• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید حوله دستی به صورت اینترنتی

حوله ابعادی زرین ساپ

اگر می خواهید خرید حوله دستی را با قیمت ارزان انجام دهید و درآمد خوبی را از فروش این اجناس به دست آورید پس زمان خود را هدر ندهید و با خرید از مجموعه زرین ساپ و فروش آن ها سرمایه اندک خود را چندین برابر کنید.

قیمت حوله دستی ارزان

قیمت حوله دستی ارزان

 

خرید حوله دستی به صورت اینترنتی

قیمت حوله دستی ارزان

اگر می خواهید به صورت عمده انواع حوله دستی را خریداری کنید می توانید از طریق کارخانه زرین ساپ واقع در استان آذربایجان شرقی خرید خود را انجام دهید. از سایت اینترنتی مجموعه زرین ساپ این کار امکان پذیر می باشد این کارخانه محصولات خود را به صورت مستقیم و با قیمت ارزان از طریق فروشگاه اینترنتی خود به فروش می رساند و آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست خریداران در سراسر کشور و سایر کشور ها می رساند.

پخش حوله دستی

پخش حوله دستی

کارخانه زرین ساپ تبریز با در نظر گرفتن نیروی انسانی که دارای تجربه کافی در این امور می باشند و با استفاده از ماشین آلات مدرن و پیشرفته و مکانی بهداشتی و تمیز در صدد آن بر آمده است تا بهترین نوع حوله های دستی و سایر محصولات حوله ای را از نظر کیفیت و مرغوبیت تولید نماید و آن ها را به صورت عمده و با تناژ بالا در بازار عمده با قیمتی بی رغیب و ارزان پخش نماید.

 

ست حوله دستی

ست حوله دستی

حوله های دستی از جمله پر کاربرد ترین انواع حوله ها می باشد که برای تمامی سنین از نوزادان گرفته تا بزرگسالان به کار می رود ست حوله دستی زرین ساپ از الیاف کاملا پنبه ای تولید شده اند که هیچ گونه حساسیت پوستی برای مصرف کنندگان ایجاد نمی کنند این محصولات قدرت جذب آب و رطوبت بالایی دارند و در کمترین زمان ممکن دست و صورت شما را خشک خواهند کرد همچنین پرزدهی ندارند و قابل شستشو با دست و لباس شویی می باشند و در برابر شستشو کیفیت خود را از دست نمی دهند.

حوله دستی عروسکی

حوله دستی عروسکی

یکی از لوازمی که بعد از شستشوی هر بار دست به آن نیاز داریم، حوله دستی است. حوله های دستی زرین ساپ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در تولید آن ها از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می شود این تولید کننده علاوه بر کیفیت و جنس محصولات خود به ظاهر زیبای آن ها نیز اهمیت می دهد و انواع حوله های دستی را در طرح های فانتزی و عروسکی با رنگبندی بی نظیر تولید می نماید.

 

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما