• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش حوله استخری نانو به صورت اینترنتی

فروش حوله استخری

فروش حوله استخری به صورت اینترنتی از روش های نوینی است که در بین فروشنده ها بسیار جایگاه پیدا کرده است. یکی از بهترین راهکارها برای افزایش فروش انواع حوله های استخری فشرده، عرضه آن بصورت اینترنتی است؛ چراکه خرید مصرف کنندگان از فضای مجازی روز به روز در حال رشد می باشد.
فروش حوله استخری و حمامی چه برای بانوان، چه آقایان و چه حتی کودکان دارای ابعاد متناسب بوده و از رنگ بندی و تنوع طرح برخوردار است، این روزها که فصل گرما را در پیش داریم، تبدیل به پرکاربردترین مدلهای حوله در بازار شده اند. از این رو تلاش تولیدکنندگان برای عرضه جدیدترین مدلها از این حوله به بازار بیشتر شده است.

حوله استخری زنانه

تولیدکنندگان هنگام تولید حوله های استخری زنانه، شاید بیشترین شاخصه را برای آن در نظر می گیرند. شاخصه هایی از جمله رنگبندی متناسب با سلیقه ها و حتی فصول، ضخامت حوله، کیفیت و جنس حوله، مدل آن و موارد دیگر که واقعا جزو دغدغه های هر تولیدکننده ای می باشد. اما بیشترین مدل هایی که از حوله استخری زنانه برای فصل تابستان عرضه می گردد، حوله های لباسی می باشد که بصورت لباسی سرهم پوشیده شده و مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع حوله ها تبدیل به محبوب ترین مدلهای زنانه شده اند که سایر مدلها را به انزوا کشانده اند.

فروش حوله استخری

حوله استخری مردانه

در مقابل اما حوله های استخری که مردان مورد استفاده قرار می دهند، تفاوت طرح بسیار زیادی با مدلهای خانمها دارند. حوله های مردانه یا از نوع متری و ساده هستند و یا تن پوش. اینکه هر کدام از اینها چند مدل دارند، اصلا مورد بحث نیست؛ چراکه روی طراحی آنها چندان وسواس خرج نمی شود. در واقع حوله های استخری آقایان بسیار ساده طراحی می شوند و بیشتر روی رنگبندی و مدل طرحی که روی آن چاپ می شود دقت به خرج می دهند. شاید همین امر برای اینکه چرا مدلهای حوله مردانه در بازار کم است کافی باشد.

فروش حوله استخری

فروش حوله استخری و حمامی

شرکت زرین ساپ در تبریز یعنی قطب تولید حوله ایران واقع شده است و به سبب این قرابت، قدرت بسیار بالایی در تامین حداکثری انواع مدل های حوله استخری را دارد. این شرکت هر ساله آمارهای مختلف؛ اما دقیقی را از فروش خود ارائه می دهد. امسال نیز طبق آمار تقاضاهای مشتریام شرکت زرین ساپ، بیشترین درخواست ها مربوط به حوله های استخری فشرده خواهد بود که انتظار می رود هر دو قشر خانمها و آقایان از این مدل حوله استقبال خوبی بعمل آورند. علی ایّ حال بازار امسال، بازار داغی خواهد بود؛ فارغ از اینکه کدام مدلها بیشتر به فروش می رسند و کدام طرح ها در رکود خواهند ماند.

منبع: حوله زرین ساپ

برچسب گذاری شده : / /
ارتباط با ما