• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش حوله دستی زیبا با قیمت کارخانه

مدل حوله استخری زنانه

فروش حوله دستی با طرح های شیک و سه بعدی در ایران توسط نیروی متخصص و آموزش دیده انجام می شود و تمامی مراحل از طراحی و تولید تا بسته بندی و فروش تحت نظر سختگیرانه ترین قوانین و استاندارد ها انجام می شود.

قیمت انواع حوله در ایران

برند های زیادی این روزها در زمینه تولید انواع حوله فعال می باشند و محصولاتی با بالاترین تنوع در نوع، طرح و رنگ تولید کرده و با بهترین کیفیت راهی بازارهای فروش می کنند.
خوشبختانه به لطف متعهد بودن برند های ایرانی و بالا بودن کیفیت و مناسب ترین قیمت، مشتریان به سمت خرید کالاهای ایرانی سوق داده می شوند و به همین سبب چرخ صنعت تولید حوله در ایران فعال تر شده و تمامی نیاز بازار از طریق محصولات داخلی پاسخ داده می شود و از این طریق فرصت های شغلی بیشتری نیز فراهم می گردد.

فروش حوله دستی

فروش حوله دستی

انواع حوله دستی که یکی از پرکاربرد ترین حوله در منزل به شمار می رود با ویژگی های منحصر بفرد در برند های ایرانی تولید شده و با قیمت مناسب به فروش می رسند.
انواع حوله دستی در ابعاد و سایز های مختلف تولید می شود که برای استفاده پس از شست وشوی دست، استفاده در آشپزخانه، استفاده پس از فعالیت های روزانه و … مورد استفاده قرار می گیرد. بافت این نوع حوله ها به سبب کیفیت بالا و نوع و اندازه متناسب پرزها، جذب بالایی دارد وسطح دست را سریع خشک و تمیز می کند.

فروش حوله دستی

طراحی انواع حوله دستی شیک

ظاهر و طراحی حوله یکی از مهمترین بخش های تولید می باشد چرا که ظاهر یک حوله تاثیر زیادی بر جلب توجه مشتریان دارد و به همین سبب برند های معتبر از بهترین تجهیزات و روش ها و افراد متخصص برای طراحی انواع حوله دستی شیک استفاده می کنند و محصولاتی درخور شان مشتریان در بازارهای فروش عرضه می کنند.

منبع: حوله زرین ساپ

برچسب گذاری شده : /
ارتباط با ما