• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید حوله دست و صورت با جنس مرغوب

ارزانترین قیمت حوله ابعادی در ایران

مرکز و مرجع خرید حوله دست و صورت با نام تجاری زرین ساپ همواره در تولید و عرضه انواع حوله های ابعادی جزو پیشتازان عرصه فروش عمده حوله می باشد.این انتظار می رود تا با استقبال از فروش عمده انواع حوله ها در تولید ملی و داخلی بتوانیم در عرصه تجارت جهانی هم مثبت واقع شویم.

حوله دست و صورت چیست

حوله دست و صورت چیست

یکی از لوازم شخصی که در طول روز بارها با آن در تماس هستیم، حوله دست و صورت است. وسیله‌ای بهداشتی که در سرویس بهداشتی و آشپزخانه قرار می‌گیرد و بسیار کاربردی و پراستفاده است. برای خرید حوله دست و صورت باید دقت و وسواس زیادی به خرج دهید. چرا که این وسیله در طول روز به طور مداوم با پوست دست و صورت شما در ارتباط است و در صورتی که از کیفیت بالا و استاندارد کافی برخوردار نباشد، ممکن است بعد از مدتی باعث خشکی یا آسیب‌های پوستی شود.

خرید حوله دست و صورت با جنس مرغوب

خرید حوله دست و صورت با جنس مرغوب

به‌طور کلی هرچه میزان پنبه در حوله بیشتر باشد قدرت جذب آن بالاتر است زیرا الیاف پنبه به‌طور طبیعی می‌توانند تا ۲۵ برابر وزن‌شان مایعات را جذب کنند. در حوله‌های مصارف روزمره از پنبه‌های استاندارد استفاده شده است. حوله‌های ۱۰۰٪ پنبه ای نرم‌تر و لطیف‌تر هستند و قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای دارند.

مرجع خرید حوله دست و صورت
مرجع خرید حوله دست و صورت

مرکز خرید حوله دست و صورت زرین ساپ همواره در تولید و عرضه انواع حوله های دستی در ابعاد مختلف و مناسب برای اقشار و مکان های مختلف حقیقی و حقوقی طرف قرارداد از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد نمود.اگر این حوله‌ها با مقدار کمی سیلک (ابریشم) ساخته شوند، برای استفاده‌های طولانی‌مدت عالی هستند. حوله‌های دستی فوق‌العاده نرم و باکیفیتی هم که در هتل‌ها استفاده می‌شوند از پنبه‌های استاندارد در گرم بالا تولید شده‌اند تا دوام و کارایی خوبی داشته باشند.

خرید حوله دست و صورت کودک

خرید حوله دست و صورت کودک

حمام‌ کردن نوزاد از جمله اقدامات روتینی است که به سلامت نوزاد کمک بسیار زیادی می‌کند. یکی از مهم‌ترین لوازم قابل استفاده در استحمام حوله می‌باشد که به صورت مستقیم با پوست نوزاد در ارتباط است. پوست نوزاد نیز بسیارحساس و لطیف است به همین دلیل نیز باید برای خرید بهترین حوله کودک نکات بسیار زیادی را رعایت کنید

کاربرد حوله دست و صورت

کاربرد حوله دست و صورت

حوله دست و صورت زرین ساپ با سایز کوچک حوله‌هایی مناسب برای استفاده کودکان، سفر، آشپزخانه و ورزش هستند. این حوله‌ها با توجه به ابعادشان جای کمی گرفته و سبک هستند و به راحتی در کوله برای ورزش و سفر قرار می‌گیرند. پرز نمی‌دهند و برای کودکان حساسیت‌زا نیستند. دارای رنگ ثابت هستند و شستشوی آن‌ها به سادگی توسط دست وماشین لباسشویی امکان‌پذیر است.

ویژگی های حوله دست و صورت

ویژگی های حوله دست و صورت

  • فاکتور مهم بعدی در خصوص انتخاب و خرید حوله دستی توجه به جنس آن است.
  • در این زمینه حوله های زیادی در بازار موجود هستند که شما می توانید بسته سلیقه و همچنین حساسیت پوستی خود از آن ها استفاده نمایید.
  • با این حال اما یادتان باشد بهترین حوله ها آن هایی هستند که از جنس پنبه بیشتر در ساختار خود برخوردارند.
  • همانطور که می دانید الیاف پنبه ای قادر است تا ۲۵ برابر ظرفیت خود، رطوبت جذب کند و به همین خاطر خرید یک حوله دستی پنبه ای بسیار توصیه می شود.

 

برچسب گذاری شده : / / / / /
ارتباط با ما