• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید حوله هتلی ارزان به صورت عمده

آشنایی با ویژگی های حوله هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن خرید حوله هتلی  در بهترین کیفیت توانسته است نامی نیک در صنعت تولید حوله در سطح کشور از خود به ثبت رساند. همچنین این قابلیت را دارا می باشد که برای تهیه انواع محصولات از دانش و تجربه بهترین کارشناسان و طراحان استفاده کند.

 

خرید حوله هتلی ارزان

خرید حوله هتلی ارزان

امروزه بیشتر شاهد این موضوع هستیم که حوله در بازار های ایرانی با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. قیمت ها بر اساس سطح کیفی محصولات و نرمی و لطافت شان تعیین می گردد. هر چه حوله نرم تر باشد از درجه کیفی بالاتری برخوردار است و در نتیجه  قیمت آن ها گران تر خواهد شد. البته لازم به ذکر است که اندازه حوله در تعیین نرخ تاثیر گذار می باشد و حوله های بزرگ تر گران تر هستند.

 

قیمت به روز حوله هتلی

کارخانه تولیدی زرین ساپ با فراهم کردن انواع روش های ارتباطی با کارشناسان زبده در بخش فروش این گروه تولیدی، آماده ارائه خدمات مشاوره فروش برای تمامی مشتریان میباشد. همچنین انواع مختلف کانالهای اجتماعی از قبیل تلگرام و اینیستاگرام و واتساپ را ایجاد نموده تا با عضویت و فعالیت در آنها از قیمت به روز حوله های هتلی آگاه شوید.

 

قیمت فروش عمده حوله هتلی

قیمت حوله های هتلی زرین ساپ به دلیل تنوع تولید مختلف و  بودجه افراد متقاضی ، در رنج های متفاوتی تعیین می گردد.همچنین لازم به توضیح می باشد قیمت حوله هتلی بر اساس آنالیز دقیق مواد مصرفی و هزینه های تولید مشخص می گردد و بسیار اهمیت دارد .به همین دلیل حوله های تولید شده کارخانه زرین ساپ جهت ارائه قیمت حوله دستی ارزان پس از بررسی قیمت آنالیز شده بهترین قیمت و کمترین آن را برای خریدار اختصاص می دهد.

فروش حوله هتلی ارزان

فروش حوله هتلی ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ انواع متعدد حوله با درجه کیفی بسیار بالا را با قیمت مقرون به صرفه به فروش می رساند. همچنین این کارخانه تولید کننده، این امکان را فراهم نموده تا برای خرید راحت تر، واسطه ها حذف نموده و هتل داران به راحتی حوله هتلی با کیفیت را مستقیما از تولید کننده خریداری نمایند. گفتنی است حوله های تولیدی این شرکت که با کیفیت عالی به فروش می رسند، قیمتی کاملا ارزان و با صرفه نیز دارند.

خرید حوله هتلی در انواع مختلفی صورت میگیرد که با توجه به نیاز هتل داران آن ها را با تنوع بالایی از انواع حوله های با کیفیت و ارزان مواجه می نماید. لذا به راحتی می توان این حوله ها را به صورت اینترنتی سفارش داد و در اسرع وقت آن ها را در اختیار داشت.

خرید حوله هتلی به صورت عمده

خرید حوله هتلی به صورت عمده

حوله های هتلی فقط به صورت عمده به فروش می رسند. این نوع از حوله ها به صورت آماده در بازار موجود نیستند و پس از سفارش تولید می شوند. جهت خرید انواع حوله هتلی به صورت عمده در بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم برای شما خریدار گرامی جهت انجام بهترین خرید را داشته باشند.

انواع حوله هتلی

انواع حوله هتلی

حوله های هتلی دارای تنوع مدلی بسیار می باشد. از جمله حوله های هتلی می توان به:

  • حوله هتلی دستی
  • حوله هتلی حمامی
  • حوله هتلی استخری
  • حوله هتلی ابعادی
  • حوله هتلی تن پوش
  • حوله هتلی زنانه
  • حوله هتلی مردانه
  • حوله هتلی بچه گانه
  • و….

اشاره کرد.

 

کاربرد حوله های هتلی

حوله هتل حوله ای است معمولا سفید رنگ در ابعاد متفاوت که از مهمترین وسایل در درون اتاق هتل می باشد. دارای کاربرد فروانی در هتل ها و مکان های دیگر می باشند. مکان های دیگری که از حوله های هتلی استفاده می شود مثل اتاق ماساژ، آرایشگاها ،بیمارستان ها استفاده می شود.حوله های هتلی جز حوله های تبلیغاتی به شمار می روند تنها تفاوت این حوله ها در رنگ آن ها است. حوله هتلی در رنگ سفید تولید می شود اما حوله تبلیغاتی در انواع رنگ ها قابل تولید می باشد.

حوله یکبار مصرف هتلی

اولین علت استفاده از حوله یکبار مصرف هتلی ، پایین آمدن هزینه تهیه اولیه آن است. پس از آن در درجه دوم هزینه های جاری همچون آب و نگه داری را کمتر میکند، البته لازم به ذکر است حوله های یکبار مصرف خود هزینه زیادی را خواهند داشت ولی این هزینه ها کمتر از هزینه های حوله معمولی میباشد، چه از نظر هزینه نگه داری و یا تعویض چه از نظر هزینه شست و شو.

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما