• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

حوله پالتویی ارزان قیمت

حوله پالتویی ارزان قیمت

گروه تولیدی زرین ساپ به تولید بهترین و با کیفیت ترین حوله های پالتویی با تنوع بالا می پردازد و در نظر دارد تا برای رفاه حال مشتریان تولیدات خود را با شرایط فروش عالی در اختیار مشتریان قرار دهد. برای خرید حوله پالتویی ارزان قیمت می توانید به صورت اینترنتی به فروشگاه زرین ساپ مراجعه کنید.

 

تولیدی حوله پالتویی

 تولیدی حوله پالتویی

حوله های پالتویی را می توانید از طریق سایت معتبر اینترنتی  زرین ساپ با قیمتی بسیار مناسب و حتی ارزان تر از بازار تهیه کنید. خرید حوله پالتویی به صورت عمده به نفع مغازه داران خواهد بود زیرا می توانند آن چه را که برای محل فروش خود نیاز دارند با قیمت بسیار ارزان تهیه کنند و در مقابل زمانی که قصد فروش آن را دارند با قیمتی منصفانه به فروش برسانند. به دلیل آن که اقشار مختلف جامعه به دنبال محصولاتی هستند که علاوه بر کیفیت از قیمت خوبی هم برخوردار باشند به همین خاطر به فروشگاه های ارزان مراجعه می کنند.

 

حوله پالتویی ارزان

حوله پالتویی ارزان قیمت

حوله های پالتویی شرکت زرین ساپ به سراسر ایران ارسال می گردند بنابراین در هر منطقه از ایران که زندگی می کنید قادر هستید تا این محصولات را مورد انتخاب قرار داده و از کیفیت آن ها بهره مند شوید. در حال حاضر فروش حوله های پالتویی زرین ساپ به صورت اینترنتی صورت می پذیرد. با توجه به آن که  فروش حوله پالتویی به صورت اینترنتی موجب رفاه حال مشتریان می شود بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا بدون اتلاف وقت و انرژی ساده ترین روش را برای خرید برگزینند و به صورت آنلاین محصول مورد نظر را خریداری کنند.

 

فروش حوله پالتویی

فروش حوله پالتویی

برند زرین ساپ به دلیل عرضه محصولات مرغوب و اصل به یکی از برند های تجاری مورد اعتماد مردم تبدیل شده است و به همین دلیل از فروش بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد و در فضای مجازی نیز همواره مورد توجه ویژه قرار دارد بی شک برای تمامی مشتریان دو معیار کیفیت و قیمت حوله پالتویی بسیار مهم است و هر شرکتی که خدمات بهتری ارائه کند بدیهی است که می تواند نظر مشتریان بیشتری را به سوی خود جلب نماید.

 

مرکز خرید حوله پالتویی نانو

مرکز خرید حوله پالتویی نانو

حوله نانو دارای ویژگیهای منحصر به فرد می باشد که در انواع مختلف تولید می شود و فروش بسیار بالایی دارد.حوله پالتویی نانو مانع رشد قارچها و باکتریها می‌ شود و همچنین از ایجاد بوی نامطلوب  جلوگیری می‌کند.نانو از جمله حوله هایی می باشد که ماندگاری و دوام بالایی دارد حوله نانو پرز ندارد و مناسب برای نوزادان و کودکان می باشد.افراد زیادی هستند در بین کودکان و بزرگسالان که به حساسیتهای پوستی و آلرژی مبتلا هستند آنها می توانند با استفاده از حوله نانو برای خشک نمودن بدن بعد از حمام  از بروز مشکلات شدید پوستی جلوگیری کنند.

 

 

 

قیمت حوله پالتویی

قیمت حوله پالتویی

 

زمانی یک حوله پالتویی را باکیفیت میدانیم که از مواد اولیه فوق العادهای تهیه شده باشد. حولههایی که از ‏جنس صد در صد پنبه، الیاف بامبو، کتان و سایر الیاف طبیعی تولید میشوند، معمولاً از بهترین نمونههای حوله ‏های پالتویی یا تنپوش هستند. بدیهی است که قیمت حوله تن پوش با توجه به طبیعی بودن مواد اولیه سازنده ‏آن، بیشتر از دیگر نمونه های حوله باشد.

نحوه شست و شوی حوله پالتویی

نحوه شست و شوی حوله پالتویی

۱) حوله ها را بعد از استفاده به گوشه ای نیندازید یا در حمام و رختکن رها نکنیم.
۲) حوله ها را بعد از استفاده در جایی بگذارین که بتوانند خشک شوند. (حوله خشک کن یا بندرخت)
۳) حوله ها را حتماً بصورت انفرادی استفاده کنیم.
۴) حوله های دست و صورت خود را بصورت هفتگی و حوله های حمام یا تن پوش های حوله ای را در دوره های ۱۵ روزه بشوئید حتی اگر یک بار استفاده کرده باشیم.
۵) حوله ها را حتماً جداگانه بشوئیم.

حوله پالتویی با کیفیت

حوله پالتویی با کیفیت

بعد از حمام افراد به یک حوله خوب و نرم نیاز دارند تا بتوانند به راحتی و به صورت کامل بدن و مو های خود را خشک کنند. در غیر این صورت به سرما خوردگی و سایر بیماری ها مبتلا می شوند. استفاده از حوله های که جنس پنبه ای دارند به دلیل نرمی و لطافت بالایی که دارند موجب می شود تا افراد حس خوب و خوشایندی را دریافت کنند.

 

 

حوله پالتویی طرح دار

حوله پالتویی طرح دار

حوله های پالتویی در مجموعه زرین ساپ در انواع مختلف به صورت طرح دار و ساده تولید می شوند. این محصولات دارای جیب می باشند و برخی از آن ها به صورت کلاه دار ارائه می شوند. همچنین حوله های پالتویی این برند دارای قد های متفاوتی هستند برخی از آن ها تا زانو هستند و برخی دیگر بلند بوده و تا مچ پا ها می باشند. انتخاب مدل و طرح حوله مورد نظر بستگی به سلیقه و نیاز خریداران دارد.

 

 

 

برچسب گذاری شده : / / / / /
ارتباط با ما