• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت خرید انواع حوله نانو

خرید عمده حوله استخری ارزان و مرغوب

قیمت خرید انواع حوله نانو بسته به نوع  و ابعاد حوله متفاوت است.حوله های دستی نانو از جمله پر فروش ترین محصولات در بازار حوله می باشند که اکثر تولیدی ها، امکان خرید مستقیم را نیز برای خریداران عمده فراهم کرده اند.

انواع حوله های نانو

حوله های نانو در انواع مختلفی از قبیل:

قیمت خرید انواع حوله نانو

  • حوله نانو دستی
  • حوله نانو حمامی
  • حوله نانو استخری
  • حوله نانو باشگاهی
  • و غیره…

تهیه و تولید و به بازار عرضه می شوند.

کاربرد حوله های نانو

با شروع شدن فصل تابستان و بالا رفتن گرمای هوا، تعریق بدن بالطبع زیاد شده و سبب بوی بد میگردد، این عاملی است که بسیاری از افراد به ویژه بانوان از آن فرار میکنند و به فکر راه چاره ای برای آن میگردند. این مورد برای ورزشکاران بیشتر به چشم میخورد به خصوص هنگام انجام دادن فعالیت های مختلف ورزشی. البته نیاز یک ورزشکار است که بدن تعریق نموده تا چربیهای اضافه آب شوند! اما خشک نمودن عرق بدن ورزشکاران با استفاده از انواع حوله معمولی میسر نیست! زیرا حوله های معمولی ضمن آنکه چندان جاذب نیستند، پس از خیس شدن از تعریق، باعث رشد و تجمع انواع باکتری و قارچ نیز میگردند. از طرفی حجم حوله های معمولی در سایزهای مختلف کمی زیاد است که همین عامل قدرت حمل آنرا در انواع ساکهای ورزشی کمی مشکل می نماید. در نتیجه لزوم بهره بردن از یک حوله نانو در این مواقع به خوبی احساس میشود.

قیمت خرید انواع حوله نانو

ویژگی حوله های نانو

غالبا حوله های نانو دارای جذب بسیار بالایی هستند؛ یعنی با یکبار استفاده از آن ضمن آنکه عرق را به خوبی خشک می نماید، اثری از خیس شدن در آن مشاهده نمیگردد! همین عامل خشک و جاذب بودن انواع حوله نانو، مانع از رشد میکروبهای گوناگون شده و در نتیجه به بهداشت فردی هر شخص نیز کمک شایانی می کند.

قیمت خرید انواع حوله نانو

تولید حوله های نانو

تولید انواع حوله به شکل نانو در سال های اخیر بیش از پیش رواج پیدا کرده است و از آنجا که کشور ایران در زمینه تولیدات نانو پیشرو می باشد، انواع حوله نانو را با بالاترین درجه کیفیت تولید می کند. حوله های استخری نانو تا دو برابر جذب بالاتری نسبت به دیگر انواع حوله دارند و رطوبت و آب روی سطح بدن را سریع تر و با درصد بالاتری جذب می کند.

قیمت خرید انواع حوله نانو

فروش حوله های نانو

شرکت زرین ساپ برای راحتی و سهولت خرید فروشگاه  های اینترنتی معتبری تهیه نموه تا مشتریان و خریداران گرامی در کم ترین زمان ممکن محصول مورد نیاز را پس از بررسی قیمت و کیفیت خریداری نمایند.اگر جزئیات آمار را نیز مورد بررسی قرار دهیم، خواهیم دید که در میان تمامی فروشنده ها، حوله های تولید زرین ساپ بیشتر از بقیه برندها متقاضی دارند و  همین امر باعث کاهش قیمت بوده و این، یک امتیاز مثبت برای تبریز است.

برچسب گذاری شده : / / / /
ارتباط با ما