• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز خرید حوله دستی ارزان در ایران

تولید حوله دست و صورت

خرید حوله دستی ارزان از مجموعه زرین ساپ برای شما متقاضی خرید گرامی که قصد دارید یک انتخاب هوشمندانه ای انجام دهید یک خرید ایده آلی خواهد بود.

 

خرید حوله دستی ارزان

خرید حوله دستی ارزان

کارخانه تولیدی حوله دستی زرین ساپ بر اساس پارامترهای اساسی فروش که قیمت ارزان و کیفیت برتر محصولات حوله ای می باشد اساس کار خود را پی ریزی نموده است خرید حوله دستی زرین ساپ از کارخانه تولید کننده این محصول همواره مقرون به صرفه بوده و با خرید از درب کارخانه و به صورت مستقیم می توانید خرید های عمده خود را انجام دهید این اطمینان به شما داده می شود تا با صرف کمترین هزینه خریدی مقرون به صرفه و ارزان را با بالاترین کیفیت انجام خواهید داد .

مرکز خرید حوله دستی ارزان در ایران

مرکز خرید حوله دستی ارزان در ایران

خرید اینترنتی که طرفدار زیادی بین افراد دارد کمک شایان توجهی به افرادی میکند که در سایت های اینترنتی دنبال بهترین محصول با کیفیت مناسب میگردند. حتی با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید انواع قیمت حوله دستی را در فروشگاه های اینترنتی ببینید که این نوع محصول را عرضه ی بازار میکنند.

قیمت خرید حوله دستی ارزان

قیمت خرید حوله دستی ارزان

قیمت حوله های تولیدی زرین ساپ همواره در رنج های متعادل و ارزانی تعیین می شود و با توجه به مواد و متریال اولیه به کار رفته شده در تولید آنها دارای کیفیت بسیار مرغوبی هستند. حوله های تولیدی زرین ساپ از الیاف طبیعی پنبه تولید می‌شوند و فاقد افزودنی‌های شیمیایی و مصنوعی می‌باشند.نوزدان، کودکان، کسانی که پوستی حساس دارند و اشخاصی که پوست‌شان نسبت به مواد شیمیایی واکنش نشان می‌دهد، می‌توانند از این مدل حوله استفاده نمایند.حوله‌های تهیه شده از پنبه طبیعی با محیط زیست سازگارند و آسیب کم‌تری به طبیعت وارد می‌کنند.

تولید کننده حوله دستی

تولید کننده حوله دستی

در این مقاله به‌طور کامل توضیح دادیم که حوله دستی و انواع و ویژگی های مربوط به آن چیست و دلیل استفاده از الیاف باپنبه در کالای حوله ای چیست. آیا می‌دانید یکی از مهم‌ترین نکات خرید حوله چیست؟‌داشتن ضمانت پس از فروش است. وجود ضمانت برای انواع کالا و منسوجات خانه باعث می‌شود که از کیفیت آن مطمئن شوید و به شرکت ارائه دهنده محصول اعتماد کنید. برای خرید انواع حوله و سایر کالاها و منسوجات خانه، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی زرین ساپ مراجعه کنید.ما در گروه تولیدی زرین ساپ در کنار شما هستیم تا ملزومات خانه خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت و البته با گارانتی خریداری کنید

فروش عمده حوله دستی در بهترین مارک

فروش عمده حوله دستی در بهترین مارک

خرید حوله‌های ایرانی از نمونه‌های خارجی به ویژه چینی بهتر و به صرفه‌تر است. برخی از شرکت‌ها و تولید کننده‌های ایرانی مانند گروه تولیدی زرین ساپ سابقه‌ای طولانی در تولید انواع حوله‌های با کیفیت و مرغوب دارند و صاحب سبک و سیاق در این زمینه هستند.بهتر است انواع حوله‌های ایرانی را از مرکز خرید عمده حوله زرین ساپ خریداری نمایید ضمن این‌که این فروشگاه اینترنتی شرایط خرید مطمئن را برای مشتریان فراهم کرده‌است.

تولیدی حوله ارزان قیمت

تولیدی حوله ارزان قیمت

سایز حوله دست و صورت باید سایزی مناسب داشته باشد تا بتوان در هنگام خشک کردن صورت، حوله کل صورت را در برگیرد . حوله دست و صورت در صورت کوچک بودن میتوان در کیف گذاشته و در باشگاه و … استفاده کرد.قیمت حوله، در هنگام انتخاب حوله باید توجه زیادی به مرغوب بودن جنس دقت شود حوله دستی هر چه مرغوب تر از نظر قیمت هم مناسب تر می باشد در وبسایت گروه تولیدی زرین ساپ با مرغوب ترین حوله دستی با مناسب ترین قیمت روبه رو هستید .کیفیت حوله دست و صورت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هست که برای فهمیدن کیفیت باید به درجه زبری و نرمی حوله توجه کرد هر چه حوله نرم تر مناسب تر و آبگیری بیشتر و طول عمر حوله دستی افزایش میابد.

 

قیمت حوله دستی ایرانی

قیمت حوله دستی ایرانی

حمایت از تولید ملی و کیفیت قابل رقابت با برندهای مطرح جهانی موجب شده که تولیدکنندگان ایرانی مانند کارخانه تولید حوله زرین ساپ در صدد کارآفرینی و بازگرداندن چرخه تولید انواع حوله از جمله حوله دستی به کشور باشد همچنین لازم به توضیح می باشد که استفاده از مواد و متریال اولیه به کاربرده شده در تولید این نوع از حوله ها موجب استقبال از محصول از طرف سایر تجار و بازرگانان فعال و مستقر در جای جای دنیا شود که نهایتا موجب رونق خط تولید حوله کارخانه زرین ساپ شده است .

خرید حوله دستی آشپزخانه

خرید حوله دستی آشپزخانه

الیاف نرم و بسیار لطیف این حوله باعث می شود که لطافت زیادی هنگام خشک کردن دست ها داشته باشد. همچنین آبگیری مناسب حوله دستی زرین ساپ باعث می شود که خشک کردن در کمترین زمان ممکن انجام شود. حلقه کناره این حوله این امکان را برای شما مهیا می کند تا آنرا به گیره آویزان نمایید. از این حوله علاوه بر استفاده به عنوان حوله دستی به عنوان دستمال گردگیری پس از استفاده مکرر و مستهلک شدن و در اولین استفاده در سرویس های بهداشتی و… نیز کاربرد دارد.

 

خرید حوله دستی ورزشی

خرید حوله دستی ورزشی

شرکت زرین ساب نیز با در نظر گرفتن اهمیت کیفیت و جنس حوله ورزشی بر روی تولید و فروش آنها فعالیت داشته و معمولا پارچه هایی را به کار می گیرد که کیفیت مطلوبی دارند.
در حال حاضر این شرکت انواع حوله های ورزشی را از جنس ابریشم و نانو نیز تولید کرده و تا مصرف کننده ها با خرید و استفاده این حوله ها رضایت بیشتری داشته باشند.در ایران شرکت های مختلفی هستند که حوله ورزشی را تولید می کنند. از همین رو می توان میان آنها به منظور فروش، رقابتی را دید. برای این که بتوانند محصول خود را در سطح کشور به فروش رسانند، آفرهایی رای در نظر گرفته تا در جذب مشتری به آنها کمک کند.

قیمت حوله دستی نانو

قیمت حوله دستی نانو

یکی از مشخصه های اصلی که می توان برای حوله های نانو دستی ذکر نمود این است که به دلیل برخوداری از فناوری نانو در تولید خود، آنتی باکتریال بوده و از رشد تکثیر قارچ ها و میکروب ها جلوگیری به عمل می آورند.حوله های دستی ممکن است به دلیل استفاده مکرر و روزمره به مرور زمان بوی بدی را تولید کنند که حس بد و ناخوشایندی را به شما منتقل کند. گفته می شود حوله های تولید شده با فناوری نانو بر اثر استفاده به این مسئله دچار نمی شوند و به گونه ای طراحی و تولید شده اند که از آن ها بوی بد تولید نشود.

فروش حوله دستی هتلی

فروش حوله دستی هتلی

توجه به بهداشت مهمانان یکی از اصلی ترین وظایف هتل داران است. هتلداران همیشه برای استحمام و فضای حمام، حوله هایی با ابعاد بزرگ را فراهم میکنند. ولی مطمئنا برای خشک کردن دست و صورت، به حوله هایی با ابعاد کوچکتر نیاز خواهید داشت. پیشنهاد ما به شما این حوله هتلی دستی است. با حک نام و لوگوی هتلتان روی آن بصورت گلدوزی و چند رنگ، و رنگ بندی متنوعی که دارد یک انتخاب ایده‌آل برای شماست.

 

کاربرد حوله دستی

کاربرد حوله دستی

حوله دستی ، با توجه به مصارفی که دارد در مکان های مختلف از آن استفاده می شود و می توان گفت که یکی از پرکاربردترین موارد نظافتی بین مصرف کنندگان است. با توجه به سایزهای مختلفی که حوله دستی دارد به راحتی قابل حمل است و در مکان هایی اعم از خانه، رختکن های ورزشی، هتل ها و.. استفاده می شود. به عبارتی ساده تر جز وسایل کاربردی و پرمصرف هر فردی است.کیفیت هر محصول عامل مهمی برای خرید است. این حق خریدار است که بداند که محصولی که می خواهد خریداری کند آیا از کیفیت مناسبی از جهت مواد به کار رفته در آن برخوردار است یا خیر. زیرا کیفیت هر محصول رابطه مستقیمی با استهلاک آن دارد. هر چه قدر کیفیت محصول بالا باشد قدرت استهلاک محصول پایین می آید و بالعکس.

حوله دستی چیست

حوله دستی چیست

حوله دستی ساده در همه خانه‌ها وجود دارد یکی‌ از پرکاربردترین وسایل بهداشتی است. از حوله دستی ساده به‌عنوان حوله دست و صورت نیز استفاده می‌شود و گاهی اوقات در کنار سینک طرفشویی برای خشک کردن دست‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته موارد کاربرد حوله دستی فقط محدود به آشپزخانه و سرویس بهداشتی نمی‌شود و در موارد مختلف از جمله اهدای هدایای تبلیغاتی همراه با چاپ برند و لوگوی مرکز سفارش دهنده کاربرد فراوانی دارد و می توان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ماندگار و اثر بخش و پربازده  از آن استفاده کرد.

راهنمای خرید حوله دستی

راهنمای خرید حوله دستی

برای تشخیص کیفیت بافت حوله میتوان قسمتی از آن را به آرامی کشید و تراکم گرهها را نگاه کرد، اگر فاصله بین آنها کم باشد یعنی قدرت جذب آب و رطوبت حوله مناسب است. رنگبندیهای متنوع در کنار کیفیت بالا، این حوله را به یکی از بهترین انتخابها تبدیل کرده است و میتواند هدیه  ای کاربردی برای اعضای خانواده باشد. شکل بسته بندی به گونه ای است که زیبایی ، دوام ،کیفیت و حمل آسان در آن منظور گردیده است.

تشخیص حوله خوب

تشخیص حوله خوب

وزن حوله عامل مهمی در انتخاب قبل از خرید است که آن هم بستگی به سلیقه ی خریدار دارد که بخواهد حوله لوکس یا  معمولی استفاده نماید. زیرا در بازار متناسب با انواع حوله، سایزهای مختلفی دارد. مثلا اگر سلیقه ی شما در انتخاب حوله ی کلفت یا نازک است مساله خشک شدن بعد از شستشوی محصول مطرح است.قبل از خرید باید به مواد به کار رفته در حوله دستی توجه کرد زیرا عامل مهمی هنگام خرید محصول است اما متاسفانه از نظر مصرف کنندگان نادیده گرفته میشود. الیاف به کار رفته در محصول سبب لطافت، نرمی و حتی دوام طولانی مدت آن میشود.

جنس حوله دستی

جنس حوله دستی

یکی از لذت‌بخش ترین کارها شستن دست و صورت و خشک کردن آن‌ها با یک حوله‌ی نرم و ابریشمی در انتهای یک روز پرمشغله است. حوله‌ای که به راحتی پوست را خشک کند و در هنگام تماس با صورت مانند حریر لطیف باشد. این حوله که از جنس پنبه با مرغوبیت بالا ساخته شده نرم و لطیف است ولی پرزهای آن به راحتی قطرات آب را از روی پوست جمع می‌کند. بافت فشرده گره‌های این حوله، نشاندهنده‌ی کیفیت بالای آن است و به همین دلیل میزان رطوبتی که به خود جذب می‌کند بالا است.

حوله دستی کوچک

حوله دستی کوچک

حوله‌های دستی به خاطر شستشوی راحت و ابعاد کوچک ، انتخاب مناسبی برای نظافت کردن به شمار می‌روند، تمیزکاری سطوح خیس، روغنی یا رنگی کاربرد دیگر حوله دستی است.حلقه‌های موجود در الیاف حوله، گرد و خاک روی سطوح را می‌زداید. به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از حوله از تمیزی آن مطمئن شوید.کیفیت، جنس و برند حوله را قبل از انتخاب و خرید بررسی کنید، غفلت از این موضوع ممکن است شما را از خریدتان پشیمان کند.محصول نامرغوب و بی کیفیت صرفاً یک هزینه روی دست خریدار گذاشته و این احتمال وجود دارد که جنس حوله دستی پوست را اذیت نماید.

ویژگی حوله دستی

ویژگی حوله دستی

حوله‌های دستی برای بهداشت و مراقبت از زیبایی بسیار موثر و مفید هستند. پس از لایه‌برداری پوست و قرار گرفتن در مقابل بخار آب، این حوله‌های دستی هستند که ایفای نقش می‌کنند.با وجود این حساسیت و اهمیت، لازم است که از این دسته وسایل بهداشت و سلامت بیشتر مراقبت شود.بهتر است پس از هر بار استفاده حوله‌ها را شستشو دهید تا باکتری‌های روی الیاف آنها بر طرف شده و سبب بیماری‌های پوستی نشوند.

نحوه شست و شوی حوله دستی

نحوه شست و شوی حوله دستی

یکی دیگر از روش های ساده و سنتی که برای شستشوی حوله باید به آن توجه کرد این است که شستشوی دستی را در اولویت خود قرار دهید. بسیاری از افراد با تجمیع حوله های مختلف با رنگ ها و جنس های متفاوت و همچنین اضافه کردن سایر لباس ها به آن، از روش شستشو با ماشین لباسشویی استفاده می کنند در صورتیکه این روش علاوه بر اینکه از نظر بهداشت و سلامت مورد تائید نیست بلکه باعث می شود حوله به زودی رنگ خود را از دست دهند و حالت کدر رنگی به خود بگیرند.به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای شستشوی حوله های خود حتما از روش شستشوی دستی استفاده کنید تا علاوه بر حفظ لطافت و نرمی حوله، از رنگ واقعی آن نیز نگهداری کنید.

 

انواع حوله دستی

انواع حوله دستی

حوله‌های دستی فارغ از نوع، مایعات روی سطوح را به راحتی به خود می‌گیرند، به خاطر موادی که در ساختار آن‌ها به کار رفته است، پس از جذب آب یا شستشو، سریع خشک می‌شوند، بنابراین بستری برای رشد باکتری‌ها نیستند.این نوع حوله‌ها عمدتاً از پنبه تولید می‌شوند. دوام، نداشتنِ حالت کش‌سانی، فقدان بو، شستشوی آسان و عمر طولانی از خواص الیاف پنبه است.حوله‌های پنبه‌ای به دلیل لطافت، نرمی، نداشتنِ اصطکاک و عدم حساسیت، گزینه خوبی برای پوست‌های حساس به شمار می‌روند.

 

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما