• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت حوله پالتویی | فروش حوله پالتویی زیر قیمت بازار

نمایندگی خرید انواع حوله هنر

حوله که نام دیگر ان اب چین یا بشگیر است که از جنس پشم، پارچه و کاغذ است که دارای الیاف جذب کننده است. حوله معمولا برای خشک کردن و یا پاک کردن استفاده می شود، برای اینکه قابلیت ابگیری ان زیاد شود انها را پرز دار می سازند. 

در باره ی ریشه واژه ی حوله معمولا دو دید گاه وجود دارد: 

  • این واژه ریشه فارسی و ترکی دارد. از دو بخس خو و لی تشکیل شده که معنای کلی ان خوابدار است که به پرزهای روی ان اشاره دارد. از انجایی که در زبان ترکی خ وجود ندارد به مرور زمان به حولی و حوله تبدیل شده است.
  • واژه حوله از ریشه حول در زبان عربی گرفته شده است. این واژه در عربی به معنای نیرو و در زبان فارسی به معنی پیرامون و گردا گرد است. با این تعابیر حوله ابزاری است که پیرامون چیزی را فرا می گیرد. 

حوله انواع مختلفی دارد که نوع بافت ان می تواند دابی بافت یا ژاکارد باشد. انواع حوله عبارتند از: 

  • حوله حمام 
  • حوله قدی یا حوله پالتویی : این حوله بسیار بزرگ است. 
  • حوله شنا 
  • حوله دست و صورت 
  • حوله لباسی: حوله استین داری و گشادی که قبل و بعد از حمام می پوشند. 
  • حوله کاغذی 
  • حوله پارچه ای  
  • و…  

یک حوله خوب به طور معمول میتواند 5 سال تا 10 سال برای ما کارایی داشته باشد که البته این طول عمر به شرایط نگهداری و تعدا موارد استفاده و دفعات شستشو بستگی دارد. برای رعایت بهداشت بهتر است سالانه نسبت به تعویض ان اقدام نمایید. 

معمولا روی اتیکت های حوله اطلاعاتی در مورد ان ذکر شده که کمک می کند تا ویژگی های حوله را بدانیم. 

  • long staple/ extra long staple cotton : این نوشته بر روی حوله نشان دهنده ی ان است که حوله از الیاف بلند و خیلی بلند تشکیل شده است و حوله از مقاوت بالایی برخوردار است و لطافتی و نرمی خوبی دارد و پرز دهی ان خیلی کم است. 
  • turkish/ egyptian/ pima cotton: استفاده از این کلمات روی لیبل نصب شده کشور تولید کننده پنیه به کار رفته در حوله را معرفی می کند. این کشورها تولید کننده مرغوب ترین پنبه جهان هستند بنابر این حوله هایی از این جنس کیفیت خوبی دارند. قابل ذکر است که pima یک نوع پنبه تولیدی در کشور امریکا است. البته باید حوله مورد نظر را از مراکز معتبر خریداری کنید زیرا برخی از فروشندگان برای ترغیب مشتری اتیکت های دروغ به حوله می چسبانند و کالای بی کیفیت را با نام برند های خوب به فروش می رسانند. 
  • absorbency: بیان کننده میزان جذب اب توسط حوله می باشد. 
  • gram per squder meter: وزن حوله را نشان  می دهد حول ها معمولا در سه دسته سبک، معمولی و سنگین دسته بندی می شوند. 
  • oeko-tex: این نشان یک تاییدیه است که بیان می دارد این محصول فاقد هر گونه مواد مضر که برای بهداشت عمومی مضر است، می باشد. این تاییدیه فقط برای کالا های اماده است که فاقد هر گونه مواد خطرناک است. از جمله مواد مضری که ممکن است در ساخت حوله استفاده شود عبارتند از: فرم الائید ها،پلاستیزول ها، پنتا کلرو فنل و فلزات سنگین.  
  • zero twist: این نوع نخ ها بسیار لطیف و فاقد تاب می باشند. حوله های این جنس بسیار نرم و پف کرده هستند. این حوله ها معمولا عمر کوتاهی دارند و پرز دهی انها بسیار زیاد است. 
  • و… 

به هنگام خرید حوله حتما به اتیکت ان توجه کنید زیرا ویژگی های ان را  نوشته و با دانستن این موارد می توانید حوله خوب و مناسبی خریداری کنید. 

قیمت حوله پالتویی با توجه به راحتی و کیفیتی که دارند نسبت به سایر حوله مناسب است. 

قیمت حوله پالتویی | فروش حوله پالتویی زیر قیمت بازار

قیمت حوله پالتویی

قیمت حوله پالتوییحوله معمولا انواع مختلفی دارد که قیمت ان با توجه به مواد به کار رفته در ان متنوع و متفاوت است. سایز حوله پالتویی برند های مختلف متفاوت است. از جمله برند های معروف تولیدی حوله می توانیم به چند مورد اشاره کنیم:

  • حوله پالتویی برق لامع مدل کویر  
  • حوله پالتویی ترک 
  • حوله پالتویی دیبا 
  • حوله پالتویی نارسیس طرح سارا 
  • حوله کویر  
  • حوله تبریز 
  • حوله تن پوش ترک 
  • و… 

برند های مختلف بسته به کیفیت کالای تولیدی حوله هایی با قیمت های متنوع به بازار عرضه می کنند. قیمت حوله سایز بزرگ نسبت به سایز کوچک بیشتر است. قیمت حوله دستی نسبت به حوله حمام ارزان تر است. قیمت حوله برق لامع و قیمت حوله رزیتا  به سبت سایر برند ها منصفانه تر و ارزان تر است. این تولیدی ها با عرضه حوله تن پوش ارزان لا کیفیت توانسته اند محبوبیت زیادی در بین خریداران دست یابند. حوله برق لامع جزء بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی است. این تولیدی در بیشتر شهر ها نمایندگی دارد به عنوان مثال: 

  • نمایندگی حوله برق لامع در شیراز 
  • نمایندگی حوله برق لامع در اصفهان 
  • نمایندگی حوله برق لامع در شمال تهران 
  • نمایندگی حوله برق لامع در غرب تهران  
  • نمایندگی حوله برق لامع در شرق تهران  

فروش ارزان ترین حوله پالتویی در کشور

فروش ارزان ترین حوله پالتویی در کشوریکی از مارک های داخلی حوله، حوله ماندگار است که با قیمت مناسبی به بازار عرضه می شود اما ایا حوله ماندگار خوبه؟ 

این حوله ها از تنوع و کیفیت و قیمت مناسبی برخوردارند که خریداران بسیاری از کیفیت این برند حوله راضی هستند. البته حوله ها و برندهایی به ایت نام به بازار عرضه می شود که اصل نیستند و کلاهبرداران کالا های تقلبی بی کیفیت را با نام برند تجاری معروف به بازار عرضه می کنند تا سود بسشتری نصیب انها شود. بهتر است برای خرید به نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر مراجعه کنیم. 

تولید کنندگان حوله در کشور به دنبال جذب خریداران هستند بنابر این برای اینه ار کورس رقابت جا نمانند حوله های زیبا و با کیفیت را با قیمت ارزان به بازار عرضه می کنند تا سهم بیشتری از فروش بازار را به خود نسبت دهند. 

خرید حوله پالتویی در سایز های مختلف

خرید حوله پالتویی در سایز های مختلفافرادی که به دنبال خرید حوله پالتویی هستند بیشتر به رنگ و  جنس و طرح حوله توجه می کنند غافل از اینکه سایز حوله معیاری است که خیلی مهم است و اکثرا نسبت به ان بی توجه اند. این افراد زمانی متوجه اشتباه خود می شوند که حوله را خریداری کرده و هنگام استفاده می بینند که تناسبی با اندام و هیکل انان ندارد و خیلی زود از انتخابشان پشیمان می شوند و قصد تعویض ان را دارند. معمولا از نظر بهداشتی پوشیدن حوله در مغازه کار درستی نیست حال سوالی که پیش می اید این است که برای انتخاب حوله ای با سایز مناسب باید چکار کنیم؟ 

از انجایی که افراد مختلف سایز های متفاوتی دارند بهتر است با سایز بندی حوله های پالتویی اشنا شوید. با توجه به اندازه سر شانه و قد می توان سایز مناسب خود را انتخاب کنید. 

با توجه به اندازه ی سرشانه سایز های مختلف small برای سر شانه های کوچک، medium برای سر شانه های متوسط ،large برای سرشانه های بزرک و x large برای سر شانه های خیلی بزرگ به بازار عرضه شده است. 

سلیز حوله های پالتویی بر اساس قد براساس سلیقه شخصی متنوع است اگر حوله تا مچ پا می خواهید باید حوله بلند انتخاب کنید و اگر تا زانو می خواهید باید حوله های کوتاه تر را انتخاب کنید. 

حوله های تن پوش کودکانه نیز در سایز های مختلف از نوزادی تا نوجوانی دوخته شده است. بهتر است برای کودکان حوله بلند و تا مچ پا را بخرید زیرا انها در برابر سرما مقاومت کمتری دارند و هم اینکه رشد انان زیاد است و حوله بلند را می توان تا چند سال استفاده کرد اما اگر حوله کوتاه بخریم خیلی زود باید ان را تعویض کنیم. 

تولید حوله پالتویی در مدل های مختلف

تولید حوله پالتویی در مدل های مختلفخوشبختانه تولید کنندگان حوله با به کارگیری ابزار و تجهیزات پیشرفته سعی کردند حولهای زیبا با رنگ های متنوع و طراحی های روز دنیا را به بازار عرضه کنند. انها انواع حوله ها را از نظر ساخت و دوخت و رنگ  به بهترین نحو تولید کردند. 

حوله یکی از وسایل شخصی است که هر کس به طور روزانه یا هفته ای از ان استفاده می کند. تولید کنندگان انواع حوله ها ی مختلف را برای سنین مختلف خردسال و بزرگسال تولید کرده اند. 

از انواع حوله ها میتوان به حوله های متری ، حوله های تن پوش و حوله های پالتویی و … اشاره کرد. حوله پالتویی یکی از پرتقاضا ترین انواع حوله ها است. حوله های پالتویی  به علت اینکه حجم زیادی از بدن را می پوشاند، پروسه خشک کردن بدن را تسریع می بخشد. 

خریدار رنگ های متنوع حوله پالتویی

خریدار رنگ های متنوع حوله پالتوییحوله های پالتویی با رنگ های متنوع برای سلایق گوناگون تولید شده است. در گذشته رنگ و طرح این حوله ها بسیار محدود بود، از انجایی که امروزه مشتریان به دنبال طرح های متنوع  و رنگارنگ هستند تولید کنندگان با جدید ترین طرح ها و مدل ها این نیاز خریداران را رفع کرده اند. هنگامی که  وارد یک فروشگاه حوله می شویم رنگ های متنوع چشم های همگان را به خود خیره می کند. 

کشور های وارد کننده حوله پالتویی

کشور های وارد کننده حوله پالتوییبا اینکه طرح های تولیدی داخلی به اندازه کافی با کیفیت است اما حوله های خارجی با کیفیتی نیز که از طرح های جدید و روز دنیا تولید شده اند وارد بازار شده اند که طرفداران خاص خودش را دارد. گاهی در این حوله های وارداتی کالا های بی کیفیت نیز به چشم می خورد بهتر است هنگام خرید توجه کنید. صرف اینکه کالایی وارداتی و خارجی است دلیل بر خوب بودن و مرغوب بودن ان کالا نیست زیرا کالاهای وارداتی نیز از درجه کیفیت متفاوتی برخوردارند. برخی از انها با کیفیت و درجه یک هستند و برخی بی کیفیت هستند.مراقب باشید کالاهای بی کیفیت را با قیمت گران نخرید. 

سفارش عمده حوله پالتویی

سفارش عمده حوله پالتوییتولید کنندگان حوله های درجه یک و با کیفیت را با قیمت مناسب به خریداران عرضه می کند. فروشگاه ها با سفارش عمده حوله  از برندهای مختلف کلکسیونی متنوع  و رنگارنگ را برای مشتریان فراهم میکنند. گاهی انقدر تنوع طرح و رنگ زیاد است که خریداران سر در گم می شوند. بهتر است قبل از اقدام به خرید به طور کامل در این باره تحقیق کنید تا دچار سر در گمی نشوید. این نکته قابل ذکر است، در معیار هایی که برای انتخاب حوله در نظر دارید کیفیت را نیز قرار دهید تا بتوانید سال ها از ان استفاده کنید. 

فروشگاه طرح های مختلف حوله پالتویی

فروشگاه طرح های مختلف حوله پالتوییفروشگاه ها به دنبال جذب مشتری هستند به همین دلیل هنگام خرید کالا سعی می کنند همه طرح ها را سفارش دهند و سلایق مختلف را در نظر می گیرند. خریدار وقتی وارد فروشگاهی می شود که انواع طرح و رنگ را در بین کالا های خود دارد می توانند در مدت زمان کوتاهی حوله مورد نظر خود را انتخاب کنند. فروشگاه های بزرگ حوله  از این نظر برای افرادی که حوصله گشت و گذار در بازار را ندارند مناسب است. 

صادر کننده حوله پالتویی در اندازه های بزرگ و کوچک

صادر کننده حوله پالتویی در اندازه های بزرگ و کوچکهمانطور که قبلا ذکر شد با اینکه حوله های ایرانی با کیفیت هستند گاهی عمده فروشان برند های معتبر خارجی را بسته به نیاز نیز وارد می کنند. البته تولیدی های کشور ما نیز در این زمینه فعالیت هایی دارند و محصولات خود را به کشور های خارجی صادر می کنند. تولید کنندگان طیف های مختلف سنی را در نظر می گیرند و حوله هایی در اندازه های مختلف و برای سنین مختلف از خرد سال تا بزرگسال تولید می کنند و به بازار داخلی و خارجی عرضه می کنند. این حوله ها به کشور های ترکیه، عراق، افغانستان و برخی کشورهای عربی صادر می شود و به اقتصاد کشور کمک می کند. 

سایت خرید حوله پالتویی کلاه دار و بی کلاه

سایت خرید حوله پالتویی کلاه دار و بی کلاهعلاوه بر نمایندگی ها و  مراکز فروش فروش حوله های پالتویی به صورت اینترنتی و انلاین نیز صورت میگیرد. این حوله ها در انواع بی کلاه و کلاه دار تولید می شوند. با مراجعه به این سایت ها می توانید انواع مختلف حوله را در کوتاه ترین زمان ببینید و قیمت ها را با هم مقایسه کنید اینگونه می توانید حوله را به قیمت ارزان تر بخرید و درب منزل تحویل بگیرید. 

حراجی حوله پالتویی در کشور

حراجی حوله پالتویی در کشوراگر به دنبال حوله ارزان هستید بهتر است سری به حراجی ها های حوله در کشور بزنید در این حراجی ها گاهی می توانید حوله درجه یک را با قیمت باور نکردنی و خیلی ارزان بخرید. گاهی اوقات برخی فروشگاه ها در زمان محدودی تخفیف قابل توجهی را به اجناس خود می دهند تا نظر انها را جلب کنند. 

عوامل موثر در قیمت گذاری حوله پالتویی

عوامل موثر در قیمت گذاری حوله پالتوییعوامل مختلفی بر قیمت حوله موثر است از جمله : 

  • جنس مواد اولیه 
  • خاصیت آبگیری حوله 
  • نرم ولطیف بودن 
  • وزن حوله 
  • الگوی دوخت 
  • طرح و رنگ 
  • و… 
برچسب گذاری شده : / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
ارتباط با ما