• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش حوله استخری مردانه با قیمت مناسب

خرید حوله حمامی بزرگ

فروش حوله استخری با قیمت ارزان و مناسب و تولید باکیفیت در این مرکز آغاز گردید. فروش حوله در برند های ایرانی توسط گروهی متخصص و مجرب انجام می شود و تمامی محصولات با در نظر گرفتن و رعایت بالاترین استاندارد های جهانی انجام می شود تا از این طریق محصولات ایرانی قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارا می باشند.

تولید حوله های ایرانی

تولید حوله های ایرانی

تولید حوله در ایران مطابق با تکنولوژی جهانی انجام می شود و در تمامی مسیر طراحی، تولید و بسته بندی از به روز ترین تجهیزات استفاده می شود و محصولات با بهترین کیفیت تولید و راهی بازار می شوند.
حوله های ایرانی از متریال درجه یک که ضد حساسیت می باشند تولید می شوند و به شکل دوردوزی و عموما دورو تولید می شوند و به همین سبب دوام و عمر بالایی دارند.

خرید آنلاین حوله استخری

خرید آنلاین حوله استخری

ما با تولید بهترین حوله ها در بهترین کیفیت و قیمت ارزان و همچنین فروش اینترنتی آن ها در سایت های معتبر توانسته ایم خرید های آنلاین و  با اطمینان خاطر و آسوده را رواج دهیم تا از هم از نظر زمان و هم از نظر هزینه مقرون به صرفه باشد. جهت خرید خرید انلاین حوله استخری به صورت عمده در بهترین کیفیت و قیمت مناسب با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

فروش حوله استخری ارزان

فروش حوله استخری ارزان

جای افتخار است که برند های ایرانی همواره با هدف رضایت و تعهد به مشتریان فعالیت می کنند و به همین سبب در تلاش اند تا همه ی فاکتورها را به گونه ای تعیین و تنظیم کنند که مورد پسند مشتریان باشند و به همین جهت حوله های استخری در کنار کیفیت بالایی که دارند با قیمت ارزان در سایت های معتبر به فروش می رسند.

فروش حوله استخری مردانه و زنانه با بهترین کیفیت در مرکز فروش حوله ایران انجام می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران مجموعه ما تماس بگیرید.

فروش عمده حوله استخری نانو

فروش عمده حوله استخری نانو

فروش عمده حوله استخری نانو با قیمت ارزان به صورت اینترنتی و آنلاین در این سایت برای تمامی بازدیدکنندگان فراهم شده است. حوله های استخری در نوع نانو بسیار پر فروش می باشند و از سطح قیمتی پایین و مناسبی برخوردار هستند. جهت اطلاع از لیست قیمت می توانید از طریق کانال های ارتباطی مانند تلگرام zarrinsap1 و اینیستاگرام zarrinsaptowel و واتساپ با مدیریت فروش این کارخانه تولیدی در ارتباط باشید.

پخش حوله استخری

پخش حوله استخری

گروه تولیدی زرین ساپ این قابلیت و پتانسیل را دارا می باشد که انواع حوله ها را با سطح کیفی بالا و قیمت متناسب با توان مالی خریداران را به صورت عمده در سراسر کشور و دنیا به صورت عمده پخش نماید. همچنین این مرکز ، آمادگی عقد قرارداد با کارخانجات ، شرکتها ، هتل ها ، بیمارستان ها و سایر نهادها و ارگانهای خصوصی و دولتی جهت بافت نام ، لوگو و طرح مدنظر بر روی انواع حوله به دو صورت چاپ و دوخت (بافت) با کیفیت عالی و قیمتهای بسیار مناسب در رنگهای متنوع را دارا میباشد.

خرید حوله استخری کودک

خرید حوله استخری کودک

حوله استخری کودک از جنس پنبه مرغوب بدون ایجاد پرز دارای طرح عروسکی و عکس های کارتونی  برای هر کودکی جذاب و سرگرم کننده است. نرمی و لطافت این حوله پوست کودک را در کنار خشک کردن مطلوب حمایت می کند و باعث برانگیختن حس شادی کودک می شود. این حوله در عین کیفیت بالا دارای قابلیت حمل آسان می باشد و می توانید آن را در مسافرت ها و تفریحات کنار ساحل کودک نیز به همراه ببرید.

حوله استخری ایرانی

حوله های استخری در دسته تخصصی حوله های ورزشی قرار می گیرند. حوله های استخری در ابعاد مختلف، در طرح و رنگ های متنوع تولید می شوند. متریال این نوع حوله به گونه ای تعیین می شوند که جذب بالایی دارند و در کوتاه ترین زمان بیشترین میزان آب و رطوبت را از سطح بدن جذب می کنند و دمای بدن را تنظیم می کنند.

اندازه حوله استخری

اندازه حوله استخری

نکته ی بعدی در خرید یک حوله قابل مصرف در استخر، سایز و اندازه ی آن است. سایز انها عمدتا در ابعاد حمامی و استخری بوده و حتی با الگوی دکلته طراحی میشود. در صورتیکه افراد برای پهن کردن در کنار ساحل و استخر به حوله نیاز داشته باشند معمولا از حوله های حمامی یا استخری سایز بزرگ استفاده می کنند و برای پوشاندن بدن، حوله های استخری و دکلته مناسبتر است. حوله های حمامی معمولا در طولهای بین۱۵۰ -۱۷۰ سانتی متر بوده و از عرض بیشتری نیز برخوردار است که برای پهن کردن کنار استخرها ، صندلی های آفتابگیری و شنهای سوزان ساحل ها بسیار مناسب هستند.

برچسب گذاری شده : / /
ارتباط با ما