• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز خرید حوله تن پوش ارزان در تبریز

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با مهیا ساختن شرایط خرید حوله تن پوش ارزان در شهر تبریز این قابلیت را دارد تا انواع حوله های تن پوش را متناسب با متریال و مواد اولیه مصرفی در بافت حوله ها را رتبه بندی نموده و به خط تولید برساند.

خرید حوله تن پوش کودک

 

خرید حوله تن پوش کودک

پوست حساس کودکان نیازمند استفاده از حوله نوزاد و کودک است زیرا از بروز خارش و حساسیت جلوگیری می‌‌کند. پس برای حفظ  اصول بهداشتی کودک، نیازمند حوله نوزاد و کودک هستید تا بتوانید به وسیله‌‌ی آن فرزندتان را بعد از استحمام خشک نمایید.تنوع بسیار زیاد موجود در بازار ممکن است شما را دچار تردید کند، چرا که خرید حوله تن پوش ارزان یکی از ملزومات ضروری برای کودک بوده و خرید آن یکی از اساسی ترین اصول بهداشتی است، اگر قصد خرید این کالا را دارید با ما همراه باشید تا نکات مربوط به آن را مورد بررسی قرار دهیم.


خرید حوله تن پوش سایز بزرگ

خرید حوله تن پوش سایز بزرگ

در گذشته حوله های تن پوش در سایزهای بزرگ تولید می شد و به مرور زمان و با بهره گیری از دانش و تجربه طراحان و خیاطان خبره و با اعمال نکته نظرات آنها در طراحی و دوخت حوله های تن پوش رفته رفته بر تنوع مدل ها افزوده شد. حوله های تن پوش سایز بزرگ همانطور که از نامشان پیداست بدلیل اینکه برای عمومیت اشخاص در سایزهای متفاوت مورد استفاده قرار گیرد در ابعاد و اندازه بزرگتری تولید شده است.


مرکز خرید حوله تن پوش ارزان در تبریز

مرکز خرید حوله تن پوش ارزان در تبریز

گروه تولیدی زرین ساپ با تولید انواع حوله های تن پوش در ابعاد و اندازه های استاندارد و با استفاده از دستگاه های پیشرفته کارخانه ای سعی در تهیه و عرضه انواع محصولات حوله ای تن پوش با بالاترین سطح کیفی و با قیمت هایی کاملا مقرون به صرفه را دارد. خرید حوله تن پوش ارزان در این گروه تولیدی با در نظر گرفتن انواع توان مالی خریداران و با بودجه های مالی متفاوت بسیار رایج و در نتیجه استفاده از آنها بسیار آسان شده است.


قیمت حوله تن پوش ارزان

قیمت حوله تن پوش ارزان

حوله‌ها از جمله وسایل شخصی هستند که انتخاب آن نیاز به‌دقت بیشتری نسبت به سایر وسایل شخصی دارد زیرا نسبت به لوازم شخصی بهداشتی چون مسواک، هزینه بیشتری می‌پردازید. آن را بارها و بارها می‌شویید و خشک می‌کنید و حتی بعضی از مواقع آن را اتو می‌کنید و با خود به مسافرت و استخر می‌برید. فراتر ازجنس، لطافت و قدرت جذب رطوبت حوله تن پوش از اهمیت بسیاری برخوردار است که بر اساس این فاکتور ها می توان بر روی حوله تن پوش قیمت گذاری نمود.

خرید حوله تن پوش دخترانه

خرید حوله تن پوش دخترانه


محصول فوق دارای نرمیت مناسب و جذب آب بسیار بالا است. این محصول حوله ی چاپی بوده که بر روی حوله طرح زیبای گل چاپ زده شده است و نباید در شستشوی حوله از شوینده های آنزیم دار استفاده شود . به دلیل مرغوبیت بالای نخ حوله ی فوق در رنگرزی این محصول از نرم کننده های شیمیایی (که باعث کاهش جذب آب شده) استفاده نشده و نرمیت حوله مربوط به ذات نخ حوله بوده که این مساله باعث شده است جذب آب حوله بالا رفته و علاوه بر آن پس از شستشو های مکرر نرمیت حوله حفظ شود.

قیمت خرید حوله تن پوش

قیمت خرید حوله تن پوش

حوله‌های تن‌پوش هم به‌سرعت و بعد از حمام استفاده می‌شوند. جذاب و شیک بودن این حوله های شخصی  ممکن است شما را به فکرخرید آن بیاندازد. گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت حوله تن پوش متناسب با کیفیت تولیدی این محصول این قابلیت را داشته تا محصولات تولیدی خود را با بالا ترین تیراژ به خط تولید برساند.

 

راهنمای خرید حوله تن پوش

راهنمای خرید حوله تن پوش

حوله تن‌پوش، همانند لباس راحت است و دیگر مزاحم انجام کارهای شخصی شما چون صبحانه خوردن، سشوار کشیدن و آماده شدن برای بیرون رفتن نیست.
حوله‌های تن‌پوش، به دلیل سایز بودن کاملاً   شخصی و انحصاری هستند و درحال حاضر مدل های جدید و زیبایی از حوله های تن پوش را میتوانید در بازار بیابید که بسیار شبیه به یک لباس است.

ویژگی های حوله تن پوش

ویژگی های حوله تن پوش

حوله های لباسی دارای یک بند هستند؛ که به شما کمک می‌کند حوله از بدنتان جدا نشود و بدن شما زودتر خشک شود.داشتن کلاه از مزیت های دیگر حوله تن پوش است که  کمک می‌کند  تا سر و بدنتان هم‌زمان  و به‌خوبی خشک شود.

 

ارتباط با ما