• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت استثنایی حوله تبلیغاتی میکروفایبر مرغوب

فروش عمده دستمال میکروفایبر

قیمت استثنایی حوله تبلیغاتی میکروفایبر مرغوب

حوله میکروفایبر چیست؟ آیا میدانید که بکار بردن انواع حوله میکروفایبر تبلیغاتی میتواند در شناسایی برند شما تا چه حد مؤثر باشد؟ قیمت استثنایی حوله تبلیغاتی میکروفایبر مرغوب با کیفیتی بالا را از گروه تولیدی زرین ساپ بخواهید معتبر بخواهید.

قیمت استثنایی حوله تبلیغاتی میکروفایبر مرغوب

قیمت استثنایی حوله تبلیغاتی میکروفایبر مرغوب

آیا حوله میکروفایبر تبلیغاتی میتواند جزو پرفروش ترین نمونه از حوله ها برای انجام تبلیغات و معرفی بهتر برند یا کالا به شمار آورد؟ حوله تبلیغاتی میکروفایبر از چه ویژگی برخوردار بوده و باید در چه ابعادی تولید گردد تا سودمند واقع شود؟
با توجه به اینکه امروزه شیوه های نوینی برای انجام تبلیغات در سطح گسترده به وجود آمده است، استفاده از حوله تبلیغاتی را میتوان به عنوان یک روش تازه و جدید در این عرصه به شمار آورد. حوله تبلیغاتی را میتوان در هر مدل و ابعادی تولید و ارائه نمود.

تولید حوله تبلیغاتی میکروفایبر مرغوب

تولید حوله تبلیغاتی میکروفایبر مرغوب

بهتر است این نکته را به خاطر بسپارید که تبلیغات خوب در جهت اعتماد بیشتر مردم به آن برند گام برمیدارد، همانگونه که کالایی بی کیفیت میتواند در بی اعتمادی آنها نقش اساسی داشته باشد! بنابراین یا اصلا دست به تبلیغات نزنید یا تلاش کنید تبلیغات و محصولی مرغوب را عرضه نمایید.

پخش عمده حوله میکروفایبر

پخش عمده حوله میکروفایبر

شرکت زرین ساپ با به کار گماری کادری مجرب و فعال در زمینه صنعت تولید حوله میکروفایبر و استفاده از عاملین پخش در سراسر دنیا و ایران توانسته است محصولات خود را به صورت عمده در سراسر کشور و دنیا پخش نماید. امید است تا با حمایت و استقبال شما متقاضیان خرید گرامی و تجار ایرانی و خارجی بتوانیم محصولات خود را با تیراژ بالایی به خط تولید برسانیم.

خرید حوله میکروفایبر ارزان

خرید حوله میکروفایبر ارزان

حوله ی میکروفایبر زرین ساپ تولید شده از الیاف با کیفیت میکروفایبر، یکی از محصولات تولیدی شرکت زرین ساپ می باشد . این حوله های با کیفیت علاوه بر توان بسیار زیاد در جذب آب، تا انتهای نظافت سطح مورد نظر، آلودگی ها را مابین پرزهای با کیفیت و مقاوم خود نگاه می دارد .

کیفیت و دوام حوله های میکروفایبر

کیفیت و دوام حوله های میکروفایبر

گروه تولید زرین ساپ با ارائه قیمت استثنایی حوله تبلیغاتی میکروفایبر توانسته است محصولی بادوام که دارای عمری زیادتر از حوله های مشابه است را روانه بازار کند همچنین از این حوله می توان برای شستشو، خشک کردن، پولیش کاری و برق انداختن سطوح مختلف از آن استفاده نمود و از کیفیت بالای آن شگفت زده شد .فراموش نکنید قبل از اولین مرتبه ی استفاده از این حوله بهتر است آن را با آب سرد بشویید و خشک کنید تا آهار نگهدارنده ی محصول از بین برود. همانطور که گفته شد شستشوی آسان و بی دردسر این محصول با آب سرد انجام می شود و از ویژگی های مثبت آن به شمار می آید.

برترین کارخانه تولید کننده حوله میکروفایبر

برترین کارخانه تولید کننده حوله میکروفایبر

گروه صنعتی زرین ساپ مفتخر است به عنوان تنها کارخانه در صنعت حوله بافی که تمام مراحل تولید را در خود مجموعه به انجام می‌رساند؛ با ارائه قیمت استثنایی حوله تبلیغاتی میکروفایبر و با کیفیت بی بدیل و قابل رقابت با محصولات برتر دنیا تحت برند زرین ساپ عرضه نماید. بی‌شک این امر تصادفی نبوده بلکه تلاش و فعالیت بی‌وقفه طراحان، متخصصان و توانگران در این صنعت را به نمایش می‌گذارد.

موارد استفاده از حوله میکروفایبر

موارد استفاده از حوله میکروفایبر

  • بالش با الیاف طبیعی میکروفایبر
  • تن پوش های زنانه و مردانه
  • حوله استخر
  • حوله تزئینی
  • سرویس روتختی دو نفره و یک نفره
  • پتو
  • سرویس کاور روتختی
  • لحاف و بالش نوزادی
  • دستمال های نظافتی
  • دستمال جادویی

حوله میکروفایبر و کاربرد آن

موارد استفاده از حوله میکروفایبر

حوله میکروفایبر، به آن دسته از حوله هایی گفته میشود که قابلیت جذب فوق العاده را تا چندین بار دارا می باشند، آن هم بدون شستشو یا استفاده از مواد شوینده مختلف!حوله میکروفایبر این قابلیت را دارد که میتواند بیش از ۲ برابر از ظرفیت خود آب و مایعات را در خود نگه دارد. بدین ترتیب راحت تر میتوان به نظافت و تمیزی پرداخت و از طرفی نیازی به صرف زمان زیاد برای این کار نیست!کاربرد این دسته از حوله ها در تبلیغات، باعث نگرش مثبت و اعتماد مردم نسبت به برند شما میگردد. زیرا شما کاری نوین، جدید و البته بسیار باکیفیت را به بازار ارائه نموده اید.

نقش تبلیغات در فروش محصولات

نقش تبلیغات در فروش محصولات 

امروزه تبلیغات در دنیا حرف اول را برای فروش عالی و شناسایی بهتر میزند. بسیاری از افراد و سرمایه گذاران در این زمینه هزینه های زیادی را متقبل میشوند تا بلکه بتوانند در آینده نزدیک به سوددهی و فروش بالا دست یابند. در اکثر مواقع این امر میسر میگردد در صورتیکه شیوه درستی را برای تبلیغات محصول یا برند انتخابی را برگزیده باشند.

 

برچسب گذاری شده : / / / / / / /
ارتباط با ما