• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت حوله های تبلیغاتی میکروفایبر

قیمت حوله تبلیغاتی

قیمت حوله تبلیغاتی میکروفایبر دائما در حال نوسان است. اکثر فروشندگان عمده نمی توانند خرید مطمئنی داشته باشند؛ چراکه پیش بینی قاطعی از وضعیت بازار ندارند.

قیمت حوله های تبلیغاتی میکروفایبر

تولید حوله تبلیغاتی در تبریز

حوله تبلیغاتی امروزه بعنوان یکی از بهترین کالای تبلیغاتی شناخته شده است که اکثر شرکتها و ارگانها برای تبلیغات مجموعه خود از آن بهره می گیرند.این حوله ها در ابعاد مختلف و وزن های استاندارد و متنوعی بافته می شوند که با سفارش مشتری قابل تغییر می باشد. توصیه می کنیم یکبار برای تبلیغ مجموعه خود از حوله ها استفاده کنید و از مزایایی که دارند برخوردار شوید.

 

خرید حوله تبلیغاتی میکروفایبر

حوله های میکروفایبر با توجه به قابلیت های ویژه ای که دارند بیشتر مورد توجه مشتریان قرار می گیرند. این حوله ها از نخ های ویژه ای تولید می شوند که باعث نرم بودن و همچنین قابلیت آبگیری زیادی دارند. وزن سبک و کیفیت این حوله ها باعث شده که مشتریها از این نوع سفارش دهند. چرا که در مقابل با سایر اقلام تبلیغاتی ویژگی های زیادی دارند.

پخش عمده دستمال میکروفایبر گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده ازنیروهای اجرائی فعال در بخش اجرائی کارخانه جات زرین ساپ در تلاش است تا محصولات خود را به صورت عمده در سراسر کشور و یا حتی دنیا پخش نماید.همواره وجود پرزدستمال بعد از نظافت سطوح شیشه ای یک مشکل بزرگ بوده وهست. وجود و تولید دستمال میکروفایبرچاره حل این مشکل است. دستمال میکروفایبرتولیدی زرین ساپ، یک گزینه برتر برای شیشه و آینه می باشد. یکی دیگراز ویژگی های جالب دستمال های میکرو فایبر شیشه زرین ساپ این است که حتی بدون استفاده از مایعات شیشه شوی و با مرطوب نمودن دستمال، قابلیت پاک کردن سطوح شیشه ای را دارند و جالب تر اینکه بعد از شستشوی ساده دستمال با آب، کمترین اثری از کثیفی روی آن بر جای نمی ماند. این محصول در رنگ بندی های متنوع و در بسته بندی های یک عددی به بازار عرضه شده است

فروش آنلاین دستمال میکروفایبر

امروزه در سایه پیشرفت تکنولوژی و رواج تجارت الکترونیک ، اغلب مردم در تلاش اند تا خرید و فروش و معاملات خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهند. علت پاک کنندگی شدید آنها در حالت خشک خاصیت آنتی استاتیک آن و در حالت تر شکست کشش سطحی مایعات و روغن می باشد.

در الیاف پنبه ای هنگام تمیز کردن و حرکت دستمال روی سطوح جامد ،مایعات و کثیفیها و روغن فقط به سطح الیاف متصل شده و سپس به آسانی ار آن جدا شده و دوباره به سطح مورد نظر متصل میشوند ولی در الیاف میکروفایبر ،مایعات و کثیفیها و روغن جذب الیاف گردیده و تا هنگام شستشوی دستمال از آن جدا نمیشوند.

فروش آنلاین دستمال میکروفایبر

فروش عمده دستمال میکروفایبر

ما امروزه برای رفع آلودگی های محیطی وپاک کردن سطوح و لوازم منزل ، از مواد شوینده شیمیایی استفاده میکنیم .اما متاسفانه این مواد شوینده موجب ایجاد برخی بیماری های دستگاه گوارش نیز می شود. در برخی از مکان ها و برای تمیز کردن اکثر اشیاء نمیتوان از این مواد استفاده کرد و در صورت استفاده ازین محصولات پاششی ، شما به سلامتی خود و دیگران ممکن است آسیب برسانید.

یکی از ساده ترین راه ها، استفاده از دستمال و آب است. امروزه دستمال هایی با تکنولوژی نانو تولید شده است که علاوه بر این که نیاز به مواد شوینده برای تمیز کردن سطوح ندارد ، بلکه میتوان از آنها ، پس از یک بار شست و شو، مجددا با همان قابلیت ابتدایی استفاده نمود.
پس از معرفی خصوصیات بیشتری از این دستمال های جادویی ، این محصول را جهت خرید عمده با قیمت بسیار ارزان و کاملا رقابتی به عرضه گزاریم. این گروه تولیدی با ارائه قیمت حوله تبلیغاتی با رنج پائین تری توانسته است محصولات خود را با تیراژ بالاتری به فروش برساند.

فروش عمده دستمال میکروفایبر

پخش عمده دستمال میکروفایبر

گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده ازنیروهای اجرائی فعال در بخش اجرائی کارخانه جات زرین ساپ در تلاش است تا محصولات خود را به صورت عمده در سراسر کشور و یا حتی دنیا پخش نماید.همواره وجود پرزدستمال بعد از نظافت سطوح شیشه ای یک مشکل بزرگ بوده وهست. وجود و تولید دستمال میکروفایبرچاره حل این مشکل است.

دستمال میکروفایبرتولیدی زرین ساپ،  یک گزینه برتر برای شیشه و آینه می باشد. یکی دیگر از ویژگی های جالب دستمال های میکرو فایبر شیشه زرین ساپ این است که حتی بدون استفاده از مایعات شیشه شوی و با مرطوب نمودن دستمال، قابلیت پاک کردن سطوح شیشه ای را دارند و جالب تر اینکه بعد از شستشوی ساده دستمال با آب، کمترین اثری از کثیفی روی آن بر جای نمی ماند. این محصول در رنگ بندی های متنوع و در بسته بندی های یک عددی به بازار عرضه شده است

پخش عمده دستمال میکروفایبر

قیمت حوله تبلیغاتی در کارخانه تولیدی

حوله زرین ساپ با سال ها تجربه در زمینه تولید انواع حوله های تبلیغاتی، توانسته محصولات خود را علاوه بر بازار داخلی در بازارهای خارجی نیز رواج دهد. بسته بندی شکیل و زیبا همراه با کیفیت حوله ها باعث شده شرکت حوله زرین ساپ جایگاه خود را در میان مشتریان خود پیدا کرده و هر روز با تقویت بخش تولید و ارائه سرویس بدون نقص، این جایگاه را تثبیت نموده است.

قیمت حوله تبلیغاتی در کارخانه تولیدی

کاربرد حوله های میکروفایبر

حوله های میکروفایبر امروزه کاربردهای چندگانه و فراوانی گرفته اند و از این رو، قیمت حوله تبلیغاتی در بازار دائما رو به افرایش است. لذا شرکتهای پخش و بنکدارانی که روی این محصولات کار می کنند، از نوسان شدید قیمت حوله تبلیغاتی شکایت دارند. همچنین با این روند، نمی توانند ریسک کرده و خرید کلانی انجام دهند؛ چراکه هر آن ممکن است قیمتها بشکند یا بالا رود.

کاربرد حوله های میکروفایبر

برچسب گذاری شده : / /
ارتباط با ما