• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش حوله بچه گانه کارتونی در انواع طرح ها

فروش حوله بچه گانه کارتونی در انواع طرح ها

فروش حوله بچه گانه کارتونی در انواع طرح ها در این سایت اینترنتی انجام می گیرد. حوله های کودک در انواع متنوع و طرح شاد کودک پسند تولید می گردند و در قیمت های متنوع به بازار عرضه می گردند. جهت مشاهده نمونه های حوله کودک با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

خرید اینترنتی حوله بچه گانه با قیمت ارزان

 

خرید اینترنتی حوله بچه گانه با قیمت ارزان

خرید و فروش حوله بچه گانه کارتونی در انواع طرح ها توسط مجموعه زرین ساپ انجام  می گیرد. چنانچه قصد خرید حوله های کودک را به صورت عمده داشتید با ما تماس حاصل نمایید. حوله نوزاد یکی از ضروری ترین وسایل شخصی هر کودکی برای استحمام است. نوزادان بعد از هر بار حمام رفتن نیازمند گرم شدن با حوله مخصوص خود هستند. به همین دلیل گروه تولیدی زرین ساپ انواع ست حوله نوزاد را تهیه و تولید کرده و در این فروشگاه اینترنتی در معرض فروش گذاشته است. در ادامه به اهمیت استفاده از حوله مرغوب نوزادان اشاره خواهیم کرد و شما را با اهمیت انتخاب این کالای بهداشتی آشنا می کنیم.

فروش حوله بچه گانه

خرید حوله لباسی بچه گانه

حوله بچه گانه در حال حاضر تنوع بسیار بالایی دارد و در طرح ها و رنگ های مختلف متناسب با روحیات فرزند دلبند شما تولید می شود. تولید کننده های حوله در سال های اخیر پیشرفت های بسیار زیادی داشته اند. یکی از معتبرترین مراکز عمده تولید حوله در حال حاضر در شهر تبریز، کارخانه تولیدی زرین ساپ می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت حوله تن پوش میتوانید با بخش مدیریت فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

خرید حوله تن پوش بچگانه

خرید حوله تن پوش بچگانه

اهمیت رعایت بهداشت برای کودکان و نوزادان بر هیچ شخصی پوشیده نیست.کودک دلبند شما مانند هر کودک دیگری به وسیله ای شخصی احتیاج دارند که احتمال خطر انتقال بیماری های پوستی بعد از استحمام را کاهش دهد و کودک را از حساسیت محافظت نماید. گروه تولیدی زرین ساپ ،معتبر ترین و کاملترین مجموعه تخصصی فروش آنلاین محصولات و حوله نوزاد و کودک در سطح کشور میباشد.

خرید حوله تن پوش بچگانه

کارشناسان ما در بخش فروش  و پشتیبانی ما در صدد آن هستند که همواره با بهترین مشاوره و راهنمائی در رابطه با انتخاب درست محصول ایده آل همواره خدماتی نوین را حضور خریداران ارائه دهند تا با اطمینان کامل کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین مشاوره خرید، شایسته مشتریان زرین ساپ میباشد.

 

خرید حوله نوزاد طرح دار ارزان قیمت

خرید حوله نوزاد طرح دار ارزان قیمت

حوله های کودک بنا بر نیاز بازار خواستار طرح ها و رنگ های متنوعی می باشد که این مورد نیازمند دقت های بیشتری می باشد. برای مثال نوع رنگبندی این محصولات باید به گونه ای باشد که از رنگ دهی و ایجاد حساسیت های پوستی جلوگیری کند.جهت خرید و سفارش از انواع محصولات تولیدی حوله نوزادی  میتوانید با پشتیبانان و یا راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

خرید عمده حوله نوزادی دستی و حمامی

خرید عمده حوله نوزادی دستی و حمامی

 

حوله های نوزادی توسط بنک داران و ارگانها به صورت عمده خریداری می گردد. فروش حوله بچه گانه فقط در این سایت اینترنتی به صورت عمده انجام می گیزد. با خرید از تولیدی حوله نوزادی بسیاری از هزینه های اضافی خود را کاهش دهید. تولید حوله های دستی و حمامی در کشور ما به دلیل تقاضا و مصرف بالایی که دارد بسیار زیاد می باشد به همین علت است که حوله های نوزادی هم در این دو نوع از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشند که نتیجه فروش بالا تولید انبوه بوده است.

سایز بندی حوله تن پوش بچه گانه

سایز بندی حوله تن پوش بچه گانه 

سایز بندی حوله های تن پوش بچه گانه در گروه های سنی مختلف متفاوت است. این گروه های سنی در محدوده 2 تا 16 ساله طبقه بندی شده است . همچنین این مقیاس ها بر اساس قد حوله تن پوش و دور حوله به صورت باز شده تعیین می شوند.

ویژگی های حوله بچه گانه

طرح حوله تن پوش بچه گانه

 

اغلب حوله های بچه گانه در طرح های کارتونی می باشند و از جنس پنبه و الیاف طبیعی تولید می گردند. این نوع از حوله ها پس از طی آزمایش های فراوان و بررسی سطح کیفی به بازار عرضه می گردند.

حوله های بچه گانه به صورت عمده به فروش می رسد خرید عمده این نوع از حوله ها را از ما بخواهید تا بهترین ها را برای شما تولید نماییم.حوله های کودک در نوع پالتویی و یا همان تن پوش بسیار پر فروش و پر تقاضا می باشد و نظر والدین را به خود جلب کرده است.

 

 

انواع حوله بچه گانه کارتونی و طرح دار

انواع حوله بچه گانه کارتونی و طرح دار

فروش حوله بچه گانه در انواع مختلفی صورت میگیرد که همین امر باعث شده محبوبیت بسیاری در بین خریداران به وجود آورد.

برچسب گذاری شده : / / / / / / /
ارتباط با ما