• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز تولید حوله دستی با قیمت مناسب

بهترین مارک حوله استخری

ورود شما کاربر گرامی را به مرکز فروش و تولید حوله دستی با قیمت هایی کاملا ارزان و مقرون به صرفه با کارایی  فوق العاده بالا و موثر در منازل و سایر مکان ها که استفاده از حوله دستی به عنوان عامل مهم در پیشبرد اصول و اهداف بهداشتی به عنوان یک امر مهم و ضروری ، اهمیت دارد را گرامی می داریم.

تولید حوله دستی ارزان

تولید حوله دستی ارزان

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با تولید و فروش انواع حوله دستی با قیمت هایی کاملا استثنایی همواره بر این اصل پایبند است تا تولیدات خود را با کیفیتی هرچه تمتامنر به بازار جهانی عرضه نماید و این امید و آرزو را دارد تا با استقبال از فروش بی سابقه این محصول همواره انواع توان های مالی خریداران عمده را پشتیبانی نماید و بودجه های متفاوت را در نظر گرفته باشد.

مرکز تولید حوله دستی با قیمت مناسب

مرکز تولید حوله دستی با قیمت مناسب

 

کارخانه تولیدی زرین ساپ همواره آماده پذیرش انواع سفارش های تولید و فروش انواع حوله های دستی در ابعاد و اندازه های متفاوت می باشد. لازم به توضیح می باشد که حوله های دستی اغلب در اندازه های کوچک تولید شده و استفاده آنها به دلیل جاگیر نبودنشان خیلی سهل و آسان است. قیمت تولید حوله های دستی نیز همواره با توجه به کیفیت تولید و مواد اولیه به کار برده شده در تولید آنها که اکثرا نخ پنبه ۱۰۰%  می باشد تعیین می شود.

مرکز تولید حوله دستی به صورت عمده

مرکز تولید حوله دستی به صورت عمده

میزان فروش بالا و استقبال از تولید و فروش محصولات حوله ای خصوصا حوله های دستی به دلیل کاربرد فراوان و دارابودن ویژگی های مثبت و بارز ببشمار آنها، این گروه تولیدی را به این مسیر هدایت مینماید که خط تولید خود را همواره در وضعیت فعال نگه دارد و میزان تولیدات خود را به حد انبوه برساند.

تولید حوله دستی با فناوری های نوین

تولید حوله دستی با فناوری های نوین

مراقبت از پوست یکی از ضروریات روزانه است. چه در خانه و چه در بیرون از خانه باید به مسایل بهداشتی توجه زیادی شود. ممکن است در محل کار و یا در منزل نیاز به شستن مداوم دست‌ها داشته باشیم و این یعنی داشتن یک حوله با ابعاد مناسب برای ما ضرورت دارد. اگر سایز حوله‌های بزرگ برای شما مناسب نیست و به دنبال ابعاد کوچک‌تری هستید که برای مکان‌های خاص مورد استفاده قرار دهید، پیشنهاد ما به شما محصولات شرکت زرین ساپ است.

 

فروش حوله دستی در تبریز

فروش حوله دستی در تبریز

حوله دستی زین ساپ گزینه‌ای مناسب برای دستشویی و همین‌طور آشپزخانه محسوب می‌شود. این حوله از الیاف طبیعی پنبه تولید شده است تا هنگام استفاده باعث آسیب رسیدن به پوست صورت و دست‌ها نشود. پنبه علاوه بر نرمی و لطافت، استحکام و طول عمر خوبی دارد و در صورت نگهداری و شست‌وشوی صحیح، تا مدت‌ها بدون تغییر باقی خواهد ماند. گفتنی است پرز‌های دو طرف حوله قادر به جذب رطوبت و آب هستند و درنتیجه به سریع‌تر خشک شدن دست و صورت کمک بسزایی می‌کنند

 

 

 

 

مرکز تولید و فروش حوله دستی به صورت آنلاین

مرکز تولید و فروش حوله دستی به صورت آنلاین

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با هدف ترویج تکنولوژی تجارت آنلاین همواره تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با ایجاد یک تیم انفورماتیک که برگرفته از کانالهای اجتماعی مجازی و وبسایت های اینترنتی بوده ، انواع ویژگی های محصولات حوله ای خود را اعم از حوله دستی در معرض دید عمومیت متقاضیان خرید قرارداده و محصولی ارزنده و در خور شآن مصرف کننده را  تقدیم حضور متقاضیان خرید نماید.

 

کاربرد و ویژگی های حوله دستی

کاربرد و ویژگی های حوله دستی

حوله‌ی دستی زرین ساپ  با رنگ‌بندی متنوعی که دارد یک انتخاب ایده‌آل برای استفاده شخصی است.انواع حوله های دستی زرین اسپ با  رنگ های متنوع و جذاب برای تمام سلیقه‌ها طراحی شده است. الیاف این حوله از پنبه بوده و به دلیل لطافت بالایی که دارد در صورت استفاده مداوم هیچ آسیبی به پوست شما وارد نخواهد کرد.

 

 

انواع حوله دستی

فروش حوله دستی در تبریز

کارخانه تولیدی حوله دستی زرین ساپ اقدام به تولید حوله هایی می نماید که هر دو طرف حوله طرح‌دار است تا در صورت آویز کردن آن در معرض دید، ظاهری زیبا و مناسب داشته باشد. این مدل در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود تا بنا به سلیقه‌ی خود یا افراد خانواده، بهترین رنگ را خریداری کنید. برای شست‌وشوی حوله حتماً به دستورات یا علائم ذکر شده روی محصول دقت کنید تا کیفیت و رنگ آن دچار تغییر نشود.

 

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما