• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید بدون واسطه حوله تبلیغاتی در تهران

صادرات حوله های هتلی

حوله تبلیغاتی در تهران دارای تنوع بیشتری نسبت به شهرستان هاست.

بزرگترین شرکت های تولید حوله تبلیغاتی در تهران فعالیت دارند و خرید ازین شرکت بسار مقرون به صرفه تر از سایر نقاط کشور است.

حوله تبلیغاتی در تهران

خرید بدون واسطه حوله تبلیغاتی تهران

خرید این حوله ها از کارخانه حوله تبلیغاتی در تهران و سایر شهرستان ها بسیار مناسب تر از نظر زمان و هزینه می باشد چرا که خرید بدون واسطه کالا از قیمت ارزان تری برخوردار می باشد.

بزرگترین شرکت های تولید حوله تبلیغاتی در تهران فعالیت دارند و خرید ازین شرکت بسار مقرون به صرفه تر از سایر نقاط کشور است.

حوله های تبلیغاتی امروزه توسط بسیاری از افراد مورد توجه قرار گرفته است چرا که از روش های سودآور تبلیغ لوگو و یک برند بر روی حوله است.

وجود واسته در خریدوفروش درصدی به قیمت کالا اضافه میکندتا واسطه سودی بدست آورد پس در نتیجه خرید مستقیم از کارخانه ها و تولیدی ها بسیاربهتراز خرید غیر مستقیم با واسطه می باشد.

حوله تبلیغاتی چاپی و گلدوزی و بردردار

حوله تبلیغاتی  به انواع متنوعی در ایران تولید می گردد و قیمت های متفاوتی را به خود اختصاص میدهد.

چاپ مارک و لوگو به سه صورت بر روی حوله انجام می گیرد:

  • چاپی
  • گلدوزی
  • بردردار

 

نوع چاپی به دلیل زیبایی و قیمت کم ازطرفداران زیادی در ایران دارد.

حوله گلدوزی شده به دلیل اینکه از نخ و ابریشم تشکیل می شود در هنگام استفاده کمی زبر می شود به این دلیل بیشتر افراد از این مدل کم تر سفارش می دهند و تنها افرادی که جنبه تزینی برایشان اهمیت دارد از این مدل تهیه می کنند.

چاپ بردردار در قالب بندی محصولات به این شکل می باشد که طرح و تبلیغ در راس و مرکز حوله قرار می گیرد و سپس با حاشیه های زیبا عملیات درج بردر  اعمال می شود.

تولید کننده حوله تبلیغاتی باید تنوع همه جانبه را در اختیار مشتری قرار دهد. برای مثال در معقوله حوله های تبلیغاتی رنگ بندی ها و ترکیب رنگ های اصلی با یکدیگر از اهمیت خاصیبرخوردار است یعنی این رنگ و طرح ها باید همخوانی داشته باشند. یک محصول تبلیغاتی موثر حتما باید چشم نواز باشد و فرد با دیدن آن شور و هیجان را احساس کند.

تولید و عرضه حوله تبلیغاتی

تولید و عرضه حوله های تبلیغاتی سبب جذب مراجعه کنندگان زیادی شده که در این حرفه، زمان یکی از عوامل تاثیر گذار می باشد که بیشتر افراد به دنبال مناسب ترین و کوتاه ترین زمان می باشند.

با گذشت زمان و اهمیت مردم به  زیبایی شناختی و مراقبت از پوست، حوله های تبلیغاتی تبدیل به محصول جدید خلاقانه ای شده اند.

حوله های تبلیغاتی با استفاده از نخ های پنبه طبیعی و تنوع رنگ و اشکال مختلف( حتی شکل حیوانات کارتونی و … ) باعث می شود هر یک از دریافت کنندگان احساس و تجربه بسیار خوبی داشته باشند.

معمولا حوله های تبلیغاتی به صورت حوله دورونخ و یا یک رو مخمل تولید میشوند.
از لحاظ دوام و کیفیت و همچنین  قدرت جذب حوله ، حوله های تبلیغاتی دو رو نخ بهتر هستند و قیمت مناسب تری نیز دارند.

در مقابل حوله های مخملی زیبا ترند ولی آبگیری کمتری نسبت به حوله های دو رو نخ داشته و سریعتر کیفیت خود را از دست میدهند و کهنه میشوندو خاصیت خودرا از دست میدهتد.

حوله های تبلیغاتی ببا کیفیت پایین اغلب به مردم احساس پایین بودن قیمت و کم ارزش بودن و بی کیفیتی را می دهد، با این حال بسیاری از شرکت های هوشمند هستند که مایل به استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری جدید و پیشرفته برای بهبود کیفیت حوله های تبلیغاتی خود هستند. این امر می تواند به جذب مشتریان و جلب توجه بیشتر آنها کمک کند. بنابرین صاحبان شرکت های هوشمند حتی برای تبلیغات خود نیز از بهترین کیفت استفاده میکنند.

حوله تبلیغاتی در تهران

برچسب گذاری شده : / /
ارتباط با ما