• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز تولید حوله دستی در دنیا

مرکز فروش حوله در تبریز

تولید حوله دستی به جهت استقبال از فروش بی سابقه این محصول هیچ گاه متوقف نشده و روز به روز بر آمار تولید و صادرات ان که نهایتاً منجر به فروش عمده در تیراژ بالای آنها می شود، افزوده می گردد.

تولید کننده حوله دستی

تولید کننده حوله دستی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با چندین سال سابقه درخشان در امر تولید حوله دستی و پارچه حوله ای توانایی این امر را دارد تا با به کارگیری پیشرفته ترین دستگاه های صنعتی که تحت کاربری و کنترل پرسنل و کارشناسان متخصص در امر تولید حوله بوده، با استخدام و فعالیت نیروهای انسانی فعال که در کار تولید و دوزندگی حوله تبحر و تخصص خاصی داشته اند، یک محصولی ارزنده و نفیس را با کیفیت بافت فوق العاده بالا به مرحله تولید انبوه رسانده و بر آمار فروش خود بیافزاید.

مرکز تولید حوله دستی در دنیا

مرکز تولید حوله دستی در دنیا

با توجه به کاربرد فراوان حوله دستی که می توان استفاده از آن را در آشپزخانه های مراکز سکونت و یا به عنوان اشانتیون در اهدای هدایای تبلیغاتی ماندگار به جهت بازدهی فوق العاده بالای پیام تبلیغاتی و استفاده روزانه و مکرر آن در منازل و یا نمونه سفید آن در مراکز هتلی و اقامتی که کاربرد فوق العاده بالایی در کیفیت ارائه خدمات هتلداری می تواند داشته باشد، می توان این گونه بیان کرد که تولید این نوع از حوله ها هیچ گاه متوقف نشده و همواره دارای خط تولید فعال و اکتیوی می باشد.

کارخانه حوله تبریز

کارخانه حوله تبریز

کارخانه حوله بافی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید و فروش عمده و صادرکننده اصلی حوله به کشورهای همجوار و سایر کشورهای اروپایی با بهره گیری از علوم و فنون روز و نوین دنیاو با الگوبرداری و الهام گرفتن از ایده های ناب طراحان و متخصصان فعال در این رسته توانسته است در امر تجارت جهانی و امور بین الملل خوش بدرخشد و نامی ماندگار در عرصه صنایع حوله بافی و صادرات از خود برجای بگذارد.

بهترین مارک حوله دستی

بهترین مارک حوله دستی

حوله های دستی تولید شده زرین ساپ به جهت کیفیت بافت و تراکم بالای تاروپود آن و به جهت استفاده از مواد و متریال درجه یک که همگی از نوع نخ پنبه ۱۰۰% بوده این قابلیت را دارند تا تولید و تهیه  و فروش محصولی ارزنده و نفیس را که توانایی رقابت با برندهای برتر دنیا و مارک های خارجی را داشته را در برنامه دائمی و همیشگی خود قرار دهد و همواره به عنوان برترین برند حوله دستی در سطح دنیا و در عرصه صادرات مطرح شود.

 

حوله دستی ارزان

حوله دستی ارزان

یکی از پر سود ترین انتخاب ها برای مجموعه شما خرید عمده حوله دستی ارزان قیمت می باشد . این محصول ویژه لذت خرید متفاوتی را با خود به همراه دارد و تمام صاحبان کسب و کار را از حاشیه سود بالا برخوردار می نماید . تمام مشخصات ظاهری حوله دستی ارزان قیمت زرین ساپ به صورت اینترنتی قابل مشاهده است و شما با صرف کمترین زمان می توانید ضمن دسترسی به این اطلاعات نسبت به خرید عمده حوله دستی اقدام نمایید و بهترین حوله دستی را خدمت مصرف کنندگان عرضه نمایید .

تولید حوله دستی

تولید حوله دستی

معمولا محدودیتی برای تولید  انواع حوله ها در مجموعه زرین ساپ وجود ندارد و هر یک از حوله ها در چندین طرح و مدل با بهترین دوخت تولید می گردند . تولید حوله دستی نیز با بهترین دستگاه های مجموعه زرین ساپ و شیوه ای به روز انجام می شود . افزایش حجم سفارشات مشتریان در این مجموعه موجب گشته است که تیراژ بالایی از حوله ها تولید گردد . امروزه با توجه به ثبت سفارشات دائمی مشتریان تعداد بالایی از حوله دستی تولید می گردد تا نیاز تمام مشتریان به این محصول تامین گردد .

 

 

خرید حوله دستی

خرید حوله دستی

تمام بازاریان می توانند تنها یک بار تجربه خرید از مجموعه زرین ساپ را داشته باشند . مطمئنا این تجربه خرید متفاوت ترین و پر سود ترین تجربه خواهد بود و موجب می شود که مشتریان از این پس زرین ساپ را به عنوان مجموعه ای دائمی برای خرید عمده حوله دستی و سایر انواع حوله ها بر گزینند . با توجه به گسترش یافتن خط تولید حوله دستی در این مجموعه شما هر تعدادی از حوله دستی را می توانید در زرین ساپ سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن تمام سفارشات را تحویل بگیرید .

 

حوله دستی نانو

حوله دستی نانو

حوله های دستی همانند سایر انواع حوله ها با بهره گیری از الیاف نانو نیز تولید می گردند . استفاده از الیاف نانو برای تولید حوله های دستی موجب شده است که تمام خریداران و مصرف کنندگان با محصولی متفاوت و خوش جنس رو به رو گردند و همواره نسبت به خرید آن اقدام نمایند . حوله های دستی نانو از قابلیت جذب بالایی برخوردارند و می توان به عنوان یک محصول کاربردی در زندگی روزمره آن را مورد استفاده قرار داد .

 

ابعاد حوله دستی

ابعاد حوله دستی

حوله های دستی که گروه تولیدی حوله زرین ساپ اقدام به تولید انها مینماید دارای ابعاد و اندازه های استاندارد بوده و بیشتر در ابعاد ۶۰×۳۰ و ۴۰×۸۰ تولید و به مرحله دوخت و نهایتا به مرحله توزیع و فروش می رسند.لازم به توضیح می باشد که میزان پارچه حوله ای مصرفی در حوله های دستی معمولا به جهت کاربردشان ، کم بوده و بسیار مقرون به صرفه می باشد.

 

حوله دستی آشپزخانه

حوله دستی آشپزخانه

عمده ترین کاربرد حوله دستی که از قدیم الایام نیز در آشپزخانه های منازل مورد استفاده قرارمی گرفت ، حوله دستی می باشد.که در هر منزل و سکونتگاهی برای خشک کردن ظروف پس از شستن آنها و لکه زدایی و آبگیری ظروف کاربرد فراوانی دارد.این حوله ها اغلب در کمترین سطوح قیمتی به مرحله تولید انبوه می رسند.

برچسب گذاری شده : / / / / / / /
ارتباط با ما