• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید حوله بچه گانه با نازلترین قیمت

حوله نوزاد ایرانی

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن امکان خرید حوله بچه گانه با بالاترین سطح کیفی و با قیمت های باورنکردنی برای خریداران گرامی توانسته است نامی نیک در صنعت تولید حوله بچه گانه به ثبت رساند.

قیمت حوله بچه گانه

قیمت حوله بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت حوله بچه گانه در پایین ترین رنج قیمتی توانسته است انواع محصولات حوله ای خود را اعم از حوله نوزاد و بچه گانه، با سطح کیفی بسیار بالا و متناسب با انواع بودجه ها را به بازار جهانی عرضه کند.لازم به توضیح می باشد که معمولا بیشتر مردم این باور را قبول دارند که تهیه محصول باکیفیت در گرو صرف هزینه های زیادی می باشد ولی باید این نکته را متذکر شد که این نظریه در مورد محصولات تولیدی کارخانه زرین ساپ صدق نمیکند.

 

خرید حوله بچه گانه به صورت اینترنتی

خرید حوله بچه گانه به صورت اینترنتی

کارخانه تولیدی زرین ساپ با ایجاد و راه اندازی وبسایت اینترنتی و تشکیل کانال های ارتباطی از قبیل تلگرام zarrinsap1 و اینیستاگرام zarrinsaptowel و اپلیکیشن واتساپ در  صدد آن است تا با رایج نمودن خرید حوله بچه گانه بتواند امکان خرید اینترنتی حوله بچه گانه را برای بازدیدکنندگان و متقاضیان خرید گرامی فراهم نماید.گروه تولیدی زرین ساپ ،معتبر ترین و کاملترین مجموعه تخصصی فروش آنلاین محصولات و حوله نوزاد و کودک در سطح کشور میباشد.

کارشناسان ما در بخش فروش  و پشتیبانی ما در صدد آن هستند که همواره با بهترین مشاوره و راهنمائی در رابطه با انتخاب درست محصول ایده آل همواره خدماتی نوین را حضور خریداران ارائه دهند تا با اطمینان کامل کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین مشاوره خرید، شایسته مشتریان زرین ساپ میباشد.

خرید حوله پالتویی بچه گانه

خرید حوله پالتویی بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ با رواج دادن مبحث تجارت الکترونیک و داد و ستد آنلاین و اینترنتی همواره در تلاش است تا با خرید حوله پالتویی بچه گانه با قیمت ارزان و مقرون به صرفه و با کیفیتی بینظیر بتواند یکی از نامدارترین مراکز تولید کننده در سطح کشور شناخته شود

صادرات حوله

این روزها بحث حمایت از کالاهای ایرانی بسیار داغ است و تولید کنندگان با رواج دادن خرید حوله بچه گانه در تلاش اند تا با تولید محصولاتی با کیفیت در عین قیمت مناسب اعتماد مشتریان را جلب کرده و مردم را به خرید و حمایت از کالای داخلی تشویق کنند.انواع حوله ایرانی که این روزها کیفیتی قابل بحث در بازارهای جهانی ارائه کرده اند همگام با بهترین برند های دنیا قدم برمیدارند و به همین سبب در بازارهای صادراتی نیز خوش درخشیده اند و خریداران در ایران با خرید انواع حوله ایرانی سبب گسترش فعالیت برند ها و ایجاد فرصت های شغلی بیشتر برای هموطنان می شوند.

قیمت حوله استخری بچه گانه

قیمت حوله استخری بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ با فروش حوله استخری بچه گانه و  تعیین قیمت آن متناسب با بودجه افراد و توان مالی مشتریان و تولید محصولات با درجه ی کیفی بسیار بالا نوانسته است به عنوان یکی از قطب های فروش سرویس حوله نوزاد ارزان در سطح کشور شناخته شود و این امید و آرزو را دارد تا با استقبال از فروش محصولات حوله ای همواره بهترین خدمات را حضور مصرف کنندگان ارائه دهد.

خرید حوله لباسی بچه گانه

خرید حوله لباسی بچه گانه

امروزه مردم در هنگام خرید حوله بچه گانه از حوله های لباسی طرح دار برای پوشش فرزند خود بعد از استحمام  استفاده می کنند. این حوله های لباسی در همه سایزی مختص کودکان تولید می شوند؛ و استقبال کنندگان زیادی دارند. تولید کنندگان با طراحی های جدید به بازار این منسوجات رونق زیادی بخشیده اند. خریداران حوله با مراجعه به مرکز فروش گروه تولیدی زرین ساپ، به راحتی می توانندحوله لباسی بچه گانه دلخواه خود را با جنس ایده آل و با قیمت مناسب خریداری کنند و فروش حوله تن پوش خود را به سرانجام برسانند.

ویژگی ها و قابلیت های حوله نوزاد باکیفیت

ویژگی ها و قابلیت های حوله نوزاد باکیفیت

  • استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه از معتبر ترین کارخانه های تولیدی داخل و خارج از کشور
  • بکار گیری مدرن ترین ماشین آلات صنعت نساجی در زمینه بافت حوله
  • کنترل کیفیت چند مرحله ای در کلیه مقاطع تولید اعم از بافت ، رنگرزی ، دوخت و بسته بندی
  • استفاده از نیروهای متخصص و کارشناس در کلیه قسمت ها اعم از کادر تولیدی ، اداری و فروش
  • تضمین کیفیت محصول تولید شده از جهت ثبات رنگ ، جذب آب بالا و ثبات نور
  • بسته بندی ممتاز

نحوه شستشو و نگهداری حوله نوزاد

نحوه شستشو و نگهداری حوله نوزاد

شستشوی حوله در سلامت نوزاد از اهمیت بالایی برخوردار است. سعی کنید تا حد الامکان حوله را در دمای بالای ۸۰ درجه سانتی گراد شستشو دهید، چون اکثر میکروب ها در دمای بالای ۷۷ نابود می شوند.به صورت جداگانه حوله تان را شستشو دهید و سعی کنید برای خودتان یا هرشخصی دیگر حوله ای جداگانه قرار دهید. سعی کنید هر چند روز یک بار حوله را مورد شستشو قرار دهید.بعد از شستن بهتر است حوله نوزاد را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار داده و در جایی خشک و غیر نمناک نگهداری کنید تا از نفوذ باکتری و میکروب در امان باشد.

برچسب گذاری شده : / / / / /
ارتباط با ما