• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش حوله دستی با قیمت ارزان در تبریز

مرکز تولید و فروش حوله ی دستی به صورت عمده

گروه تولیدی زرین ساپ با دارا بودن قابلیت فروش حوله دستی با قیمت ارزان در تبریز توانسته است میزان فروش خوبی را به خود اختصاص دهد و با استقبال از فروش این نوع محصول توانسته تولیدات خود را به میزان انبوه برساند.

قیمت حوله دستی ارزان

قیمت حوله دستی ارزان

خرید حوله ها با جنس های متفاوت با طرح های گوناگون، می تواند یک چالش باشد. نگران نباشید مطالبی که در این سایت در  اختیار شما قرارداده شده است می تواند راهنمای خوبی برای شما که خواهان خرید یک حوله ایده آل و عاری از هرگونه عیب و ایراد در بافت و شکل ظاهری  آن هستید، باشد.

قیمت حوله دستی ارزان

 

فروش حوله دستی با قیمت ارزان

فروش حوله دستی با قیمت ارزان در تبریز

فروش حوله دستی با قیمت ارزان باعث شده تا ابن نوع از حوله به عنوان یکی از  پرکاربردترین نوع حوله ها شناخته شود که همه ما در طول روز با آن سر و کار داریم. باتوجه به اینکه این وسیله شخصی دائما با پوست شما در ارتباط است بنابراین انتخاب یک حوله دست و صورت با کیفیت یکی از مهم ترین کارهایی است که می بایست انجام دهید.

سعی کنید در هنگام خرید، حوله ای را انتخاب کنید که علاوه بر اینکه لطیف و نرم است آبگیری خوبی نیز داشته باشد. اصولاً حوله های نخ پنبه دارای این ویژگی کلیدی هستند. می توانید شیک ترین مدل های حوله دست و صورت را در زرین ساپ پیدا کنید.

فروش حوله دستی با قیمت ارزان در تبریز

قیمت حوله دستی کوچک

قیمت حوله دستی کوچک

 

از آنجا که حوله جزء وسایل شخصی و بهداشتی محسوب می شود باید در نگهداری و شستشوی آن نکاتی را رعایت کرد به همین منظور لازم است که شما به هنگام خرید یک حوله خوب یک سری ویژگی ها اعم از کیفیت، جنس و وزن، رنگ و اندازه آن را در نظر بگیرید.حوله دستی کوچک با ابعاد ۳۰ در ۶۰ مناسب برای آشپزخانه است. این سایز همچنین همراه خوبی برای سفر بوده و به نوعی حوله همراه یا شخصی محسوب میشود. یکی دیگر از کاربردهای این سایز برای دانش آموزان مدارس است.

قیمت حوله دستی کوچک

 

قیمت عمده حوله دستی

قیمت عمده حوله دستی

این گروه تولیدی با قیمت گذاری بر روی حوله ها در رنج ارزان و متناسب با کیفیت تولید شده و میزان انسجام در تراکم بافت حوله ها در نطر دارد تا محصولات حوله ای خود را با بالاترین درجه کیفی و با سطوح قیمتی متناسب با انواع بودجه ها را به فروش عمده برساند.

 قیمت عمده حوله دستی

پخش عمده حوله تبریز

پخش عمده حوله تبریز

گروه تولیدی زرین ساپ با بهره گیری از خواسته ها و ایده آل های مصرف کنندگان و آشنایی با سلایق میلیون ها متقاضی خرید گرامی اقدام به تولید محصولات حوله ای اعم از حوله دستی نموده است و بر این اصل هدف مند است تا با استفاده از نیروهای اجرایی فعال در بخش توزیع و پخش عمده حوله،محصولات خود را به صورت عمده تحویل مشتریان نماید.

پخش عمده حوله تبریز

خرید اینترنتی حوله دستی

خرید اینترنتی حوله دستی

 با توجه گسترش تکنولوژی تجارت الکترونیک و استفاده از رسانه های گروهی و کانالهای اجتماعی مجازی نظیر تلگرام و اینیستاگرام و … امروزه بیشتر مردم تمایل به بهره مندی از مزایای فروش حوله دستی به صورت آنلاین و غیر حضوری را دارند. بدین جهت این گروه تولیدی این امکان را برای بازدید کنندگان از سایت و اعضای گروهها و کانال ها فراهم نموده تا با مدیریت فروش این گروه تولیدی ارتباط برقرار نموده و با ثبت سفارش از طریق ارسال پیام بواسطه برنامه کاربردی واتساپ حوله محصول حوله ای خود را تحویل بگیرند.

خرید اینترنتی حوله دستی

حوله دستی عمده

حوله دستی عمده

تبریز یکی از شهرهایی است که در صنعت منسوجات و از جمله حوله توانسته به موفقیت های چشمگیری دست یابد و قدمت بالای این صنعت و تعدد کارخانجات و مرغوبیت کالاهای آن و استقبال مشتریان خود گواه بر این امر است.  از مشخصات این حوله می توان به لطافت، نرمی و تراکم پنبه ای بالا، آبگیری بالا،دور دوزی شده در دو طرف برای جلوگیری از ریش ریش شدن ، چگالی و پرز بالای آن اشاره نمود .

حوله دستی عمده

 

ویژگی حوله دستی

ویژگی حوله دستی

یک حوله با کیفیت بالا در صورت مراقبت صحیح، می تواند سال ها نرمی، دوام و قدرت جذب خود را حفظ کند. اگر به درستی از آن مراقبت نشود، حتی بیشتر پنبه های ممتاز نیز می توانند به سرعت خراب شوند. مهم تر از همه، برچسب مراقبت روی حوله های خود را به دقت بخوانید.

موارد استفاده از حوله دستی

موارد استفاده از حوله دستی

شما می توانید با خرید حوله دستی به عنوان حوله شخصی خود در خانه و یا برای ورزش کردن و در باشگاه با توجه به رنگ های بسیار خوش رنگ و شیک آن استفاده نمایید. همچنین ما در تخفیف گروهی به روز خرید آن را با قیمتی بسیار مناسب و کاملا رقابتی به شما عرضه می نماییم تا از هر لحاظ رضایت شما تامین گردد.

موارد استفاده از حوله دستی

 

در مورد حوله دستی

در مورد حوله دستی

علاوه بر قیمت حوله دستی که همواره مورد توجه خریداران است همواره به اطلاعاتی در مورد مشخصات ظاهری و سطح کیفی محصولات نیز توجه نشان داده می شود . مجموعه تولید کننده زرین ساپ در نظر دارد که با قرار دادن اطلاعاتی در مورد حوله دستی و سایر انواع حوله های تولید گشته سرعت خرید را برای مشتریان خود بالا تر برد . حوله های دستی تولید گشته در این مجموعه از تمام جنبه ها مورد بررسی قرار گرفته اند و با توجه به استاندارد ها تمام مراحل تولید و بسته بندی آنها سپری می شود .

 

در مورد حوله دستی

حوله دستی رنگی

حوله دستی رنگی

حوله های دستی رنگی جزو پر طرفدار ترین محصولات مجموعه زرین ساپ هستند که دائما توسط مشتریان متعددی سفارش داده می شوند . طیف های رنگی مختلفی برای این محصولات در نظر گرفته شده است که زیبایی خاصی را در نهایت به محصول می بخشد و موجب می گردد که محصولی در خور شان مصرف کنندگان تولید گردد .

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما