• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت حوله نوزادی لطیف چیکو

فروش حوله تن پوش

قیمت حوله نوزادی و کودک در بازار فروش عمده در سح خوبی قرار دارد و قبول سفارشات در اسرع وقت انجام می گیرد. چیکو یکی از برندهای نام آشنا در صنعت پوشاک کودک و نوزاد است که امروزه حوله های نوزادی آن با قیمت بسیار مناسبی در بازار ایران به فروش عمده می رسد.
صنعت حوله و نساجی کشور این روزها در دوران اوج و داغ خود به سر می برد؛ چراکه قشر مصرف کننده این محصول به مراتب گسترده تر شده و طبیعتا نمی توان انتظار داشت در سکوت و انزوا بماند.

سرویس حوله نوزاد

اول از همه بایستی بدانیم که حوله های نوزادی در دو مدل تکی و سرویس یا همان سیسمونی عرضه می شوند و اینجا خریدار است که تعیین می کند از کدام مدل تهیه نماید؛ اما با توجه به آماری که از خرید و فروش حوله نوزادی در بازار ایران به دست آوردیم، بیشترین استقبال خریداران از حوله های سرویس بوده تا تک نفره. خود سرویس حوله ها نیز در مدلهای متنوعی دسته بندی می شوند که اکثرا از روی تکه های موجود در سرویس تعیین مدل می گردد.

قیمت حوله نوزادی برای خرید اقشار مختلف مردم بسیار حائز اهمیت است،  طبیعتا سرویس هایی که بیش از ۴ تکه حوله در خود دارند، از لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه ترند و مورد توجه بیشتری قرار می گیرند.

 

قیمت حوله کودک

انواع مدل های حوله نوزاد

مدلهای حوله نوزاد چندان زیاد نیستند. در واقع می توان آنها را به راحتی از هم تفکیک کرد و براساس نیاز کودک خود، یکی از مدلها را برگزید. حتی برخی برندها برای اینکه بتوانند پوشش خوب و هدفمندی را روی بازار حوله نوزاد داشته باشند، مدلهایی که عرضه می کنند مختص خودشان است و در واقع با آن مدل شناخته می شوند. برند چیکو نیز بیشتر با سرویس های چند تکه خود معروف است و اکثرا از مدلهایی مثل حوله تن پوش، کلاه حوله ای، حوله دستی و حتی پیش بند حوله ای در قالب یک پکیج استفاده می کند که سبب شده نامش بعنوان یکی از برترین عرضه کنندگان سرویس حوله نوزاد در بازار ایران مطرح شود.

قیمت حوله نوزادی

قیمت حوله نوزادی

فارغ از مدلها و طرح هایی که از حوله نوزاد در بازار موجود است، بررسی نیازهای هر بازار و تامین آنها می باشد. خریداران عمده که وظیفه پوشش بازارهای شهری و استانی خود را دارند، همواره به دنبال شرکتهایی می گردند که بتواند حداکثر مدلها و طرح ها را با قیمت هایی مناسب عرضه نماید. از این رو شرکت زرین ساپ می تواند یک گزینه خوب برای تحقق این امر باشد. این شرکت جزو طلایه داران صنعت نساجی و حوله بافی است و در هر یک از شاخه های حوله، توانسته منبعی عظیم از طرحها و رنگها را گرد هم آورد و مشتری را از مراجعه به جاهای مختلف بی نیاز کند.

قیمت حوله نوزادی

منبع: حوله زرین ساپ

برچسب گذاری شده : /
ارتباط با ما