• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت حوله استخری نازک باشگاهی

ویژگی حوله دستی کودک

قیمت حوله استخری نازک باشگاهی

قیمت حوله استخری نازک باشگاهی را با چند کلیک ساده می توانید متوجه شوید. قیمت حوله استخری زنانه و مردانه با کیفیت بسیار عالی و وزن مناسب به صورت عمده اعلام شد. حوله های ورزشی یکی از پرفروش ترین انواع حوله می باشند که برای راحتی حمل از پارچه های نازک تهیه و دوخته می شوند. با اعتماد خود ما را سرافراز کنید.

قیمت حوله استخری نازک باشگاهی

قیمت حوله استخری نازک باشگاهی

قیمت حوله استخری نازک باشگاهی در مناسب ترین حد ممکن می باشد و همه شما عزیزان می توانید از این قبیل کالاها ثبت سفارش داشته باشید. همه محصولات تولید شده در بهترین کیفیت ها و خاص ترین طرح ها عرضه بازار می شوند و به نوعی رضایت همه افراد را جلب می کنند. شما هم می توانید این محصولات را بررسی و امتحان کنید.

فروش حوله استخری و ورزشی

فروش حوله استخری و ورزشی

در بین تعداد کثیری از برند های فعال، برند زرین ساپ به عنوان یکی از برند های باسابقه و معتبر شناخته می شود که سالیان زیادی است در این زمینه فعالیت دارد و به عنوان برند معتمد ایرانیان حتی در خارج از مرز های ایران شناخته می شود. زرین ساپ با تولید محصولات باکیفیت با تنوع بالا و فروش آنها با مناسب ترین شرایط قیمتی سال های متوالی رضایت و اعتماد مشتریان را به سمت خود جلب کرده است.

قیمت حوله استخری ایرانی

قیمت حوله استخری ایرانی

حوله های استخری با بافتی بسیار منسجم و با کمترین و ریزترین منافذ تولید می شوند تا از این طریق با بالاترین سرعت آب و رطوبت روی سطح پوست را جذب کنند و تا حد امکان سطح پوست را خشک کنند. این محصول در ابعاد و سایز های مختلفی برای بچه ها و بزرگسالان تولید می شود. قیمت تمام شده حوله استخری مربوط به میزان وزن حوله است.

خرید حوله استخری زنانه

خرید حوله استخری زنانه 

خرید حوله استخری زنانه یکی از خرید های مورد پسند برای بانوان می باشد. به طور کلی حوله هایی که برای بانوان تولید می شود فانتزی تر و متنوع تر می باشد. برای مثال حوله های پر فروش از نوع دکلته می باشد که محبوبیت زیادی به خود اختصاص داده اند. برخی از این مدل ها با حالت کش دار در قسمت کمر زیبایی این محصولات را چند برابر می کند.

اهمیت حوله های استخری نانو

اهمیت حوله های استخری نانو 

اهمیت حوله های استخری نانو به نسبت دیگر حوله ها بیشتر می باشد. اگر از حوله ها به صورت مداوم استفاده می کنید، بهتر است نوع نانو را تهیه کنید چرا که می دانیم حوله ها اصلی ترین منبع جمع شدن باکتری ها می باشند اما با وجود خاصیت نانو تا حد چشمگیری از این مشکل پیشگیری می شود.

انواع حوله استخری تولید شده

انواع حوله استخری تولید شده

انواع حوله استخری تولید شده در این مجموعه بر اساس خواسته های شما عزیزان طراحی و تولید می شود. رایج ترین و پر فروش ترین این مجصولات به شرح زیر می باشد:

  • حوله های استخری نانو
  • حوله های استخری هتلی
  • حوله های استخری دستی
  • حوله های استخری ابعادی
  • حوله های استخری تبلیغاتی
  • حوله های استخری تک رنگ
  • حوله های استخری ساده
  • حوله های استخری فانتزی
  • و انواع دیگری می باشد.

 

برچسب گذاری شده : / / / /
ارتباط با ما