• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید حوله دستی ارزان و باکیفیت از زرین ساپ

تولید کننده حوله دستی در طرح های مختلف

گروه تولیدی زرین ساپ با داشتن قابلیت تولید حوله های دستی در انواع مختلف و فراهم نمودن خرید حوله دستی در سطح ارزان این افتخار را دارد تا با استقبال از فروش بی سابقه توسط خریداران طی چند سال اخیر بتواند نامی نیک در صنعت تولید حوله ارزان و باکیفیت در سطح دنیا و کشور به ثبت رساند.

 

بهترین حوله دستی تبلیغاتی

 

حوله های دستی در ابعاد کوچک و متوسط تولید می گردند و دارای کیفیت های متنوعی می باشند که قیمت ها براساس کیفیت حوله تعیین می گردد.این نوع از حوله ها بیشترین موارد مصرفی که دارند در روشویی و آشپزخانه ها می باشد.اغلب برند داران از این نوع حوله جهت تبلیغ محصولات خود استفاده می نمایند چرا که این نوع حوله در همه مکان ها قابل استفاده و در معرض دید همه افراد می باشد.

خرید حوله دستی ارزان

خرید حوله دستی ارزان

افرادی که به دنبال حوله‌ای نرم و لطیف و بسیار زیبا برای خشک کردن دست و صورت خود هستند می‌توانند از حوله ی دستی تولید شده گروه تولیدی زرین ساپ  استفاده کنند.این حوله تولید شده برخلاف اکثر محصولات، بدون هیچ‌گونه پرزی است. با توجه به سایز مناسب و حجم کم، این محصول به‌راحتی در کیف دستی یا چمدان قرار می‌گیرد تا در هر جایی از حوله‌ی شخصی و بهداشتی خود استفاده کرد.

قیمت حوله دستی بچه گانه

قیمت حوله دستی بچه گانه

حوله های بچه گانه دستی تولیدی کارخانه زرین ساپ با داشتن طرح های رنگی و شخصیت های کارتونی که باعث بر انگیختن حس شادی کوذکان می شود این قابلیت را داشته که با استقبال فروش بیشتری روبه رو شود و به عنوان یک محصول پرفروش و ایده آل متقاضیان خرید بالایی داشته باشد.قیمت حوله های دستی بچه گانه کاملا مقرون به صرفه بوده و متناسب با توان مالی خریداران می باشد.

قیمت حوله دستی کوچک

قیمت حوله دستی کوچک

به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده است که بعد از استفاده از یک حوله دست و  صورت،پرز های حوله به صورت شما چسبیده است و شبیه به یک توری به نظر میرسد. یا حتی حوله آبگیری خوبی ندارد و بعد از خشک کردن دست و صورت تان هنوز احساس خیسی روی پوستتان دارید.

حوله دست و صورت گروه تولیدی زرین ساپ با دارا بودن بهترین و بالاترین سطح کیفی بهترین گزینه برای خرید و سفارش به شما توصیه می شود.حوله دست و صورت تولیدی کارخانه زرین ساپ حوله ایست که پوست شما را کاملا خشک نموده  و بعد از استفاده پرز های آن به لباس و سطح پوستتان چسبیده نشود.

خرید عمده حوله دستی

خرید عمده حوله دستی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با فراهم نمودن خرید حوله دستی به صورت عمده و ارزان و به دلیل استفاده مکرر و کاربرد زیاد آن در سرویس های بهداشتی و … در تلاش است خرید عمده حوله دستی را رایج نموده و محصولات خود را با تیراژ بالاتری به خط تولید برساند.

تولید کننده حوله دستی ارزان

تولید کننده حوله دستی ارزان

حوله های دستی از جمله پرکاربرد ترین انواع حوله می باشد که برای تمامی سنین از نوزادان گرفته تا بزرگسالان به کار می رود و بالطبع تقاضای بالایی نیز خواهد داشت. حوله های دستی ایرانی با مواد اولیه مصرفی ساخته می شود که با شرایط پوستی مردم ایران و آب و هوای این کشور سازگار می باشد و به همین سبب اثرگذاری بالایی خواهد شد و در کنار خشک و تمیز کردن دست ها، از ایجاد هر گونه خارش، حساسیت و مشکلات پوستی نیز جلوگیری خواهد کرد.

خرید اینترنتی حوله دستی

خرید اینترنتی حوله دستی

 

گروه تولیدی زرین ساپ با ایجاد و تشکیل وبسایت رسمی و کانال های اجتماعی مجازی نظیر تلگرام و اینیستاگرام و ارسال پیام به مدیریت فروش از طریق اپلیکیشن واتساپ این امکان را فراهم نموده تا خریداران با روئیت و بازدید از وبسایت و انتخاب و دریافت مشاوره در خصوص خرید محصول حوله ای خود از کارشناسان فروش ، انواع حوله های دستی را مشاهده نموده و پس از ثبت سفارش و تائید آن و پرداخت مبلغ فاکتور ارسالی که توسط  مدیریت فروش به مشتریان ارسال می شود ؛ حوله های دستی سفارشی خود را تحویل بگیرند.

ابعاد حوله دستی

ابعاد حوله دستی

خرید حوله دستی ارزان در ابعاد متنوع از طریق این سایت اینترنتی انجام می گیرد. ابعاد حوله های دستی به شرح زیر می باشد:

  1. ۶۰*۳۰
  2. ۵۰*۳۵
  3. ۸۰*۴۰

انواع حوله دستی

انواع حوله دستی

حوله های دستی تبلیغاتی در دو نوع چاپی و گلدوزی شده موجود می باشند و نوع چاپی بسیار پر فروش تر و پر مصرف تر از نوع گلدوزی شده می باشد.انواع حوله های دستی حوله های دستی خود به تنهایی شامل چندین مدل مختلف می شوند که موارد زیر به انواع مدل ها اشاره دارد:

برچسب گذاری شده : / / / / / / /
ارتباط با ما