• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت حوله حمام سایز بزرگ دخترانه

مرکز فروش ست حوله نوزاد در تبریز 

حوله حمام سایز بزرگ دخترانه برای چه قد و وزنی مناسب تر است؟ قیمت این دسته از حوله های حمامی و استخری چگونه می باشد؟ آیا حوله حمام دخترانه سایز بزرگ تنوع رنگ بندی مناسبی دارد؟
افرادی که از نظر قد و وزن کمی پرتر هستند، معمولا نمیتوانند لوازم و لباسهای دلخواه خود را خریداری کنند و در تهیه آنها دچار مشکل میشوند. غالبا هم تنوع رنگ بندی در این دسته از سایزها کم تر میباشد. در مورد حوله ها نیز این وضعیت کم و بیش مشابه است، با این تفاوت که چون حوله ها قید و بند لباس های بیرون را ندارد، و اصطلاحا کمی آزادتر هستند، تقریبا به هر سایز و وزنی همخوانی لازم را خواهد داشت. حتی در پاره ای موارد برای خانمهایی که دارای اندامی پر و زیبا هستند و نمیتوانند در نمونه حوله های زنانه سایز و اندازه مورد نظر را بیابند، با کمی تغییر در انتخاب میتوانند از حوله های سایز کوچک مردانه بهره ببرند. در اینجا تنها مشکل، رنگ بندی خواهد بود! که مسلما رنگ حوله زنانه و مردانه با یکدیگر متفاوت خواهند بود و شاید مورد پسند برخی از خانمها نباشد! با توجه به این نیاز، بسیاری از تولیدکنندگان به فکر عرضه انواع حوله حمام در سایز بزرگ دخترانه و زنانه اقدام نموده اند.

حوله دخترانه

عرضه آنلاین حوله حمام دخترانه و زنانه

حوله های حمامی و استخری سایز بزرگ دخترانه معمولا برای بانوانی کاربرد دارد که از وزنی بالای ۸۰ کیلو و قدی بالاتر از ۱۶۰ برخورداند. البته این ارقام نسبی هستند ممکن است خانمی دارای وزنی ۷۰ کیلو باشد اما از استخوان بندی درشت و پرتری برخوردار باشد که باز هم باید از این دسته از حوله های سایز بزرگ بهره ببرد.
خوشبختانه تنوع رنگ بندی و مدل در این دسته از حوله های سایز بزرگ بسیار زیاد و عالی می باشد که نیاز مصرف کننده را به خوبی اغنا می نماید.

برچسب گذاری شده : / /
ارتباط با ما