• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز خرید حوله تن پوش عروسکی دخترانه مارک

تولید کننده حوله تن پوش بدون رایحه

حوله‌ ها همواره نقش مهمی در پاکیزگی داشته  و با توجه به آن دارای انواع مختلفی بوده و هر کدام  ویژگی متفاوتی دارند. 

یکی از انواع این حوله‌ها، حوله تن پوش عروسکی است. 

در ادامه با ما همراه باشید درباره این نوع حوله دخترانه و پسرانه و خرید آن، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مرکز خرید حوله تن پوش عروسکی دخترانه مارک

ويژگی های یک حوله تن پوش چیست؟

ويژگی های یک حوله تن پوش چیست؟ حوله‌ ‌ها تن پوش مانند یک لباس کامل بوده و بعد از حمام استفاده می‌شوند و دارای یک بند دراز هستند که می ‌توان آن را گره زد. 

یک حوله تن پوش خوب دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد؛ 

  • یک حوله خوب از الیاف پنبه تهیه می‌شود، چرا که پنبه بسیار نرم و لطیف بوده و حوله تهیه شده از آن بسیار لطیف خواهد بود و مانند حوله‌ها‌یی که از جنس الیاف مصنوعی و پلاستیکی هستند و بسیار خشک‌اند، سبب خراش و آسیب به پوست نخواهد شد. همچنین باعث حساسیت پوست بدن در کودکان نیز نمی‌شود و گزینه کاملا مناسبی خواهد بود. 
  • باید قدرت جذب بالایی داشته باشد تا بتواند آب اضافی روی بدن را به خود جذب کند. به این منظور باید به اعداد روی حوله دقت کرد که از عدد ۷۰۰ بالا باشد. 
  • در صورتی که حوله دارای الیاف بلند مخملی یا ابریشمی باشد که شانه شده است، یک حوله مرغوب خواهد بود. منظور از شانه شدن این است که یک مرحله به تولید حوله اضافه می‌شود و آن حذف الیاف ناخالص و نا مرغوب است که باعث می‌شود حوله نه پرز جذب کند و نه پرز دِه باشد. 
  • حوله باید دارای الیاف بسیار محکمی باشد که در اثر تماس مکرر با آب تار و پودر آن از هم گسسته و ضعیف نشود و به راحتی پاره و خراب نشود. حوله تن‌ پوش خوب در صورتی که به درستی از آن نگهداری شود، می‌تواند تا حدود ده سال عمر کند. 

قیمت حوله تن پوش عروسکی پسرانه ارزان

قیمت حوله تن پوش عروسکی پسرانه ارزان حوله‌های نوع عروسکی بسیار در بین کودکان و نوجوانان محبوب هستند و دو نوع از آن تولید و وارد بازار می‌شود که عبارت است از حوله عروسکی پسرانه و دخترانه که  شکل‌های متنوع و شکیلی دارند و هر کودکی را جذب می‌کنند. 

قیمت حوله تن پوش به کیفیت ساخت، میزان مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت آن، مارک یا بدون مارک بودن، شرکت سازنده و غیره بستگی دارد. 

مشتریان گرامی می ‌توانند جهت خرید انواع حوله تن پوش عروسکی مارک به قیمت مناسب و ارزان به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

برچسب گذاری شده : / /
ارتباط با ما