• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش حوله دستی در بهترین مارک

قیمت فروش انواع حوله

فروش حوله دستی در انواع مختلف تبلیغاتی ، باشگاهی و … برای استفاده در اماکن مختلف در مجموعه زرین ساپ دارای بازار اقتصادی فعالی می باشد. این اطمینان به شما داده می شود که با پرداخت کمترین هزینه صاحب برترین و ممتازترین محصول خواهید شد.

قیمت فروش حوله دستی کوچک

قیمت فروش حوله دستی کوچک

با توجه به اینکه اغلب خریداران محصولات حوله ای این مجموعه تولیدی همگی خریداران عمده می باشد قیمت تمام شده آنها نیز به مراتب کمتر از فروش در میزان خرده و تکی محصول می باشد.لازم به توضیح می باشد که فروش حوله دستی در ابعاد کوچک در تمامی بازه های زمانی از رونق خوبی برخوردار می باشد.

فروش حوله دستی در بهترین مارک

فروش حوله دستی در بهترین مارک

این حوله با جوهر Reactive رنگرزی شده است بطوریکه حوله پس از بافت کامل با نخ سفید پنبه در دمای بالا باجوهر رنگی مخصوص ترکیب شده و رنگ ضمن واکنش با الیاف، کاملا جذب آن می شود. این موضوع سبب می شود تا در شست و شوهای بعدی هیچ تغییری در رنگ حوله ایجاد نشده و دارای بیشترین میزان ثبات رنگ باشد.

مرکز فروش حوله دستی آشپزخانه

مرکز فروش حوله دستی آشپزخانه

با آویز کردن حوله در نزدیکی سینک آشپزخانه، بعد از شستن ظروف به‌راحتی دست‌هایتان را خشک خواهید کرد. حاشیه‌ی این مدل با طرحی زیبا تزیین شده است تا هنگام قرار دادنش در معرض دید، ظاهری مناسب داشته باشد؛ به‌این‌ترتیب اگر برای تکمیل لوازم سرویس بهداشتی یا آشپزخانه‌ی خود به‌دنبال یک یا چند حوله‌ی زیبا و با‌کیفیت هستید، حوله دستی زرین ساپ یک محوصل ایده آل برای شما کاربر و متقاضی خرید گرامی می باشد.

 

فروش آنلاین حوله دستی در ایران

فروش آنلاین حوله دستی در ایران

امروزه با گسترش فرهنگ استفاده از تکنولوژی تجارت الکترونیک بیشتر مردم تمایل دارند خرید و فروش ها و معاملات مالی خود را بر مبنای اینترنت انجام دهند بر این اساس توصیه می شود با بررسی مدل های موجود در وبسایت و یا کانالهای اجتماعی مجازی ، محصول خود را انتخاب نموده و پس از کسب اطمینان از ویژگی های مثبت آن و پرداخت وجه فاکتور ارسالی کالای حوله ای خود را تحویل بگیرید.

 

 

تولید حوله دستی درجه یک

تولید حوله دستی درجه یک

پنبه در تماس با پوست بیشترین احساس نرمی و لطافت را نسبت به دیگر الیاف به شما هدیه می دهد، نوع بافت این حوله دو رو آبگیر است به این معنی که در هر دو طرف حوله، حلقه های نخ پنبه بدون برش خوردن و به اصطلاح مخملی شدن، بیشترین میزان جذب آب در کمترین زمان را برایتان فراهم می کنند و شما احساس بازگشت رطوبت به پوست را نخواهید داشت، همچنین این نوع بافت کمترین میزان پرز دهی را دارد.

 

 

صادرات حوله دستی

صادرات حوله دستی

در حال حاضر کارخانه های معتبر و خوشنام که سال ها تجربه فعالیت موفق داشته اند محصولات خویش را به سراسر دنیا صادر می کنند و مشتریان بین المللی از آن ها راضی هستند. صادرات انواع حوله دستی توسط کارخانه زرین ساپ موجب شده تا فروش عمده حوله دستی از رونق بسیار خوبی برخوردار باشد. این کارخانه محصولات خود را به بسیاری از کشور ها اعم از آذربایجان، عراق، ترکیه، نیجریه، بلاروس، کانادا و … صادر می کند و توانسته طرفداران بسیاری را جذب کند.

 

فروش حوله دستی

فروش حوله دستی

 

پخش عمده حوله دستی از طریق شرکت زرین ساپ به سراسر ایران امکان پذیر می باشد. همانطور که می دانید در این روش که محصولات به شکل عمده به فروش می رسند نسبت به خرید خرده قیمت کمتری برای آن ها در نظر گرفته می شود به همین جهت میزان خرید و در نتیجه تقاضا برای اجناس مورد نظر بیشتر می گردد. به این ترتیب برای تامین نیاز درخواست کنندگان باید توزیع در سطح گسترده تری انجام گیرد که مستلزم تولید بیشتر می باشد.

 

قیمت حوله دستی ارزان

قیمت حوله دستی ارزان

قیمت عمده حوله دستی نسبت به خرید تکی بسیار ارزان تر است از همین رو بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا از امکانات ویژه فروش عمده استفاده نمایند و خریدی مقرون به صرفه داشته باشند. پر فروش ترین حوله های دستی در فروشگاه اینترنتی زرین ساپ که بسیار معتبر و قابل اطمینان می باشد، با تخفیف های استثنایی همراه شده است و شما می توانید جهت خرید همین حالا از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام کنید.

 

مدل حوله دستی جدید

مدل حوله دستی جدید

همانطور که از نام حوله های دستی مشخص است از آن برای خشک کردن رطوبت دست و صورت استفاده می شود. این محصولات توسط مجموعه زرین ساپ با وزن و حجم مناسب و استاندارد تولید می شوند. لازم به ذکر است نه حوله هایی که وزن سبکی دارند و نه حوله هایی که سنگین هستند مناسب و با کیفیت نمی باشند. در هنگام خرید این محصولات به زبری و یا نرمی حوله ها توجه کنید. حوله هایی که از نرمی و‌لطافت بالایی برخوردار هستند، پوست را اذیت نمی کنند و یا سبب ایجاد حساسیت های پوستی نمی شوند.

حوله دستی تبلیغاتی

حوله دستی تبلیغاتی

افرادی که به فکر اثرگذاری بیشتر و بازدهی فراوان و ماندگاری طولانی مدت برند و حوزه فعالیت و حرفه خود هستند، استفاده و اهدای حوله تبلیغاتی به عنوان یک هدیه ماندگار و کاربردی می تواند یک محصول جاودان و پربازده برای مسئولین و صاحبان سازمانها و ارگانها باشد.

ویژگی و کاربرد حوله دستی

ویژگی و کاربرد حوله دستی

در انتخاب حوله مناسب چند ویژگی را حتما در نظر بگیرید، اول جنس حوله دوم نوع بافت و سوم نحوه رنگرزی شدن آن، حوله دستی زرین ساپ  از جنس پنبه خالص و بدون ترکیب الیاف مصنوعی بافته شده است که بیشترین سازگاری با پوست و کمترین حساسیت را دارد، الیاف پنبه پس از جذب رطوبت به سرعت آن را تبخیر می کنند و این موضوع از بو گرفتن حوله پس از چندین بار استفاده جلوگیری می کند.

 

 

 

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما