• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت فروش انواع حوله استخری مردانه

ویژگی حوله دستی کودک

فروش انواع حوله فروش انواع حوله

قیمت فروش انواع حوله استخری مردانه را می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه ما مشاهده نمایید. قیمت فروش انواع حوله استخری وابسته به سایز و کیفیتی که دارند تعیین می گردد. حوله استخری مردانه را می توانید در انواع مدل ها از طریق این سایت اینترنتی خریداری نمایید.

خرید حوله استخری مردانه ارزان قیمت

آیا از انواع حوله استخری فقط باید در کنار استخر و یا بعد از آبتنی کردن استفاده نمود؟ ابعاد مناسب برای انواع حوله استخری مردانه کدام است؟ خرید و فروش حوله استخری در طرح های متنوع و جدید با قیمت مناسب، از هم اکنون در سایت فراهم آمده. جهت خرید و فروش انواع حوله استخری مردانه می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

فروش انواع حوله
مربیان شنا، غواصان و حتی شناگران معمولی که به قصد آبتنی کردن در آب استخر یا رودخانه دل به دریا می زنند، پس از خروج از آب نیاز به استفاده از یک حوله استخری مناسب دارند. همانطور که میدانید، حوله ها دارای انواع مختلف و گوناگونی می باشند مانند دستی، حمامی، یکبار مصرف، استخری، زنانه، مردانه و… . هر فرد با توجه به نیاز روزانه یا قرار گرفتن در موقعیت های مختلف به انتخاب یک یا چند مورد میپردازد. به عنوان مثال هرگز نمیتوان از یک حوله دستی کوچک برای خشک نمودن صورت و بدن در کنار استخر بهره برد! بنابراین هر نمونه از حوله ها کاربرد خاص خود را می طلبد.

فروش انواع حوله

قیمت حوله استخری مردانه در انواع سایز ها

حوله استخری معمولا دارای ابعادی بین ۶۵*۱۳۰ یا ۷۰*۱۴۰ هستند تا بتوانند به خوبی بدن را پوشش دهند. استثنائا در انواع حوله استخری، پوشانندگی و آبگیری بالا بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا در استخر مدت زمان خروج و پوشیدن لباس کمی سریعتر از مکانهای دیگر مانند منزل است! به همین دلیل باید در این مورد خاص از حوله ای مرغوب و باکیفیت بهره برد. حوله استخری برای زنان، مردان و بچه ها متفاوت هستند و گاهی در ابعاد و سایز نیز متغیر می باشند. از این دسته از حوله ها میتوان بعد از استحمام نیز استفاده نمود و لزوما کاربرد صرف در کنار استخر یا رودخانه و دریا را ندارد!

فروش انواع حوله

انواع حوله استخری ایرانی

حوله های استخری ایرانی در انواع بی شماری موجود می باشند و هر یک از ویژگی خاض مربوط به خود برخوردار می باشد که در این بخش انواع حوله استخری را نام خواهیم برد:

برخی از حوله های استخری ذکر شده در بالا به عنوان مثال حوله دکلته و نیم تنه مخصوص بانوان می باشد و در نوع مردانه موجود نمی باشد. فروش انواع حوله در این سایت اینترنتی در انواع مدل ها با کمترین سود انجام می شود.

فروش انواع حوله

فروش حوله استخری ایرانی با کیفیت

حوله های استخری ایرانی در بسیاری از مدل ها تولید می گردند و هر یک وابسته به نوعی که دارند از قیمت مختلفی برخوردار می باشند که البته گفتنی است این نوع از حوله ها در برند های ایرانی به طور کلی از قیمت های ارزان و مناسبی برخوردار می باشند.
حوله استخری ایرانی به گونه ای طراحی و تولید شده است تا مناسب و سازگار با پوست افراد ایرانی باشد و افراد به راحتی و با اطمینان خاطر بتوانند از این محصول خریداری نمایند.

فروش انواع حوله

بهترین روش شستشو حوله

حوله ها باید به خوبی شسته شوند تا از هر گونه باکتری و قارچ به دور باشند. بهترین دما برای شستشو حوله ها بین ۶۰ الی ۷۰ درجه سانتی گراد می باشد زیرا در این دما میکروب ها ار بین می روند. حوله ها را بهتر است با مواد ضدعفونی کننده و نرم کننده های مایع بشویید تا از دوام بالاتری برخوردار باشند.

فروش انواع حوله

تولید حوله استخری دکلته زنانه

نوع جدیدی از حوله ها که برای بانوان طراحی گردیده شده است حوله استخری دکلته می باشد که بسیار طرفداران زیادی به خود جلب نموده است. این نوع از حوله ها در سایز ها و طرح های مختلفی تولید و به فروش می رسد و خوشبختانه سالانه نیمی از فروش حوله های استخری را به خود شامل می شود. این نوع از حوله ها را می توانید به صورت عمده در سایز های مختلف همراه با بسته بندی های شیک و لاکچری از این سایت اینترنتی خریداری نمایید.

 

برچسب گذاری شده : / / / / /
ارتباط با ما