• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مراکز خرید و فروش حوله مناسب هتل

تولید حوله استخری با نخ بامبو

حوله مناسب هتل  را می توانید از مراکز خرید و فروش عمده و مستقیم انها، با قیمت به مراتب ارزان تر از بازار خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید و این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

حوله مناسب هتل

روش های خرید حوله مناسب هتل

اگر به دنبال خرید حوله مناسب و مخصوص اتاق های هتل هستید و قصد خرید عمده و کلی این محصول را دارید، ما به شما مراجعه مستقیم و بی واسطه به مراکز تولید این محصولات را پیشنهاد می کنیم. از این مراکز می توانید انواع این محول را با حجم بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.
همچنین با مراجعه به مراکز خرید و فروش انواع حوله در کشور، می توانید این محصول را به صورت کلی و یا جزئی، با قیمت به صرفه تهیه نمایید. به روش های غیر حضوری هم می توانید کالای مورد نیاز خود را سفارش داده و خریداری نمایید.
یکی از این روش ها، برقراری تماس با تلفن های این مراکز فروش است. همچنین پل های ارتباطی گسترده ای در فضای مجازی، برای عرضه بهتر خدمات به مشتریان در نظر گرفته شده است که می توانید از انها نیز بهره ببرید.
یکی از این راه ها، وب سایت های فروش انلاین انواع حوله است. با بکار گیری این سایت ها، به اطلاعات کاملی از انواع مختلف این محصول دست می یابید و پس از بررسی تمام محصولات، می توانید کالای مورد نظر خود را سفارش داده و بخرید.
مزیت این روش نسبت به روش های حضوری، سادگی و سهولت انجام و نیز سرعت بیشتر ان است.

حوله مناسب هتل

انواع حوله مناسب هتل

حوله های هتلی، یکی از ابزاری هستند که غالبا به شکل عمده و کلی خریداری می شوند. این حوله ها به صورت گسترده، در انواع و اقسام مدل ها و با الیاف گوناگون ساخته می شوند. دو نوع دسته بندی مختلف برای این حوله ها وجود دارد.

  1. دسته بندی بر اساس الیاف و جنس حوله:
    • حوله پنبه ای
    • حوله پشمی
    • حوله ابریشمی
    • حوله نایونی
  2.  دسته بندی بر اساس مدل حوله:
    • حوله دست و صورت
    • حوله پالتویی یا تن پوش
    • حوله بزرگ یا ابعاد
    • حوله مخصوص حمام
    • حوله استخر و سونا

حوله مناسب هتل

الیاف بکار رفته در ساخت حوله

در قسمت قبل، به یک نمونه از دسته بندی انواع حوله، بر اساس جنس مواد اولیه و الیاف انها اشاره کردیم. در این قسمت به توضیح مختصری در این زمینه می پردازیم:
حوله پنبه ای: از الیاف طبیعی پنبه بافته شده اند. این حوله ها به دلیل ساختار حجیم پنبه بسیار نرم و سبک هستند. همچنین قدرت جذب اب بالایی دارند. استفاده از این نوع حوله ها پس از استحمام، احساس راحتی عمیقی به شما می بخشد. شستشوی انها راحت است و به سهولت نیز خشک می شوند. به دلیل وجود مواد اولیه طبیعی و سالم در انها، هیچ نوع الرژی و حساسیتی برای بدن ایجاد نمی کنند.
حوله پشمی: این حوله ها از جنس پشم گوسفندان ساخته شده اند. قدرت جذب انها خیلی بالا است و در فصل زمستان گرمای مطبوعی دارند. اما وزن انها سنگین بوده و خشک شدنشان زمان زیادی می برد. همچنین الیاف پشمی ممکن است برای برخی افراد ایجاد حساسیت نماید.
حوله ابریشمی: حوله ای بسیار نرم و لطیف است. وزن سبک وساختار نازکی دارد. مناسب فصل تابستان است و خیلی زود و سریع خشک می شود، اما قدرت جذب آب در ان نسبتا کم است.
حوله نایلونی: از الیاف مصنوعی و غیر طبیعی ساخته شده اند. معمولا وزن سبک و قدرت جذب خوبی دارند. همچنین باعث تولید و یا تحریک الرژی نیز نمی شوند.

قیمت حوله

قیمت حوله در بازار، بیش از همه به روش خرید ان بستگی دارد. معمولا در خرید کلی قیمت ها بسیار ارزان تر و به صرفه تر خواهد بود.

برچسب گذاری شده : / /
ارتباط با ما