• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز تولید عمده انواع حوله دست و صورت

فروش حوله دستی

شرکت زرین ساپ به عنوان مرکز تولید عمده انواع حوله دست و صورت در تبریز توانسته است یکی از ماندگار ترین شرکت ها در زمینه در صنعت بافندگی حوله دستی در ایران نامی نیک بر جای بگذارد.

مرکز فروش عمده حوله دستی

مرکز فروش عمده حوله دستی

گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده از نیروهای فعال و به کار گماری کادری مجرب و فرهیخته در تلاش است محصولات خود را به صورت عمده و بدون واسطه به فروش برساند . امید است تا با حمایت و پشتیبانی تجار ایرانی و خارجی بتوانیم محصولات خود را با تیراژ بالاتری به خط تولید برسانیم.

مرکز فروش عمده حوله دستی

مرکز تولید عمده انواع حوله دست و صورت

مرکز تولید عمده انواع حوله دست و صورت

کارخانه تولیدی زرین ساپ با چندین سال سابقه در  زمینه شناخت مواد اولیه، با هدف تولید محصولی بادوام و با کیفیت عالی راه اندازی شد. این گروه پتانسیل تولید انواع حوله دست و صورت در طرح ها و رنگهای مختلف به صورت مستقل را دارا بوده و با بالاترین کیفیت ممکن محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نموده است.امید است تا با استقبال از فروش محصولات حوله ای بتوانیم نامی نیک در صنعت تولید حوله دست و صورت بر جای بگذاریم.

مرکز تولید عمده انواع حوله دست و صورت

قیمت عمده حوله دستی

قیمت حوله دستی در انواع مختلف

گروه تولیدی زرین ساپ تمام تلاش خود را می کند که کالای تولیدی خود را با بهترین کیفیت و دوام و نازلترین قیمت ممکن در بازار بدست هموطنان عزیز برساند. طرز تفکر بیشتر مردم بر این اساس است که محصولی که دارای قیمت ارزان و پایینی است، از درجه کیفیت نیز ساقط میباشد و یا محصولی که دارای درجه کیفی بالاتری میباشد مطمئنا لازمه خرج هزینه های گزافی نیز میباشد. اگر شما مشتریان و مصرف کنندگان گرامی نیز بر این باورید باید این نکته را متذکر شد که سخت در اشتباهید.

گروه تولیدی زرین ساپ با تولید محصولات با درجه کیفی بسیار بالا سعی براین موضوع دارد تا با ارائه حوله های دستی با قیمت های مقرون به صرفه همواره محصولاتی با درجه کیفی بسیار بالا را حضور مردم ایران زمین ارائه کند.

قیمت عمده حوله دستی

روش های مختلف خرید و سفارش حوله دست و صورت

نحوه شست و شوی حوله دستی

گروه تولیدی زرین ساپ سعی بر این موضوع دارد تا با فراهم کردن روش های مختلف ارتباطی از قبیل تلگرام و اینیستاگرام و یا ارتباط مستقیم با مدیریت فروش راه را برای سفارش و خرید محصولات  شرکت زرین ساپ هموار کند. شما متقاضیان و خریداران گرامی میتوانید با انتخاب یکی از روش های فوق جنس مورد نظر خود را سفارش داده و محصول دلخواه خود را متناسب با ذوق و سلیقه خود تحویل بگیرید.

روش های مختلف خرید و سفارش حوله دست و صورت

 

خرید حوله دست و صورت

 خرید حوله دست و صورت

محصولات تولیدی این مجموعه بیانگر رعایت استانداردهای کیفی حوله نظیر ثبات رنگ در مقابل شستشو ، ثبات ابعاد در مقابل شستشو و تنوع بی نظیر در طرح و رنگ و داشتن گرمای مناسب در عین سبک بودن دارای ویژگیهای منحصر به فردی است که آنرا از سایر محصولات مشابه متمایز مینماید.خرید این نوع محصول بیشتر به صورت اینترنتی و آنلاین صورت میگیرد.شما می توانید با دسترسی به کانال های تلگرام و اینیستاگرام انواع مدل های حوله های دست و صورت را چه از نظر رنگ بندی و چه از نظر سایز و ابعاد انتخاب نموده و محصول  خود را سفارش داده و حوله دلخواه خود را متناسب با بودجه و سلیقه خود تحویل بگیرید.

خرید حوله دست و صورت

تولید حوله دست و صورت

تولید حوله دست و صورت

امکانات و تجهیزات کارخانجات زرین ساپ نقش به سزایی در تولید حوله دست و صورت به بهترین شکل ممکن دارند . خوشبختانه امروزه مجموعه زرین ساپ توانسته است به پیشرفت چشم گیری دست یابد و این پیشرفت چشم گیر از چشم رقیبان فعالیت کننده در بازار دور نمانده است و این قبیل فعالیت کنندگان را نیز وادار به الگو برداری از مجموعه زرین ساپ نموده است . مواد اولیه و الیاف درجه یکی برای تولید حوله دست و صورت انتخاب می شوند .

 

تولید حوله دست و صورت

 

 

حوله دست و صورت ارزان

حوله دست و صورت ارزان

با توجه به افزایش واسطه گران در بازار دیگر نمی توان به حوله های دست و صورت ارزان قیمت دست یافت و افزایش دائمی قیمت مواد اولیه و متریال مورد استفاده نیز این موضوع را مشکل تر نموده است . در مجموعه زرین ساپ فعالیتی غیر منتظره را شاهد هستیم . حوله دست و صورت ارزان قیمت به راحتی و به صورت عمده قابل خریداری از این مجموعه بزرگ است . حوله ای که خرید آن صرفه اقتصادی و سود بالایی را برای معامله گران بازاری به همراه دارد .

حوله دست و صورت ارزان

بهترین حوله دست و صورت

بهترین حوله دست و صورت

دست اندرکاران در بخش تولید انواع حوله در مجموعه تولید کننده زرین ساپ همواره تلاشی بی سابقه در جهت تولید و بسته بندی انواع حوله ها داشته اند . بهترین حوله دست و صورت حاصل تلاش این قبیل کارکنان در کارخانجات زرین ساپ می باشد . حوله هایی که مدت زمان طولانی قابل استفاده هستند و هیچ گونه تغییر رنگ و شکلی در الیاف آنها مشاهده نمی شود . نرمی و لطافت این قبیل حوله ها همواره مصرف کنندگان را شگفت زده می نماید .

نکاتی در رابطه با نگهداری حوله:

نکاتی در رابطه با نگهداری حوله:

نحوه صحیح شست وشو و نگهداری حوله ها می تواند نقش زیادی در سلامت ما ایفا کند.
حوله ها به خاطر نگه داشتن رطوبت در خود می توانند محلی بسیار عالی و ایده آل برای رشد انواع میکروب ها و قارچ ها باشند و البته این میکروب ها را به بدن ما هم انتقال دهند و باعث بروز انواع بیماری های تنفسی، پوستی و چشمی شوند. به همین خاطر دانستن نحوه صحیح شست وشو و نگهداری حوله ها می تواند نقش زیادی در سلامت ما ایفا کند.

 

انواع حوله دست و صورت

انواع حوله دست و صورت

حوله دست و صورت در مرکز تولید این محصول با تنوع و کیفیت بسیار بالایی موجود می باشد و انواع مختلفی از آن را به صورت عمده می توان تهیه نمود.
مرکز تولید حوله دست و صورت انواع این حوله را که در طرح های بسیار زیبایی طراحی نموده است به صورت عمده در دسترس قرار می دهد. حوله دست و صورت در دو مدل یک رو آبگیر و دو رو آبگیر تولید شده است.

تفاوت در این دو مدل به این گونه می باشد که حوله های دو رو آبگیر دارای الیاف رو و پشت یکسان هستند و این در حالی می باشد که در حوله های مخملی یا همان یک رو آبگیر الیاف روی حوله را توسط دستگاه های مخصوص پوش می‌دهند و ظاهری به مانند پارچه های مخملی به آن‌ ها می دهند.

برچسب گذاری شده : / / / / / / /
ارتباط با ما