• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت حوله دستی باکیفیت ارزان

حوله استخری عمده

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت حوله دستی در سطح متعادل و ارزان و با رعایت بودجه و توان مالی مشتریان توانسته است به عنوان یکی از مراکز خرید عمده حوله دستی در سطج کشور شناخته شود.

 

خرید اینترنتی حوله دستی

خرید اینترنتی حوله دستی

کارخانه زرین ساپ با ایجاد و راه اندازی وبسایت رسمی خود و همچنین تشکیل  گروه ها و کانال های ارتباطی نظیر اینیستاگرام zarrinsaptowel و تلگرام zarrinsap1 و اپلیکیشن واتساپ قصد دارد تا با فراهم نمودن امکان دسترسی به هریک از این رسانه های ارتباطی ، راه را برای خرید آنلاین و اینترنتی برای مشتریان و تجار و صاحبان برند ایرانی هموار نماید و تجربه خریدی  اصولی و مطمئن و بدون واسطه را میسر نماید.

قیمت حوله دستی بچه گانه

قیمت حوله دستی بچه گانه

 

گروه تولیدی زرین ساپ همیشه تاکید بر این موضوع داشته تا همواره رضایت خاطر متقاضیان خرید و همراهان گرامی را چه از نظر کیفی و چه از نظر زیبایی محصول به سمت خود جلب کند و این امید و آرزو را دارد تا با تولیدات هرچه بیشتر محصولات خود اعم از حوله های دستی نامی ماندگار و نیک را در عرصه تولید حوله های دستی در سطح کشور به ثبت رساند.

خرید عمده حوله دستی

خرید عمده حوله دستی

اینک قصد داریم تا معیار های اساسی دیگر که منجر به خرید عمده حوله دستی و تعیین قیمت حوله دستی با طرح هایی شکیل و فانتزی می شود را بررسی کنیم ، در ابتدا طرحهایی که روی آنها چاپ و دوخت می شود را با دقت بیشتری پیاده سازی می کنیم. حوله های دستی از نوع فانتزی، یکی از بهترین طرح ها و مدلها برای جلب نظر مشتری هستند. لذا شرکت هایی که توانایی تامین این مدل حوله ها را دارند، قدرت فروش بالاتری نیز خواهند داشت. شرکت زرین ساپ نیز توانسته است  از جمله شرکت های  نامدار و موفق در این عرصه باشد؛ زیرا توانایی تامین تیراژ بالاتری  از حوله های دستی فانتزی را دارد.

صادرات انواع حوله تبریز

با افتخار می توانیم اعلام داریم که انواع حوله زرین ساپ علاوه بر جلب رضایت مشتریان در بازارهای داخلی توجه خریداران در بازارهای صادراتی را نیز به خود مجذوب کرده اند و این روزها کشور های زیادی متقاضی محصولات ایرانی می باشند.
انواع حوله زرین ساپ با بسته بندی های مناسب صادراتی و با بهترین قیمت فروش به کشورهای زیادی از حمله ترکیه، روسیه، کشورهای عربی و … ارسال می گردد.

 

خرید عمده حوله دستی

صادرات انواع حوله تبریز

 

در این قسمت باید این نکته را متذکر شد که خرید عمده حوله دستی بسیار مقرون به صرفه تر از خرید به صورت خرده و تعداد کم می باشد.
در هنگام خرید عمده حوله دستی باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که  در تولید حوله ، الیاف به کار رفته در آن نقش به سزایی در قیمت تمام شده حوله تولید شده دارد.که بر این اساس این گروه تولیدی با تعیین قیمت حوله دستی سعی در تولید حوله های دست و صورت با بالاترین سطح کیفی و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و بهترین مواد اولیه در تولید این نوع از حوله ها را دارد.

مرکز فروش حوله دستی در تبریز

مرکز فروش حوله دستی در تبریز

حوله های تولیدی کارخانه زرین ساپ در مدل مستطیلی نقش برجسته طراحی و در رنگبندی های متنوع به بازار عرضه می گردد. پارچه حوله ای بکار برده شده در تولید این محصول بسیار نرم و لطیف بوده  و از جنس مرغوب و درجه یک ساخته شده و به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه، به مرور زمان کیفیت و رنگ خود را حفظ میکنند.

همچنین لبه ی دور دوزی شده ی آن ها از نخ کش شدن و جدا شدن الیاف حوله از یکدیگر جلوگیری خواهد کرد. این حوله های سرویس بهداشتی در رنگبندی های گوناگون تولید شده است.

 

انواع حوله دستی

انواع حوله دستی

حوله های دستی که یکی از پرکاربرد ترین نوع حوله ها می باشند در انواع مختلفی از جمله:

  • حوله دستی هتلی
  • حوله دستی تبلیغاتی
  • حوله دستی بچه گانه
  • حوله دستی استخری
  • حوله دستی نانو
  • حوله دستی ابعادی

تهیه و تولید می شوند.

ویژگی های حوله دستی

ویژگی های حوله دستی

حوله دستی تبریز این روزها در بازارهای فروش با استقبال بالایی رو به رو شده است و این سطح از استقبال و فروش گویای کیفیت بالا، تنوع در طرح و رنگ، سطوح بالای استاندارد ها، قیمت مناسب و … می باشد. حوله دستی تبریز در ابعاد مختلف، در انواع پرزکوتاه و پرز بلند تولید می شوند و از متریال صد در صد طبیعی تولید می شوتد که بدین سبب بافتی بسیاری نرم دارند و در کنار خشک کردن پوست ، از نرمی و لطافت پوست نیز حفاظت می کند.

برچسب گذاری شده : /
ارتباط با ما