• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش حوله استخری

انواع حوله استخری

گروه تولیدی حوله استخری زرین ساپ توانایی این امر را دارد تا به عنوان یک مرکز فروش حوله استخری نامدار یک محصولی درجه یک و مرغوب را جهت کسب رضایت مشتریان ، به بازار جهانی عرضه نماید و نامی ماندگار از خود در سطح جهانی برجای بگذارد.

فروش حوله استخری به صورت عمده

فروش حوله استخری به صورت عمده

نکته ی بعدی در خرید یک حوله قابل مصرف در استخر، سایز و اندازه ی آن است. سایز انها عمدتا در ابعاد حمامی و استخری بوده و حتی با الگوی دکلته طراحی میشود. در صورتیکه افراد برای پهن کردن در کنار ساحل و استخر به حوله نیاز داشته باشند معمولا از حوله های حمامی یا استخری سایز بزرگ استفاده می کنند و برای پوشاندن بدن، حوله های استخری و دکلته مناسبتر است.

فروش حوله استخری

فروش حوله استخری

شما میتوانید حوله ی استخری خودرا با طرح ها و رنگهای متنوع انتخاب کنید. حوله های تکرنگ ساده تابستانی، حوله های چاپی با طرحهای تروپیکال و یا با خطوط رنگی میتوانند انتخابهای خوبی برای حوله های استخری شما باشد. حوله های ساحلی و استخری شما می توانند بیانگر سلیقه شخصی شما باشند.گروه تولیدی زرین ساپ با رنگها و طرح های متنوع میتواند پاسخگوی نیاز شما خصوصا در فصل تابستان باشد.

تولید کننده حوله استخری

تولید کننده حوله استخری

حوله استخری ایران حوله تولید شده از مرغوب ترین الیاف صد در صد پنبه جز حوله های با کیفیت عالی موجود در بازار میباشند که دارای خاصیت جذب فوق العاده آب و برخوردار از ثبات رنگی فوق العاده در شستشو به روش صحیح میباشند .همچنین ایجاد حساسیت نمیکند.

فروش حوله استخری به صورت آنلاین

فروش حوله استخری به صورت آنلاین

گروه تولیدی زرین ساپ با بهره گیری از بهترین متریال و مواد اولیه مرغوب توانایی این امر را دارد تا با تشکیل وبسایت اینترنتی و کانالهای اجتماعی مجازی این امکان را برای خریدار میسر نماید که با ویژگی های محصول آشنا شده و پس از کسب اطمینان از اصل بودن و مرغوبیت کالا محصولی را به فروش عمده برساند که متناسب با انواع توانهای مالی بوده و تجربه یک خرید مطمئن و پرسود را برای خریداران رقم بزند.

قیمت حوله استخری بزرگ

فروش حوله استخری به صورت آنلاین

خرید اینترنتی حوله استخری یکی پیشنهاد بسیار عالی با کاهش قیمت فروش عمده حوله ها می باشد. مجموعه زرین ساپ انواع حوله های استخری را در سایز های بزرگ و کوچک با کیفیت بالا تولید و به صورت اینترنتی و با قیمت درب کارخانه به فروش می رساند و آن ها را در کمترین زمان ممکن ارسال می کند. همچنین شرکت زرین ساپ محصولات تولیدی خود را با قیمت مناسب و از طریق اینترنت به کشور های دیگر صادر می کند و سالانه تعداد زیادی از محصولات زرین ساپ با شرایط عالی به کشور های مختلف صادر می شوند.

تولید حوله استخری

تولید حوله استخری

یکی از مهم ترین مراحلی که در فرایند تولید حوله استخری باید بدان توجه ویژه ای نشان داد انتخاب مواد اولیه و متریال متناسب با سفارش مشتریان می باشد .در مجموعه تولید کننده زرین ساپ این امکان برای مشتریان ایجاد گشته است تا با توجه به سلیقه خود نسبت به سفارش حوله استخری اقدام نمایند .در واقع پیش از ثبت سفارش و خرید تمام مشتریان می توانند از طریق مشورت با مشاوران فروش مجموعه زرین ساپ نسبت به انتخاب الیافی همچون پنبه خالص بامبو نانو میکروفایبر و  … برای تولید حوله انتخابی خود اقدام نمایند .

حوله استخری ارزان

تولید حوله استخری

حوله استخری عرضه شده توسط مجموعه زرین ساپ به دلیل حذف واسطه ها و دلالان اقتصادی، می تواند بهترین قیمت را برای مشتریان به همراه داشته باشد. قیمت عمده حوله استخری زرین ساپ بسیار مناسب و ارزان است. شرکت زرین ساپ در تعیین قیمت محصولات تولیدی خود شرایط تمامی خریداران را در نظر دارد و به طور منصفانه قیمت گذاری می کند. اگر قصد خرید محصولات زرین ساپ را دارید می توانید با مشاور فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

پخش عمده حوله استخری

تولید حوله استخری

پخش عمده انواع حوله های استخری به سراسر کشور از طریق مجموعه زرین ساپ صورت می گیرد. شما اگر به دنبال خرید حوله های استخری با کیفیت و مرغوب هستید می توانید با مراجعه به مرکز فروش زرین ساپ و مشاهده محصولات متنوع، خرید و فروش عمده حوله های استخری را با حاشیه سود بالا و ارزان تجربه کنید. شما می توانید برای آگاهی از قیمت انواع محصولات از طریق شماره های درج شده در همین سایت با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

حوله پالتویی استخری

حوله پالتویی استخری

حوله های پالتویی استخری زرین ساپ در مدل ها و طرح های متنوع با رنگ های بسیار خاص تولید می شوند و برای استفاده بعد از استخر بسیار مناسب و راحت می باشند. حوله های پالتویی استخری زرین ساپ در سایز های مختلف وجود دارند. هم چنین این حوله ها در انواع زنانه و مردانه تولید و به بازار عرضه می شوند. کیفیت حوله های مجموعه زرین ساپ بسیار عالی هستند و متناسب با پوست تمامی افراد می باشند.

ست حوله استخری

ست حوله استخری

ست حوله استخری زرین ساپ دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. از ویژگی های این محصولات می توان به کیفیت عالی، نرمی و لطافت، قدرت جذب آب و رطوبت بالا، خشک کردن در سریع ترین زمان، مدل ها و رنگ های متنوع، عدم پرزدهی و … اشاره کرد. حوله های زرین ساپ تمامی ویژگی های یک محصول خوب و استاندارد را دارا می باشند. شما خریداران عزیز می توانید با اعتماد و اطمینان به کیفیت محصولات زرین ساپ با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

وزن حوله استخری

وزن حوله استخری

وزن حوله را با واحد GSM (گرم بر مترمربع) بیان می‌کنند. هر چه GSM بالاتر رود حوله ضخیم‌تر می‌شود. وزن حوله‌ها معمولاً از ۲۲۰ تا ۹۰۰ گرم متغیر است و حوله‌هایی که وزن و GSM پایین‌تری دارند برای مصارف ورزشی، مسافرت، هتل‌ها مناسب هستند و هر چه وزن حوله افزایش یابد به همان نسبت برای شنا، استخر و حمام مناسب هستند.

ویژگی های حوله استخری

ویژگی های حوله استخری

انواع مختلف حوله استخری در اندازه های مختلف وجود دارند اما اندازه استاندارد این محصول ۷۰*۱۴۰ سانتی متر می باشد. ابعاد حوله استخری باعث شده است که وزن این محصول بسیار کم باشد و بتوان آن را به راحتی در کیف های ورزشی قرار داد و به آسانی حمل نمود.که در زیر به ذکر برخی از مشخصات حوله استخری اشاره شده است:

سایز: متوسط
جنس: پنبه ای
یک تکه
آبگیری و جذب آب بالا
نرم و لطیف
سبک و کم جا
تنوع رنگی بالا

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما