• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش حوله هتلی | پخش عمده حوله هتلی درجه یک

خرید از اصلی ترین عمده فروش حوله

برای خرید حوله هتلی به کجا باید مراجعه کنیم؟ بهترین حوله های هتلی چه ویژگی هایی دارند؟ حوله هتلی ارزان قیمت و با کیفیت را چگونه تهیه کنیم؟

یکی از نکات مهم در اداره هتل ها و مراکز اقامتی رعایت مسائل بهداشتی است. پاکیزگی و بهداشت عاملی اساسی و مهم است که سبب رضایت مسافران می شود. از این رو هتلداران و مدیران مراکز اقامتی سعی در نهیه و تامین وسایل بهداشتی استاندارد دارند. 
فروش حوله هتلی به وسیله مراکز فروش معتبر این امکان را برای خریداران فراهم کرده تا حوله هتلی استاندارد و باکیفیت را با قیمتی مناسب خریداری کنند.

فروش حوله هتلی | پخش عمده حوله هتلی درجه یک

فروش حوله هتلی یکبار مصرف

فروش حوله هتلی یکبار مصرفمدت زمانی کمی گرفته شد تا حوله های یکبار مصرف هتلی به یکی از محصولات پر فروش تبدیل گردد. این حوله ها یک محصول ایده آل برای هتل ها می باشد اما در این کنار آرایشگاه ها نیز از این محصول استفاده میکنند چرا که با وجود این حوله دیگر نیازی نیست تا از شستشوی مکرر پشتیبانی کرد.
اغلب رنگ حوله های یک بار مصرف سفید است و این البته از نظر بهداشتی بسیار مطلوب است. ضمن این که جنس حوله یک بار مصرف به گونه ای ست که می توان آن را برش داد. به همین دلیل و دلایل دیگر موارد مصرف بسیاری برای حوله هتلی یک بار مصرف می توان برشمرد. حوله هتلی یک بار مصرف برای استفاده در هتل ها، آرایشگاه ها، سالن های زیبایی، سالن های ماساژ، کلینیک ها و بیمارستان ها مناسب است. فروش حوله هتلی یک بار مصرف توسط شرکت های توزیع حوله صورت می گیرد و امکان خرید آن به صورت عمده و با قیمتی مناسب وجو دارد.

خرید حوله هتلی به صورت آنلاین

خرید حوله هتلی به صورت آنلایندر حال حاضر تولیدکنندگان برای راحتی حال خریداران امکانات مناسبی را فراهم آورده اند. خرید راحت و مطمئن همیشه تضمین مناسبی برای فروش خوب است. تولیدکنندگان حوله هتلی و وسایل بهداشتی انواع امکانات مناسب را برای سفارش و خرید این کالا به وجود آورده اند.
به گونه ای که شما می توانید با مراجعه به سایت های شرکت های توزیع و پخش خوله هتلی این کالای بفداشتی و ضروری را به صورت عمده و با قیمت مناسب سفارش دهید. در این سایت ها انواع حوله هتلی با طرح و سایزهای متنوع عرضه می شود.
اگر علاقه مند به اطلاع از قیمت انواع حوله هستید مراجعه به سایت های فروش حوله می تواند برای شما بسیار مفید باشد. در این سایت ها اطلاعاتی از ای ندست قابل مشاهده است:

  • قیمت حوله تن پوش گلبافت
  • قیمت حوله تن پوش رویال
  • قیمت حوله پالتویی لایکو
  • قیمت ست حوله عروس و داماد ترک
  • فیمت حوله تن پوش بچه گانه
  • قیمت حوله هتلی
  • فیمت حوله دستی

با اطلاع از قیمت ها قدرت انتخاب شما بالا می رود و می توانید دست به بهترین انتخاب بزنید.

حوله هتلی تبریز

استان آذربایجان شرقی شهرت زیادی در زمینه تولید حوله باکیفیت و مرغوب دارد. در این میان شهر تبریز یکی از تولید کنندگان اصلی در زمینه انواع حوله به خصوص پخش عمده حوله هتلی می باشد. محصولاتی با کیفیت و مرغوب که طبق استاندارد های روز تولید می شوند. به منظور بررسی این محصولات میتوانید به دفتر حقیقی در تبریز مراجعه نمایید و یا در صورت عدم مقدور بودن این روش شما میتوانید تقاضای نمونه ای از محصولات را داشته باشید.

ما آماده همکاری با تمامی ارگان ها و خریداران به صورت عمده و آنلاین می باشیم. اطمینان از شما محصولات مرغوب از ما.

خریداران حوله هتلی باکیفیت ایرانی

خریداران حوله هتلی باکیفیت ایرانیحوله هتلی موارد مصرف خاص خود را دارد. هتل ها، مسافرحانه ها و مراکز اقامتی دیگر، مصرف کنندگان حوله هتلی هستند.  این خریداران برای تهیه حوله هتلی باکیفیت و مناسب با مراجعه به فروشندگان معتبر می توانند این محصول را تهیه کنند.
حوله هتلی عموما به صورت عمده خریداری می شود و به همین دلیل از قیمت مناسبی برخوردار است. با این وجود باید در نظر داشت که به هر فروشنده ای نمی توان اعتماد کرد. همواره فروشندگانی وجود دارند که در قیمت گذاری انصاف را رعایت نمی کنند. با این حال بیشتر خریداران باتجربه به خوبی می دانند که لوازم مورد نیاز خود را از کجا تهیه  کنند.
اگز به دنبال خرید ارزان ترین حوله هتلی با قیمتی مناسب هستید می توانید با مراجعه به پخش کنندگان معتبر و با سابقه درخشان در زمینه توزیع حوله هتلی، خریدی مطمئن و به صرفه را تجربه کنید.

پخش عمده حوله هتلی با کیفیت

پخش عمده حوله هتلی با کیفیتحوله هتلی کالایی است که معمولا به مقدار زیاد و به صورت عمده خریداری می شود. در واقع در زمینه حوله هتلی عمده فروشی اتفاق غالبی است که اتفاق می افتد. فروشندگان حوله هتلی با اطلاع از این واقعیت اقدام به فروش حوله هتلی به صورت عمده می کنند. این فروشندگان همواره شرایط مناسبی را برای سهولت در امر خرید ایجاد می کنند.
در هر نقطه از ایران می توان با مراجعه به سایت های این فروشندگان اقدام به سفارش و  خرید انواع حوله های دستی، حمام، تن پوش و غیره نمود. فروش حوله هتلی نیز با توجه به این که باید به مقدار زیاد تهیه شود همواره به صورت عمده و با قیمتی مطلوب انجام می شود.
شما می توانید با سفارش این کالا به صورت عمده انواع حوله هتلی باکیفیت را با  قیمتی مناسب خریداری کنید.

فروشندگان حوله هتلی در کشور

فروشندگان حوله هتلی در کشورفروشندگان زیادی در زمینه توزیع حوله هتلی فعالیت می کنند. برخی از این فروشندگان بسیار بنام هستند و در این حوزه سایقه درخشانی دارند. سالهاست که خریداران با خرید از این فروشندگان حوله هتلی باکیفیت و استاندارد مورد نیاز خود را تهیه می کنند. 

هنگامی که شما برای خرید محصول مورد نظر خود به نمایندگی ها و مراکز فروش مراجعه می نماید مشاهده می کنید که حوله هتلی قیمت بسیار متنوعی دارد و شما باید در مورد انتخاب درست حوله آگاهی کال داشته باشید و در صورتی که اطلاعات کافی ندارید می توانید از کارشناسان و مسئولین فروش در این مراکز راهنمایی و کمک بگیرید تا شما را به درستی راهنمایی نمایند.

برند های معروف تولید حوله هتلی

برند های معروف تولید حوله هتلیبرای خرید بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی یا حوله دستی به قیمتی مناسب و کیفیتی قابل قبول اطلاع از نام برندهای معتبر تولید کننده حوله در ایران کمک زیادی به ما می کند. تولید حوله هتلی در ایران در کارگاه های حوله بافی و کارخانه تولید انواع حوله هتلی می باشد.

از جمله های ویژگی های حوله های هتلی که باید در موقع انتخاب به آن ها توجه کرد عبارتند از:

  • تا جای ممکن ساده و بدون رنگ و سفید و بدون طرح باشد و فقط ارم هتل بر روی آن حک گردد.
  • در مقابل نور تغییر رنگ ندهد
  • بعد از شستشو پرز ندهد
  • لطافت خود را از دست ندهد
  • پس از چندین بار شستشو تغییر رنگ ندهد
  • حوله را با مایع شستشو دهید
  • حوله به وسیله خشک کن خشک گردد

پرفروش ترین حوله های هتلی

پرفروش ترین حوله های هتلیبرای این که بتوانیم بهترین حوله را برای هتل خود انتخاب نمایم باید به چه ویژگی های در حوله هنگام خرید توجه نمود؟

  • ابعاد و وزن حوله
    حوله ها در واحد هایی اندازه گیری می گردند که معرف چگالی پارچه حوله می باشد یعنی وزن در واحد متر مربع. حوله های که دارای وزن پایین تری هستند، سبک تر و ارزان تر می باشند. این نوع حوله ها برای استفاده های ورزشی و یا یفر مناسب هستند. 
    حوله های با کیفیت بالاتر آن های می باشند که در هتل ها استفاده می گردند. این حوله ها گرانتر می باشند. اما اغلب ارزش این قیمت بیشتر را دارد، زیرا دوام بیشتری دارند. 
  • جذب آب حوله
    میزان جذب حوله از مهم ترین عوامل در انتخاب یک حوله مناسب برای یک هتل است. یک حوله حمام حمامی خوب است که بسیار ضخیم، نرم و جذب کننده آب و رطوبت باشد، درواقع حوله ای که بعد از دوش گرفتن با آب گرم شما را کاملا خشک کند.
  • نرمی حوله
    نرمی حوله بستگی به جنس پنبه ای داردکه نخ حوله از آن تولید می شود. 

واردات حوله های هتلی در ابعاد مختلف

واردات حوله های هتلی در ابعاد مختلفیکی از پر مصرف ترین منسوجات هتلی، حوله ها هستند. هم مسافران علاقه به یادگار نگه داشتن آن ها دارند و هم به دلیل شستشوی مداوم عمر و ماندگاری آن ها بیشتر است. 

هتل ها دو نوع حوله مصرف می کنند که عبارتند از:

  1. حوله دست و صورت هتلی
    حوله های که برای خشک کردن دست و صورت از آن ها استفاده می گردد و معمولا در ابعاد 40*80 سانتی متر تولید می شوند.
  2. حوله حمام یا استخری
    سایز حوله هتلی به ابعاد 90*150 و 80*140 تولید و عرضه می گردد.

حوله های هتلی با کیفیت متنوعی عرضه می شوند که به دلیل کیفیت نخ ها و تراکم بافت آن ها می باشد.

هر حوله پنبه ای از حلقه هایی دورن پارچه تشکیل شده است. این حلقه ها در پارچه به حوله اجازه می دهد تا آب را جذب کند. 
تعداد حلقه های یک حوله تعیین کننده قدرت آب یک حوله هستند. بنابراین داشتن حلقه های بیشتر یک حوله به معنای جذب بالاتر است و حوله تولید شده با حلقه نخ ضخیم قدرت جذب بیشتر دارد.

در سرتاسر جهان تولید کننده های انواع حوله های هتلی وجود دارد که در داخل کشور ایران نیز دارای نمایندگانی نیز هستند که شما می توانید حوله مورد یاز خود را با مراجعه به این نمایندگی ها و مراکز فروش سفارش بدهید.

صادرات جنس های متنوع حوله های هتلی

صادرات جنس های متنوع حوله های هتلیدر بعضی از هتل ها برای بهداشتی کردن محیط هتل و مهمانان خود از حوله های یک بار مصرف استفاده می کنند. 

امروزه شرکت های تولید کننده های بسیاری در داخل کشور در زمینه تولید انواع حوله های هتلی فعالیت می کنند و توانسته اند با استفاده از دانش کارشناسان و با استفاده از تجهیزات بروز حوله های هتلی با کیفیتی را تولید نمایند و روز به روز محصولات جدیدی را به بازار عرضه نمایند و برای ارز آوری و رونق بخشیدن به کسب و کار محصولات خود را نیز صادر می نمایند.

همانطور که در بالا اشاره شد حوله های هتلی یک بار مصرف از جمله محصولات جدیدیاست که توسط این شرکت ها تولید شده است که سایز آن ها بزرگ است که می تواند به عنوان یک انتخاب مناسب برای استخر ها و باشگاه های ورزشی استفاده نمود. 

این حوله ها نیز دارای قابلیت جذب آب بالا و امکان شستشو و استفاده چندین باره دارد و می توانید برای مسافرت نیز از آن استفاده کنید. 

این حوله ها در سایز های متنوع ای در بازار وجود دارد که عبارتند از:

  • 80* 80
  • 80*120

گرماژ این حوله ها 45 گرم است که در صرت نیاز حوله های با گرماژ بالتر نیز طبق خواسته مشتری تولید می گردد. 

مرکز تولید و توزیع حوله های هتلی

مرکز تولید و توزیع حوله های هتلیما روزانه از حوله استفاده می کنیم این یکی از مراسم اصلی صبگاهی همه ما بشمار می آید. یک حوله خوب باید روی پوست شما احساس نرمی ایجاد کند و بعلاوه لوکس باشد و زمانی که از آن استفاده می کنید احساس کنید که یک میلیون دلار است.

کیفیت حوله ای هتل شما مهم است، زیرا این بخشی از مهم ترین خدمات شما به مهمانان  شماسات و هر روز با حوله ها سرو کار دارید. به همین دلیل یک حوله با کیفیت خوب باید انتخاب کنید چرا که حمام شما را رضایت بخش تر می کند.

مرکز تولید و توزیع حوله های هتلی در سرتاسر کشور وجد دارد و شما در هر کجای کشور باشید می توانید با مراجعه به این مراکز محصل مورد نیاز خود را با قیمت مناسب به قیمت درب کارخانه خریداری کنید و این مراکز در ایامی از سال جشوار تخفیفات برای مشتریان خود می زنند و شما می توانید محصول مورد نیاز خود را علاوه بر قیمت مناسب همراه تخفیف خریداری کنید.

فروش ارزان ترین حوله های هتلی در کشور

فروش ارزان ترین حوله های هتلی در کشورشرکت های بسیاری در زمینه تولید حوله تبلیغاتی در داخل کشور فعالیت می کنند و شما می توانید با مراجعه به مراکز و نمایندگی ها در سرتاسر کشور که به فروش ارزان ترین حوله هتلی می پردازند خریداری کنید.

از فواید استفاده حوله هتلی می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  • تبلیغات حوله هتلی یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ هتل شما بشمار می رود. 
  • انتقال پی در پی تبلیغات هتل شما چرا که روزانه 2 تا 3 بار از آن استفاده می کنند و پیام شما به آن ها انتقال می بابد. 
  • کاربردی و عمومی است و برای عموم قابل استفاده
  • ارزان بودن و تولید داخلی بودن آن که اهمیت زیادی دارد.

از جمله روش های که می توان تبلیغات را بر روی حوله حک نمود عبارتند از:

  • بافت بر روی حوله
  • بافت بر روی بردر
  • هر دو گزینه و به صورت ترکیبی


روش های خرید حوله های هتلی

روش های خرید حوله های هتلیامروزه علاوه بر خرید به شیوه مراجعه حضوری به نمایندگی ها و مراکز معتبر حوله های هتلی در تمامی نقاط کشور شما می توانید برای خرید محصول مورد نیاز خود در هر کجای کشور و در هر ساعت از شبانه روز تنها با چند کلیک ساده با مراجعه به سایت های اینترنتی محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری نماید خرید به این صورت دارای ویژگی های بسیاری است که در اینجا به چند مورد آن اشاره خواهیم نمود که عبارتند از:

  • محدود به زمان خاص نیست
  • قیمت مناسب
  • حذف هزینه های جانبی موثر بر قیمت عرضه محصول
  • بسته بندی مناسب محصول
  • کیفیت بالا
  • تنوع بالا
  • انواع رنگ بندی حوله هتلی رنگ ثابت
  • مشاوره در انتخاب محصول
  • ضمانت و خدمات پس از فروش

شما برای خرید عمده محصول مورد نیاز خود می توانید نمونه ای را از این سایت های فروش درخواست بدهید تا برای شما ارسال گردد و در صورتی که محصول را انتخاب نمودید می توانید محصول مورد نیاز خود را درخواست بدهید و خریداری کنید.

بزرگترین بازار حوله های هتلی ایرانی و خارجی

بزرگترین بازار حوله های هتلی ایرانی و خارجییکی از جمله وسایلی که در هتل ها مسافراین به آن خیلی مهم است و توجه دارند نظافت ملافه و حوله های داخل اتاق هتل می باشد و حوله ها هر چه تمیز تر و اندازه مناسب و رایحه خوبی داشته باشند، بیشتر مورد پسند و جلب میهمان خواهد بود. 

حوله هتل نشان دهنده نظافت هتل نیز می باشد. 

معمولا دیده شده است حوله ها بسیار کوچک انتخاب شده که خوش آیند نمی باشند. 

ونکته دیگر اینکه در بعضی از مواقع ملافه و حوله ها به علت رعایت نکردن نحوه شستشو بوی بدی می دهند و علت آن، این می باشد که موقعی آبشور می شود و بعد از اینکه عمل شستشو تمام می شود باید از ماشین لباسشویی فورا بیرون آورد. 

بزرگ ترین بازار حوله های هتلی ایرانی و خارجی نمایندگی ها و مراکز عمده فروش حوله هتلی در سرتاسر کشور می باشد که شما می توانید چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری محصول مورد نیاز خود را از آن ها خریداری نماید..

تامین کننده حوله های هتلی در کشور

تامین کننده حوله های هتلی در کشورکارخان تولید حوله هتلی بسیاری در داخل کشور وجود دارد، که شما می توانید از تامین کننده های حوله های هتلی در سرتاسر کشور محصول مورد نیاز خود را خریداری نماید. 

جنس حوله ها ظاهرا یکسان است که در بازار عرضه می شوند. 

این حوله ها دارای تفاوت اساسی هستند که تشخیص آن ها بسیار مشکل می باشد. 

خط تولید حوله هتلی در تمامی کارخانجات یکسان است و تفاوت اصلی در مواد اولیه بکار برده شده در تولید آن می باشد.

نخ های حوله از مواد اولیه مورد نیاز در تولید است که می بایست از پنبه مرغوب با تاب مطلوب تولید شود، تاب نخ مطلوب باعث لطافت بعد از شستشوی حوله می شود. در کشور ایران نخ رینگ کیفیت بالاتری به نخ های مشابه خود دارند و حوله تولید شده از این نخ مرغوب تر است. 

برچسب گذاری شده : / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
ارتباط با ما