبلیغاتی

فروش حوله تبلیغاتی

فروش حوله تبلیغاتی ارزان  با درجه کیفی بسیار بالا توسط کارشناسان فروش گروه تولیدی زرین ساپ در این سایت برای بازدید کنندگان و مشتریان گرامی فراهم شده است. تولید و فروش حوله تبلیغاتی روشی آسان و به صرفه برای رسیدن به آرمانهایی است که در جهت رسیدن به آن برنامه ریزی و هدف گذاری نموده اید.  شما می توانید لوگویی که مربوط به شرکت و برند مجموعه یا شرکت  و یا ارگان مورد نظر شماست را سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید. مزیت بهره گیری از حوله تبلیغاتی فشرده، آن است که میتوان در تیراژ بالا و باصرفه آنرا تولید و عرضه نمود.

خرید حوله تبلیغاتی

خرید حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده حوله تبلیغاتی با فراهم نمودن امکان خرید حوله تبلیغاتی با ارزانترین قیمت در سعی و تلاش است تا همواره بهترین محصولات را حضور سفارش دهندگان حوله تبلیغاتی ارائه دهد. و این قابلیت را دارا می باشد تا با در اختیار گذاشتن نوع حوله انتخابی در حضور مشتریان، محصول حوله ای خود را با لوگوی نهاد و یا ارگان مورد نظر تولید نماید. امید است تا با حمایت و پشتیبانی تجار و صاحبان برند ایرانی و خارجی بتوانیم محصولات ارزنده ای را حضور مشتریان ارائه دهیم.

چاپ تبلیغات روی حوله

چاپ تبلیغات روی حوله

چاپ تبلیغات بر روی حوله یکی از راه های تبلیغات برای مجموعه های گوناگون می باشد.کیفیت انواع حوله تبلیغاتی تولید گروه تولیدی زرین ساپ قابل تشویق و تحسین است. زیرا تولیدکنندگان در هر حوزه ای ، یک اصل را مدنظر دارند و اغلب رعایت می کنند و آن این که ، هرچه کیفیت محصول بالاتر برود، فروش آن محصول افزایش می یابد هر چند ما محصولات با قیمت ها و کیفیت های مناسبی برای قشرهای گوناگون در مجموعه زرین ساپ داریم ، اما رد هر صورت سبب شده تا محصولات ایرانی بخصوص در صنعت حوله بافی مرغوبیت خوبی داشته باشند و در بازارهای جهانی نیز به فروش خوبی برسند.

انواع حوله تبلیغاتی

انواع حوله های تبلیغاتی به شرح زیر می باشد

  1. حوله دستی
  2. حوله پالتویی
  3. حوله حمامی
  4. حوله استخری
  5. حوله دستی
  6. حوله هتلی
  7. حوله ابعادی
  8. و…

مزایای استفاده از حوله های سفارشی تبلیغاتی

مزایای استفاده از حوله های سفارشی تبلیغاتی

حوله های سفارشی تبلیغاتی فضای کمی را جهت نگهداری اشغال می کنند . چون این حوله ها به دلیل حجم کم می توانند با چیدمانی منظم حتی در یک جعبه قرار بگیرند تا در صورت لزوم استفاده شوند. این حوله های سفارشی صرفا برای خشک کردن پس از یک حمام آب داغ کاربرد ندارند. از حوله های سفارشی می توان پس از فعالیت ها و تمرین های ورزشی و یا پس از حمام آفتاب گرفتن در کنار یک ساحل زیبا می توان لذت برد. حوله های سفارشی جزء بهترین و کاربردی ترین اقلام تبلیغات به شمار می روند.

ویژگی های حوله های سفارشی تبلیغاتی

ویژگی های حوله های سفارشی تبلیغاتی

  • حوله های سفارشی تبلیغاتی از دوام و عمر طولانی برخوردار می باشند. چون پارچه هایی که برای این حوله ها استفاده می شوند دارای پایداری بسیاری می باشند و این یکی از امتیازات حوله های سفارشی می باشد. پس در این صورت برای چند سال نیازی به هزینه اضافی برای تبلیغات نخواهید داشت.
  • برای انتخاب این حوله ها قدرت گزینش وسیعی در رنگ ها، طرح ها و اندازه های مختلف در اختیار شما قرار دارد. حوله های سفارشی به آسانی می توانند تمام نیازها و سلایق شما را به سرانجام برسانند. شما می توانید رنگ های گرم را در کنار طرح های مختلف با اندازه های متفاوت سفارش دهید. فراتر از این عوامل آیا به انتخاب های دیگری هم نیاز دارید؟ شما می توانید تمام نیازهای خود را با ما در میان بگذارید و محصول حوله ای خود را سفارش دهید.
  • برای انتخاب حوله های سفارشی تبلیغاتی پارچه های متنوعی وجود دارد که می توانید بر اساس نیاز مشتری ها آنها را انتخاب و سفارش دهید.

                                   

ارتباط با ما