• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز تولید و فروش حوله پالتویی با بهترین متریال

حوله تن پوش تبریز

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز تولید و فروش حوله پالتویی در انواع مختلف و با بهترین مواد اولیه که معمولا از نوع نخ پنبه %۱۰۰ می باشد اقدام به پذیرش سفارشات تولیدحوله پالتویی، بر اساس مدل و پارچه حوله ای درخواستی نموده است.

مرکز فروش حوله پالتویی سایز بزرگ

مرکز فروش حوله پالتویی سایز بزرگ

فروش حوله پالتویی با خاص ترین مدل ها در سایز بزرگ برای هر دو قشر مصرف کننده آقایان و بانوان انجام می گیرد. دلایلی که مردم از سایزهای بزرگ استقبال می کنند زیاد است؛ اما مهمترین دلیل را می توان راحتی مصرف کننده در داخل آن دانست. البته مقصود از سایز بزرگ، الزاما بزرگترین سایز موجود در بازار نیست؛ بلکه حوله هایی هستند که یک الی سه سایز از فرم نرمال هر شخص بزرگترند و طبیعتا چنین حوله ای، بدن مصرف کننده را خفه نمی کند و انعطاف بیشتری به وی می دهد.

مرکز تولید و فروش حوله پالتویی با بهترین متریال

مرکز تولید و فروش حوله پالتویی با بهترین متریال

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با هدف ترویج خرید آنلاین حوله پالتویی توانسته است با به کارگیری آخرین فناوری های نوین و با بهره گیری از علم روز دنیا محصولات تولیدی خود را به خط تولید انبوه برساند.به دلیل مرغوبیت بالای نخ حوله ی فوق در رنگرزی این محصول از نرم کننده های شیمیایی (که باعث کاهش جذب آب شده)استفاده نشده و نرمیت حوله مربوط به ذات نخ حوله بوده که این مساله باعث شده است جذب آب حوله بالا رفته و علاوه بر آن پس از شستشو های مکرر نرمیت حوله حفظ شود.

فروش حوله پالتویی در سایزبندی های متنوع

فروش حوله پالتویی در سایزبندی های متنوع

اندازه و نوع دوخت حوله نیز در هنگام فروش حوله پالتویی بسته بندی شده قابل مشاهده نیست و در بعضی از حوله ها برای ارزانتر شدن حوله  از عرض و طول حوله کم میکنند که در بعضی مواقع حوله را کاملا بلااستفاده میکند به خصوص در حوله های مردانه ..این موضوع نیز در خرید حوله بهتر است از فروشنده پرسیده شود که آیا دوخت واندازه حوله مورد نظر استاندارد است یا نه؟

فروش حوله پالتویی در بهترین مارک

فروش حوله پالتویی در بهترین مارک

گروه تولیدی زرین ساپ با تولید و عرضه حوله پالتویی در انواع مختلف و سایز های متنوع و در طرح ها و رنگ های گوناگون توانسته است انواع محصولات حوله ای خود را تولید و عنوان بهترین برند حوله پالتویی زرین ساپ را به خود اختصاص دهد.امید است تا با استقبال از فروش این برند و با توجه به اینکه تولیدات زرین ساپ در سطح بسیار عالی می باشد بتوانیم خدماتی نوین را حضور خریداران محترم ارائه دهیم.

فروش حوله پالتویی طرح دار

فروش حوله پالتویی طرح دار

حوله پالتویی طرح دار دارای نرمیت مناسب و جذب آب بسیار بالا است.این محصول حوله ی چاپی بوده که بر روی حوله طرح های گلدار و انواع طرح های سفارشی دیگر قابل چاپ می باشد در شستشوی حوله نباید از شوینده های آنزیم دار استفاده شود و شستشو طبق دستورالعمل برو روی کارت شستشو انجام شود.

 

صادرات حوله پالتویی زرین ساپ

صادرات حوله پالتویی زرین ساپ

کارخانه تولیدی زرین ساپ یکی از قدرتمند ترین واحد های نمونه تولیدی در سطح دنیا می باشد که اقدام به تولید و فروش و حتی صادرات حوله به کشور های خارجی از قبیل: عراق، روسیه، بلاروس، اکراین، افغانستان، آذربایجان و ترکیه و … را نموده است و توانسته است نامی ماندگار در عرصه تجارت و دادوستد های بین المللی و امور بازرگانی را به نام خود ثبت نماید.

 

قیمت حوله پالتویی

قیمت حوله پالتویی

امروزه از شیوه قیمت گذاری انواع حوله ها در مجموعه های بازاری شکایت های بسیاری به گوش می رسد و از میزان بالای این اعتراضات می توان  دریافت که مجموعه های بازاری با وجود چندین واسطه و افزایش چند درصدی قیمت محصولات سعی می کنند تا به سود بالایی در انجام معاملات دست یابند که این موضوع موجب کاهش قدرت خرید در مشتریان گشته است . علی رغم این موضوع قیمت حوله پالتویی در مجموعه تولید کننده زرین ساپ بسیار مقرون به صرفه و مناسب برای خرید عمده می باشد .

 

خرید حوله پالتویی عمده

خرید حوله پالتویی عمده

تمام رضایتمندی های مشتریان از خرید حوله پالتویی عمده از مجموعه زرین ساپ بدین علت می باشد که سطح کیفی و قیمت محصولات این مجموعه چندین بار پیش از فروش مورد بررسی قرار می گیرد . به دلیل راحتی بیشتر مشتریان در شهر های مختلف کشور و حتی کشور های مختلف دنیا شیوه خرید به صورت اینترنتی در مجموعه زرین ساپ سازمان دهی می شود . افزایش موارد خرید حوله پالتویی از مجموعه زرین ساپ سالیانه عامل شگفتی رقیبان در عرصه تجارت می باشد .

 

 

 

تولید حوله پالتویی

تولید حوله پالتویی

چنان چه سوالاتی در مورد نحوه تولید حوله پالتویی در مجموعه زرین ساپ دارید می توانید تمام این سوالات را در کمترین زمان ممکن از مشاوران فروش مجموعه زرین ساپ مطلع شوید . مشاوران فروش مجموعه تولید کننده زرین ساپ تلاشی بی سابقه برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان دارند مطمئنا تمام این تلاش ها از چشم مشتریان و فعالیت کنندگان بازاری دور نمانده است و موجب گشته است که تمایل آنها نسبت به خرید از مجموعه زرین ساپ بالا تر رود .

حوله پالتویی کلاهدار

حوله پالتویی کلاهدار

حوله های پالتویی کلاهدار که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و فروش آنها نموده است هم برای خانم‌ها و هم آقایان بسیار مناسب است. این مدل، یک کلاه دارد که به قسمت فوقانی حوله پالتویی دوخته شده است؛ به‌این‌ترتیب برای خشک کردن موها به حوله‌ای جداگانه نیاز ندارید. دور کمر حوله پالتویی زرین ساپ ، یک کمربند دیده می‌شود که با بستن آن، حوله را دور بدن نگه دارید.

نحوه سفارش تولید حوله پالتویی

نحوه سفارش تولید حوله پالتویی

مرکز فروش حوله پالتویی زرین ساپ این توانمندی را دارد تا با فروش و تولید انواع حوله پالتویی در انواع زنانه ، مردانه، بچه گانه و … با توجه به تقاضای خریداران عمده اقدام به استفاده از بهترین مواد و متریال جهت تولید حوله پالتویی نماید .کادر فعال فروش و تولید این مجموعه می توانند در انتخاب رنگ و مدل و نوع حوله پالتویی راهنمایی های لازم را جهت خرید و سفارش تولید بک محصول ایده آل را ارائه دهند.

 

 

برچسب گذاری شده : / / / / / / /
ارتباط با ما