• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت حوله بچه گانه طرح دار ایرانی خوب

قیمت حوله پالتویی نوزاد در طرح های فانتزی

قیمت حوله بچه گانه طرح دار براساس چه معیارهایی مشخص می شود؟ آیا حوله های ایرانی بیشتر خرید و فروش می شوند یا مدلهای خارجی محبوب تر از محصولات داخلی هستند؟
حوله های بچه گانه تنوع طرح و رنگ بالایی دارند و طبیعتا تولیدکنندگان آن نیز چه در داخل کشور و چه خارج از ایران، بیشتر است. از این رو قیمت گذاری روی این حوله ها چندان کار راحتی نیست و بایستی شاخصه های زیادی را در نظر گرفته و طبق آن تعیین نرخ نمود. بعنوان مثال یکی از این شاخصه ها، مدل حوله بچه گانه است که بایستی مشخص شود. در زیر، دو مورد از اصلی ترین انواع حوله بچه گانه را با یکدیگر بررسی می کنیم تا با نحوه قیمت گذاری آنها نیز آشنا شویم.

حوله بچه گانه دخترانه

حوله های بچه گانه ای که برای دختران تولید می شوند، خیلی بیشتر از محصولات پسرانه مورد اقبال قرار می گیرند. دلیل آن هم اولا گرایش بالای دختران به خرید حوله می باشد و ثانیا چگالی مصرف دختران نسبت به پسران بالاست؛ در واقع اگر یک فرزند پسر در سال ۱ حوله تهیه کند، این عدد در فرزند دختر به ۲ و حتی بعضا ۳ می رسد. از این رو استقبال از حوله بچه گانه دخترانه بالاتر از همتای خود می باشد.

قیمت حوله بچه گانه

حوله بچه گانه پسرانه

در مقابل، حوله های پسرانه نیز توانسته اند رقابت خوبی را در بازار به نام خود ثبت کنند. این حوله ها اغلب از شخصیت های کارتونی محبوب پسران برای تنوع طرح و رنگ استفاده می کنند و طبیعتا با توجه آنها مواجه می شوند. کیفیت حوله پسرانه نیز همانند حوله دخترانه متناسب با نیاز مصرف کنندگان، قابل تغییر است. بطور کلی حوله پسرانه نیز مصرف خوبی دارد و می تواند در بازارهای مختلفی حتی در صادرات به فروش خوبی برسد.

قیمت حوله بچه گانه

قیمت حوله بچه گانه ایرانی

حال که با دسته های اصلی حوله بچه گانه آشنا شدیم، می توانیم بگوییم که هر کدام از این مدلها تعدد مدل بالایی داشته باشند یا جامعه هدف بیشتری را در بر بگیرند، در امر فروش موفق ترند و طبیعتا قیمت آنها نیز درخور تغییرات فراوانی خواهد شد. در خصوص حوله های ایرانی و غیر ایرانی نیز باید گفت ورود حوله های خارجی به بازار ایران کتمان پذیر نیست؛ لکن قدرت محصولات ایرانی آنقدر بالا هست که بتواند در مقابل محصولی مثل حوله بچه گانه ترک قد عَلَم کند. علی ایّ حال توصیه می شود جهت بهره مندی از قیمت های مناسب و نیز خدمات پس از فروش، حتما از محصولات ایرانی خرید نمایید.

قیمت حوله بچه گانه

منبع: حوله زرین ساپ

برچسب گذاری شده : /
ارتباط با ما