• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید پستی حوله پالتویی زنانه لایکو

آیا انواع حوله پالتویی زنانه طرح جدید شرکت محبوب لایکو را ملاحظه نموده اید؟ حوله های پالتویی جدید لایکو دارای چه ویژگی شاخصی هستند؟ نحوه خرید پستی این دسته از حوله ها چگونه می باشد؟
پیشتر گفتیم که حوله های پالتویی در هر نوع و سبکی که باشند از محبوب ترین مدلهای حوله شناخته میشوند، دلیل آن هم استفاده بسیار راحت آن و کاربرد آن برای مدت زمانی طولانی است. به این معنا که میتوانید حوله پالتویی را به تن داشته باشید و به آسانی به انجام کارهای روزمره در منزل بپردازید. مدلهای سابق این دسته از حوله غالبا به این شکل بودند که دارای قدی تا روی زانو یا بلندتر از آن، دو جیب پاکتی در طرفین، یک حوله متصل برای آبگیری موهای سر و یک کمربند که مانع از باز شدن احتمالی حوله میشد. شرکت دوست داشتنی لایکو به تولید و پخش انواع حوله های پالتویی اقدام نموده که با نمونه های سابق اندکی متفاوت تر هستند!

حوله پالتویی زنانه

حوله های پالتویی طرح جدید شرکت لایکو

حوله پالتویی لایکو در نمونه های جدید به شکل شنل زیبا یا یک کیسه خواب راحت، طراحی شده اند. شنل ها کم و بیش با نمونه های سابق یکسان هستند با این تفاوت که از طراحی زیباتری برخوردار می باشند. حوله هایی که شبیه به کیسه تولید شده اند، به صورت جلو بسته هستند و دارای دو جیب در طرفین یا در برخی از مدلها یک جیب در قسمت جلو طراحی شده. لازم به ذکر است که درجه کیفی در حوله های جدید شرکت لایکو بسیار بالاتر از نمونه های سابق شده.

برچسب گذاری شده : / / / /
ارتباط با ما