• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

عرضه کننده انواع حوله استخری بچه گانه

عرضه کننده انواع حوله استخری بچه گانه در طرح های عروسکی و کارتونی، در سایز های مختلف با بهترین کیفیت و بافت، محصولات خود را در کشور به فروش می رساند.
حوله های استخری که برای کودکان تولید می شود؛ دارای طرح های متنوعی می باشد.به طوری که این محصول هم به صورت تن پوش، روپوشی و به صورت حوله مستطیلی تولید می شود.
اغلب خانواده ها برای اینکه فرزندشان بعد از استخر به راحتی و آرامش از حوله استفاده کند؛ مناسب ترین حوله را انتخاب می کند.حوله ای که هم وزن مناسبی داشته باشد و هم اینکه کودک در آن احساس راحتی کند.
که این انتخاب برای افراد مختلف، می تواند متفاوت باشد.همین امر در تولید طرح های متنوع در حوله های استخری بچه گانه دخیل است.

حوله استخری بچه گانه

انواع حوله استخری بچه گانه

کودکان همیشه به دنبال طرح، رنگ و زیبایی هستند. البته اگر این طرح و رنگ مطابق سلیقه و خواست آن ها باشد؛ بدون شک احساس خوبی با آن خواهند داشت.
حوله های استخری بچه گانه در جنس های مرغوب و اعلا تولید می شوند و اغلب طرح های فانتزی و عروسکی را برای این نوع حوله ها کار می کنند.
ایران در زمینه تولید بهترین حوله های استخری بچه گانه، فعالیت های چشمگیری داشته است و در حال حاضر تامین بازار های داخلی و خارجی را در دست دارد.

حوله استخری بچه گانه طرح عروسکی

حوله های استخری بچه گانه طرح عروسکی، ممکن است به صورت تن پوش و یا به صورت ساده و مستطیلی شکل در فروشگاه های مختلف باشد.یکی از مهمترین پارامتر هایی که باید در حوله های بچه گانه عروسکی رعایت شود، جنس این نوع حوله هاست.
پوست حساس کودکان به حوله ای با بافت نرم و مرغوب نیاز دارد.البته تولید کننده ها برای جذاب شدن و فروش بالای حوله های بچه گانه، از طرح های عروسکی کمک می گیرند.

حوله استخری بچه گانه

جنس حوله استخری بچه گانه

به نظر شما چه جنسی باید در حوله های ستخری بچه گانه به کار رود؟آیا وزن حوله کودکان باید بالا باشد؟
آیا جنس حوله های استخری کودکان با حوله های بزرگسالان متفاوت است؟چرا باید حوله های بچه گانه نرمی خاصی داشته باشند؟
برای پاسخ به این سوالات ابتدا باید بدانیم حوله ها به طور کلی دارای چه جنس هایی هستند.

  • حوله پنبه
  • حوله پنبه و پلی استر
  • بامبو
  • پشم
  • میکروفیبر
  • و…

پنبه یکی از انواع بهترین جنس ها برای تولید حوله های بچه گانه است؛ که می توانید در تولیدات مختلف حوله های بچه گانه ببینید.
کودکان با توجه به اینکه بسیار حساس هستند و زود خسته می شوند، بنابراین باید حوله ای برای استخر و یا هر کاربرد دیگر کودکان تولید گردد؛ که وزن کم و مناسبی داشته باشد تا کودک با استفاده از آن احساس راحتی داشته باشد.
بنابراین با انتخاب حوله استخری نرم، پنبه ای و وزن مناسب هدیه ای عالی به او بدهید.

حوله استخری بچه گانه

قیمت حوله استخری بچه گانه

قیمت حوله های بچه گانه استخری به عوامل زیر بستگی دارد.

  • سایز حوله استخری
  • مدل حوله استخری
  • طرح حوله استخری
  • رنگ حوله استخری
  • جنس حوله استخری
  • مواد استفاده شده در تولید حوله
  • و…

زیرا کیفیت که افزایش می یابد، بدون شک قیمت هم بالا خواهد رفت.اما برای اینکه خرید عمده حوله استخری بچه گانه را با قیمت های مناسبی انجام دهید؛ با این واحد تولیدی در ارتباط باشید.
با توجه به اینکه خرید بدون واسطه انجام می دهید؛ می توانید براساس نیاز خود سفارشات متنوع داشته باشید.قیمت های روز محصولات این سایت را می توانید با ثبت نام در سایت روزانه دریافت کنید.

حوله استخری بچه گانه

عرضه انواع حوله استخری بچه گانه

تولید کننده هایی هستند که حوله هایی با رنگ های متنوع و شاد تولید می کنند؛ اما به کیفیت آن توجه زیادی ندارد.اما گفتنی است تنها رنگ شاد دلیل بر خرید حوله های استخری کودک نیست.
خانواده ها به دنبال حوله ای هستند که کیفیت خوب همراه با جنس و رنگ خوب داشته باشد.زیرا همانطور که می دانید اگر شما حوله ای خریداری کنید که قیمت بالایی داشته باشد؛ اما طول عمر بالایی بالا هم داشته باشد؛ قیمت آن پایین تر خواهد بود از حوله ای که جنس خوبی ندارد و قیمت ارزان دارد.
این نوع حوله در چند بار شستشو آسیب خواهد دید و شما باید هزینه ای دوباره برای خرید حوله کنید.حوله های استخری بچه گانه با ویژگی های درجه یک را از ما بخواهید.

برچسب گذاری شده : / /
ارتباط با ما