• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

روتختی حوله ای یک نفره تبریز با فروش عمده

روتختی حوله ای زرین ساپ

روتختی های حوله ای یک نفره کبریتی تبریز به نسبت مدلهای دیگرش فروش بالایی دارد؟ به نظر شما خرید عمده کدام یک از طرح ها از سمت مشتریان رشد بیشتری داشته است؟
روتحتی های حوله ای از جمله جدیدترین طرحهای مربوط به روتختی می باشد که اخیرا بسیار مورد توجه و گرایش مصرف کنندگان قرار گرفته است. قابل شستشو بودن این محصولات در راحت ترین شرایط نیز سبب شده تا هتلداران نیز مستقیما از این نوع روتختی ها برای مصارف تبلیغاتی و هتلی خود بهره ببرند. اما تنوع مدل های روتختی حوله ای، سبب شده تا فروشندگان بازار به این فکر بیفتند که کدام یک از مدلها بیشترین فروش را دارد؟ آیا حوله های یک نفره محبوب ترند یا دو نفره و …؟ بررسی یکی از مدلها یعنی روتختی یک نفره را به این محتوا اختصاص داده ایم.

انواع مدل روتختی حوله ای

همانطور که ذکر شد، مدل هایی که روتختی های حوله ای دارند بسیار متنوع است. البته مقصود ما از مدل، طرح چاپی روی آن و نیز رنگبندی آنهاست که سبب شده ما با چند ده طرح و مدل مواجه شویم. اگر بخواهیم براساس کاربرد آنها را دسته بندی کنیم، به روتختی های تک نفره و چند نفره می رسیم که از مدل دوم، بیشترین کاربرد مربوط به روتختی دو نفره است. لکن بایستی دید در بین این دو مدل، کدام یک بالاترین کارایی را به خود اختصاص داده است.

روتختی حوله ای یک نفره

فروش عمده روتختی حوله ای

اکثر هتلها از روتختی های دو نفره استفاده می کنند؛ چراکه تخت های استفاده شده در هتلها تقریبا همگی دو نفره هستند و کمتر دیده شده تخت یک نفره در یک اتاق وجود داشته باشد. از طرفی خرید روتختی دو نفره، مقرون به صرفه تر از یک نفره است. با این اوصاف، باز هم دیده می شود که برخی هتل های لوکس از تکت یک نفره در اتاقها بهره می برند و طبیعتا نیاز به روتختی یک نفره نیز وجود خواهد داشت. شما می توانید چند نمونه از عکسهای روتختی حوله های را در مدلهای مختلف تماشا کرده و تفاوت میان آنها را نیز مقایسه نمایید.

روتختی حوله ای یک نفره

روتختی حوله ای یک نفره زرین ساپ

حال پس از بررسی، نوبت خرید می رسد و اینجاست که مشتریان به دنبال یافتن یک شرکت معتبر می گردند تا تنوع بالایی از محصولات را با قیمت مناسبی عرضه نماید. شرکت زرین ساپ با چندین سال فعالیت در این عرصه، توانسته محصولات مختلفی از جمله روتختی های حوله ای را در تمامی مدلها، رنگها و طرحها آماده عرضه نماید و آنها را مستقیما از درب کارخانه تحویل دهد تا تمامی واسطه ها حذف شده و قیمت واقعی به دست مصرف کننده برسد. خریداران عزیز می توانند محصولات را از سایت زرین ساپ رویت کرده و اقدام به خرید نمایند.

روتختی حوله ای یک نفره
منبع: حوله زرین ساپ

برچسب گذاری شده : /
ارتباط با ما