• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت انواع حوله پالتویی زنانه مرغوب

خرید حوله تن پوش پسرانه

انواع حوله های پالتویی زنانه از چه الیافی ساخته شده اند که نقش پذیری عالی دارند؟ قیمت یک حوله پالتویی زنانه از جنس مرغوب و باکیفیت، چقدر است؟ آیا نمونه ارزان یا گرانتر از نظر کیفیت تفاوتی با یکدیگر ندارند؟
حوله های پالتویی پر مصرف ترین حوله بعد از حمام، برای همه مردم شناخته میشود. این دسته از حوله ها به دلیل کارایی راحت و سهولت استفاده، طرفداران بسیاری در بین مرد و زن دارد. حوله های پالتویی به شکل لباسی گرم مانند پالتو، هستند که ضمن برگرفتن نم و رطوبت، بدن را نیز گرم نگه میدارد. این مورد باعث میشود احتمال بیماری هایی چون سرماخوردگی کاهش یابد. اما این دسته از حوله ها دارای دو جنس زنانه و مردانه هستند که از نظر شکل و ظاهر بسیار متفاوت و خاص می باشند.

قیمت حوله پالتویی

قیمت حوله پالتویی زنانه از جنس مرغوب

همه حوله ها از ترکیب یکسان نخ و پنبه، تولید میشوند و این موضوع در مورد انواع حوله های پالتویی زنانه نیز صادق است. نقش پذیری های ساده و شلوغی که بر روی این دسته از حوله های رنانه مشاهده میشود، نشانه اصالت و مرغوبیت کالاست.
حوله های پالتویی نسبت به سایر حوله ها، معمولا از بافتی سنگین تر برخوردارند که این به دلیل بافت و ظاهر خاص آن می باشد. اما بهتر است در انتخاب این دسته از حوله ها از بافتی سبک اما جنسی مرغوب استفاده ببرید. زیرا شستشو حوله های پالتویی سنگین بسیار مشکل و این احتمال وجود دارد که به ماشی لباسشویی صدمه وارد نماید. لذا این نکته را نیز در خرید انواع حوله پالتویی در نظر داشته باشید.
قیمت انواع حوله های پالتویی زنانه با توجه به جنس، نقش و نگارهای بکاررفته و مارک آن تعیین میگردد. که از رده قیمتی حدودا ۱۰۰ هزار تومان شروع میشود.

برچسب گذاری شده : / / / /
ارتباط با ما