• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش انواع حوله تن پوش زنانه شیک

ست حوله پالتویی

فروش انواع حوله تن پوش زنانه شیک، به اشکال گوناگونی انجام می شود. این نوع از محصولات، کاربرد زیادی دارند و از سوی دیگر، در مدل ها و رنگ بندی های متفاوتی تولید می شوند. باید گفت حوله تن پوش شیک، نه تنها برای بانوان، بلکه کودکان و مردان نیز طراحی و عرضه می گردند. فروش انواع حوله تن پوش زنانه شیک

انتخاب سایز مناسب حوله تن پوش

انتخاب سایز مناسب حوله تن پوش حوله های تن پوش، اندازه های مختلفی دارند. برای انتخاب سایز مناسب این محصولات، نیاز است که به دقت توجه کنید. شما بر اساس قد و سرشانه خود می توانید آن نوع از حوله ای را که نیاز دارید به دست آورید. عموماً در ساخت آنان استانداردهای خاصی را در نظر می ‌گیرند که سایزهای معروف شان این گونه است: 

  • حوله تن پوش midium با قد 115 
  • حوله تن پوش large با قد 125 
  • حوله تن پوش xlarge با قد 135 
  • حوله تن پوش xxlarge با قد 145 

اندازه این حوله ها را از سر شانه می گیرند. البته می توان برخی از آنان را در مدل های متنوعی هم پیدا کرد؛ برای نمونه بعضی از افراد دوست دارند که حوله تا قوزک پای شان باشد و برخی دیگر، علاقه مند به حوله های قدی تا بالای زانو هستند. این ها ابعاد مختلفی را دارا می باشند. 

روی هم رفته، این نمونه از کالا، در طراحی های و رنگ های منحصر به فرد گوناگونی تولید و عرضه می شوند. در بخش بعدی به مدل خاصی از این محصول، اشاره خواهیم کرد. 

عرضه بهترین حوله های تن پوش کلاه دار شیک

عرضه بهترین حوله های تن پوش کلاه دار شیک حوله های قدی یا تن پوش، در دو مدل با و یا بدون کلاه تولید می شوند. عرضه بهترین حوله های تن پوش کلاه دار شیک، در بالاترین درجه کیفی به صورت کلی و جزئی انجام می شود. عموماً این حوله ها را برندهای مطرح در بسته بندی های خاصی قرار می دهند. از این حوله ها می توان در جاهای مختلفی استفاده کرد. 

از طرفی، الیافی که در ساخت این حوله کلاهدار شیک به مصرف می ‌رسد طبیعی و مصنوعی است که گزینه نخست، جزء بهترین ها محسوب می شود. یک حوله خوب و استاندارد، نه تنها زیبا است، بلکه نرم، بدون حساسیت و کاملاً اندازه ساخته می شود. 

در هر حال، عرضه حوله تن پوش با کلاه، برای رده های سنی گوناگونی صورت می گیرد. این محصولات را شرکت توزیع کننده در الوان ترکیبی و ساده ارائه می کند. برای دریافت جزئیات بیشتری در این زمینه، پیشنهاد می نماییم که با شماره های درج شده تماس گرفته و از قیمت، نوع کیفیت کالا و همینطور روش داد و ستد معلومات جدید به دست آورید.

برچسب گذاری شده : / /
ارتباط با ما