• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید حوله استخری بچه گانه شیک

قیمت خرید و فروش عمده حوله استخری

خرید حوله استخری برای تمام اقشار جامعه امکان پذیر شده است. فروش مستقیم انواع حوله با حذف تمامی واسطه های فروش روشی است که تاثیر زیادی بر پایین آوردن قیمت نهایی دارد و میزان امنیت خرید یعنی از جهت شرایط کیفی و شرایط قیمتی بالاتر خواهد رفت لذا مورد توجه مشتریان در سراسر ایران واقع شده است.

خرید حوله استخری کودک

خرید حوله استخری کودک

طراحی های جذاب که در هنگام خرید حوله استخری کودک با آنها مواجه می شویم و همچنین سایر ملزومات استحمام کودک همگی در جهت خرید و تهیه لوازم استحمام کودک از جمله حوله کودک  لذت بخش است. به این منظور می توانید حوله استخری کودک را با قیمتهایی مقرون به صرفه را از  فروشگاه اینترنتی زرین ساپ خریداری نمایید. ما بهترین کیفیت اجناس را برای شما تضمین می‌کنیم تا فرزندانتان در آرامش و نشاط در کنار شما رشد کنند.

صادرات حوله های کودک و نوزاد

صادرات حوله های کودک و نوزاد

شرکت تولیدی حوله زرین ساپ توانسته در صنعت صادرات حوله رشد و پیشرفت بسیار چشم گیری داشته باشد. این شرکت توانسته بیش از نیمی از صادرات حوله کشور را در بر بگیرد. می توان از جمله کشور هایی که شرکت زرین ساپ محصولات حوله ای خود را ارسال نموده به کشور های: عراق،روسیه، بلاروس، افغانستان، ارمنستان، ایتالیا و کشور های متعدد دیگر اشاره کرد.

خرید مستقیم حوله های ورزشی

خرید مستقیم حوله های ورزشی

انواع حوله در حین و پس از ورزش برای خشک کردن آب، رطوبت و تعریق سطح بدن در تمامی ورزش ها مورد استفاده قرار می گیرد و حوله های ورزشی تخصصی با توجه به نوع رشته ورزشی که در آن مورد استفاده قرار می گیرند، ویژگی های خاص خود را دارند.
برند های ایرانی در زمینه تولید انواع حوله ورزشی بی شک به یکی از قطب های بزرگ جهانی تبدیل شده اند چرا که محصولات ایرانی با به روزترین تجهیزات و از بهترین متریال اولیه تولید می شود و محصولات با مرغوبیت بالا به شکل مستقیم در بازارهای فروش معتبر عرضه شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرند.

خرید انلاین حوله استخری

خرید انلاین حوله استخری

ما با تولید بهترین حوله ها در بهترین کیفیت و قیمت ارزان و همچنین فروش اینترنتی آن ها در سایت های معتبر توانسته ایم خرید های آنلاین و  با اطمینان خاطر و آسوده را رواج دهیم تا از هم از نظر زمان و هم از نظر هزینه مقرون به صرفه باشد. جهت خرید خرید انلاین حوله استخری به صورت عمده در بهترین کیفیت و قیمت مناسب با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

تولید انواع حوله استخری

تولید انواع حوله استخری

حوله های استخری که به عنوان یکی از انواع حوله های ورزشی پرتقاضا می باشند به شکلی بافت می شوند که بالاترین میزان جذب را داشته باشند و در سریع ترین زمان بدن را کاملا خشک کرده و دمای بدن را تنظیم کنند و از این جهت این محصول برای ورزشکاران مبتدی با حرفه ای نیز مناسب می باشد.
این نوع حوله در سایزهای مختلف و در برای تمامی سنین تولید می شود و در انواع تخصصی و نیمه تخصصی در بازارهای فروش در دسترس مشتریان قرار می گیرند.

 

خرید حوله استخری

از اصلی ترین ویژگی های حوله هاکه باید در خردی حوله استخری مدنظر قرار داد، وزن سبک و حجم کم می باشد که استفاده و حمل آن را برای بچه ها ممکن و آسان می کند. حوله های استخری بچه گانه با الیاف طبیعی تولید می شوند و بافتی بسیار لطیف دارند و از نرمی پوست بچه ها حفاظت می کند.
طراحی انواع حوله استخری بچه گانه با کمک مجرب ترین نیروهای فعال اجرایی و تولید آنها با استفاده از اخرین تجهیزات و ماشین آلات کارخانه ای انجام می پذیرد.

انواع حوله های کودک و نوزاد

انواع حوله های کودک و نوزاد

حوله های کودک و نوزاد در انواع مختلفی از رنگ، طرح، کیفیت و غیره…. از قبیل:

  • حوله کودک و نوزاد تن پوش
  • حوله کودک و نوزاد دستی
  • حوله کودک و نوزاد حمامی
  • حوله کودک و نوزاد تبلیغاتی
  • حوله کودک و نوزاد ضد حساسیت
  • حوله کودک و نوزاد استخری
  • حوله کودک و نوزاد ابعادی
  • حوله کودک و نوزاد پانچو
  • و غیره….

تهیه و تولید و روانه بازار می شوند.

نحوه شست و شوی حوله نوزاد

نحوه شست و شوی حوله نوزاد

شستشوی حوله در سلامت نوزاد از اهمیت بالایی برخوردار است سعی کنید تا حد الامکان حوله را در دمای بالای ۸۰ درجه سانتی گراد شستشو دهید، چون اکثر میکروب ها در دمای بالای ۷۷ نابود می شوند.به صورت جداگانه حوله تان را شستشو دهید و سعی کنید برای خودتان یا هرشخصی دیگر حوله ای جداگانه تهیه کنید .

 

برچسب گذاری شده : / /
ارتباط با ما