• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

عرضه مستقیم انواع حوله تن پوش نوزاد

جنس اولیه و اصلی انواع حوله تن پوش نوزاد از چیست؟ آیا حوله های نوزادی از مرغوبیت بالاتری برخوردار هستند؟ عرضه مستقیم انواع حوله تن پوش نوزادی در طرح و نقش جدید از چه زمانی شروع میشود؟
یکی از وسایل بهداشتی مهم در هنگام تولد نوزاد، انواع حوله ها هستند. حوله نوزادی نسبت به حوله های افراد بزرگسال از نظر جنس و درجه کیفی بسیار متمایز می باشند. در حوله های نوزادی معمولا از درصد بیشتری از الیاف پنبه ای به کار گرفته شده و در عین حال از درجه کیفی بالاتری نیز برخوردار هستند. این دو نکته مهم نشان میدهد که تا چه اندازه پوست نرم و لطیف نوزادان حائز اهمیت است و باید به درستی مورد مراقبت قرار گیرد. از طرف دیگر به دلیل بی قراری برخی ازکودکان هنگام خشک نمودن تن و صورتشان، بهتر است که از نمونه های حوله تن پوش بهره بگیرید؛ چون هم کاربردی راحت تر دارد و هم میتوان تا برگرفتن رطوبت کامل حوله به تن نوزاد بماند.

حوله تن پوش نوزاد

انواع حوله تن پوش نوزادی جدید

در انواع حوله های تن پوش نوزادی طرح جدید شاهد زیبایی و تنوع گسترده در نقش و طرح هستیم که هر مادر جوانی را به سمت خود جذب میکند! حوله های تن پوش نوزادی جدید، از الیاف مرغوبتری بهره برده است که در کوتاهترین زمان ممکن میتواند نم و رطوبت را از صورت و بدن نوزاد بردارد. از سوی دیگر این دسته از حوله ها، معمولا ظاهری جذابتر دارند که نوزادان را به سوی خود میکشاند و کمتر در هنگام خشک نمودن، مادران را اذیت خواهند کرد!

برچسب گذاری شده : / / / /
ارتباط با ما