• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید حوله استخری زنانه و مردانه

قیمت خرید عمده حوله دستی نرمینه

حوله استخری زنانه و مردانه بسیار با کیفیت در طرح و رنگ متنوع تولید شده و توسط ماشین آلات به روز صنعتی در خدمت مشتریان قرار می گیرد و جزو پرفروش ترین نوع حوله در بازار محسوب می شود.

انواع حوله های استخری

خرید حوله سونا و استخری مردانه

 

انواع طرح های جدید و بسیار شیک حوله های استخری زنانه از قبیل :

  • حوله استخری زنانه پالتویی
  • حوله استخری زنانه دکلته
  • حوله استخری زنانه دستی
  • حوله  استخری زنانه حمامی
  • و غیره…

تهیه و تولید و به بازار عرضه می شوند.

 

ویزگی حوله های استخری

حوله های استخری از کاربرد بالایی برخوردار هستند.این حوله ها در زندگی روزمره امروزی بسیار استفاده می شود.یکی از ویژکی های اصلی این حوله ها آبگیری و جذب رطوبت بالا است.به همین دلیل مشتریان به خوبی استقبال می کنند.حوله های استخری شامل زنانه و مردانه می باشد که هر کدام به طور مجزا در طرح ها و رنگ های منحصر به فرد تولید شده است. در بین حوله ها این نوع حوله از پر مصرف ترین ها از نظر مشتریان شناخته شده است. حوله های استخری مطابق با سلیقه مشتریان عزیز طراحی وتایید شده ودارای تنوع در تولید می باشد، و در انواع زنانه ومردانه به بازار عرضه می گردد. این حوله بافته شده توسط دستگاه های صنعتی به روز دنیا در اختیار مشتریان قرار گرفته و موجبات رضایتمندی آنها را به ارمغان آورده است.

قیمت حوله استخری

کاربرد حوله های استخری

حوله های استخری به دلیل جذب رطوبت بالا و آبگیری عالی  در مکان هایی مانند:استخر،باشگاه ها،سالن های ورزشی و غیره استفاده می شود که بسته به نوع تمرین و ورزش در حین و یا انتهای ورزش مورد استفاده قررار می گیرد.

خرید انواع مدل حوله استخری زنانه

تولید حوله های استخری

حوله های استخری زنانه در انواع مختلفی در کیفیت های متفاوت تولید می شوند.به دلیل استقبال مردم از این نوع حوله ها شرکت های تولید کننده تولیدات خود را افزایش داده اند.

خرید انواع مدل حوله استخری زنانه

صادرات  حوله های استخری

ما مفتخریم در عرصه صادرات حوله توانسته ایم رشد عظیم و چشم گیری داشته باشیم و به تمامی نقاط جغرافیایی محصولات حوله ای خود را صادر نماییم.

خرید انواع مدل حوله استخری زنانه

قیمت حوله های استخری

قیمت حوله های استخری به صورت عمده و خرده باهم متفاوت است.حوله های استخری به صورت عمده ار قیمت مناسب تری نسبت به حوله های استخری به صورت خرده هستند.قیمت این حوله ها بسته به نوع کیفیت و ابعادشان متفاوت است.برای اطلاع دقیق از قیمت این حوله ها سایت های اینترنتی تعبیه شده تا بتوانید به صورت آنلاین از قیمت محصول مورد نظر مطلع شوید.

خرید انواع مدل حوله استخری زنانه
قیمت فروش حوله دستی بصورت عمده

فروش حوله های استخری زنانه

حوله های استخری زنانه به صورت عمده و خرده به فروش می رسد.خرید انواع مدل حوله استخری زنانه در این سایت انترنتی انجام می شود. انواع مدل حوله های استخری زنانه بدون آستین و سونا را می توانید با قیمت مناسب از طریق این مرکز خرید نمائید.برای خرید انواع مدل حوله استخری زنانه و سهولت و راحتی خرید شما عزیزان  فروشگاه های اینترنتی تعبیه شده تا بتوانید در کم ترین زمان ممکن محصول مورد نیاز خود را پس از بررسی قیمت تهیه و خریداری نمایید.

منبع : زرین حوله

برچسب گذاری شده : / / / / /
ارتباط با ما