• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز خرید حوله حمامی فعال در زمینه صادرات

حوله سفارشی

مرکز خرید حوله حمامی با قیمت ارزان و کیفیت بسیار بالای آن در شمالغرب ایران با نام و برند تجاری زرین ساپ فعالیت خود ر از چندین سال قبل آغاز نموده است و توانسته است در زمینه فروش و تولید و صادرات انواع حوله ها بخصوص حوله های حمامی موفق ظاهر شود.

 

 

حوله حمامی ارزان

حوله حمامی ارزان

کیفیت برتر محصولات حوله ای علی الخصوص حوله های حمامی زرین ساپ موجب شده تا حوله های حمامی بیش از پیش مورد استقبال اغلب خریداران و تجار و بازرگانان از سراسر دنیا واقع شوند و همین امر دلیل باعث شده که مدیران گروه تولیدی زرین ساپ در صدد تولید انبوه این محصولات برآیند تا بخش قابل توجهی از بازار اقتصادی را به فروش عمده اختصاص دهند و نامی ماندگار در صنعت تولید حوله و انواع محصولات حوله ای از خود برجای بگذارند.

 

مرکز خرید حوله حمامی فعال در زمینه صادرات

مرکز خرید حوله حمامی فعال در زمینه صادرات

حوله های حمامی بیشتر مورد استفاده اشخاصی قرار می گیرند که تمایلی به استفاده از حوله های پالتویی ندارند و پوشیدن حوله های تن پوش را امری دشوار و زمانبر تلقی می نمایند.حوله های حمامی معمولا دارای طرح های ورزشی چاپی و گلدوزی شده می باشند که تولید انها را در برنامه کاری دائمی خود قرار داده ایم و فروش انها از بازار اقتصادی خوبی برخوردار می باشد.

 

 

تولید حوله حمامی

تولید حوله حمامی

تولید حوله های حمامی هتلی، یکی از خدمات ما است. در صورتی که نوع یا مدل دیگری را در هنگام خرید حوله حمامی مد نظر دارید حتما با مشاورین ما در تماس باشید. تمامی حوله های این تولیدی، حتی حوله های حمامی دارای ضمانت و خدمات پس از فروش هستند. در صورت بروز هر گونه مشکل و یا ایراد در شکل ظاهری و ابعاد و بافت حوله  ما را در جریان بگذارید.

 

کارخانه حوله حمامی

کارخانه حوله حمامی

استفاده از مواد و متریال اولیه درجه یک که همگی نشان از کیفیت برتر و مرغوب بودن حوله های حمامی دارند و همچنین استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته کارخانه ای مدرن و مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا باعث شده که فعالیت این گروه تولیدی در تجارت جهانی و امور بین الملل موثر واقع شود و همکاری مستمر و مداوم با افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی را در سراسر دنیا داشته باشیم.

 

حوله حمامی هتلی

حوله حمامی هتلی

حوله های حمامی هتلی یکی از ارزان ترین وسایل هتل است. حوله ها یکی از این اشیا مهم و ضروری در هتل و یا اقامتگاه هستند که تاثیر مهمی در کیفیت ارائه خدمات هتلداری را دارا می باشد که هم تزئینی و هم کاربردی هستند . در کنار این، این الیاف مهمترین جنبه برای نظافت ما و همچنین سایر نیاز های مهم بهداشتی هستند.ما در ساخت حوله حمامی هتلی، از هیچ ماده رنگی مضر استفاده نمی کنیم، لبه های حوله ما به دلیل افزایش دوام به صورت حرفه ای دوخته شده اند و این حوله ها پس از شستشوی اولیه به خوبی نرم می شوند.

 

ویژگی حوله حمامی

ویژگی حوله حمامی

خشک‌کردن و اتوکشی حوله‌های حمامی به دلیل تک لایه بودن و سطح فلت آن  راحتر از نوع تن پوش است .آن‌ها را می‌توانید به‌راحتی تاکرده و در کشو، ساک و چمدان قرار دهید و با خود به مسافرت و باشگاه ببرید.برای بسیاری از افراد که تحمل وزن و گرمای حوله‌های تن‌پوش را ندارند استفاده ازآن توصیه می‌شود زیرا سبک‌تر است.
افراد بسیار چاق، و یا بسیار بلند قد معمولاً حوله‌های تن‌پوش سایز خود پیدا نمی‌کنند و یا اگر خریداری کنند بسیار تنگ و نامناسب است.

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما